ZTM musi teraz SZYBKO myśleć o zmianach ze 213 i 147 bo przejazdów przez tory tam jak widac juz od grudnia nie będzie.rhemek pisze:83 pociagi dziennie w jedna strone na Otwockiej, teraz wliczajac SKm-ke do wschodniej to tylko 45.Niezle.
O nowym rozkĹadzie jazdy KM i SKM w 2011 r.
Moderator: JacekM
Zakladajac ze przejazd trzeba zamykac 2 minuty wczesniej a takt jest 8 minut w jedna strone...Rosa pisze:ZTM musi teraz SZYBKO myśleć o zmianach ze 213 i 147 bo przejazdów przez tory tam jak widac juz od grudnia nie będzie.rhemek pisze:83 pociagi dziennie w jedna strone na Otwockiej, teraz wliczajac SKm-ke do wschodniej to tylko 45.Niezle.
To jak na Miedzylesiu nie beda skoordynowane to...
Przejazd bedzie czynny 3 minuty na 8 minut miedzy 6 a 9.
Co daje okolo 15 na godzine w szczycie
I to jak nie bedzie zadnych opoznien.
Zostal do tego jeden miesiac.
To nie jest oglaszany. To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.przewoz pisze:Trzeba mieć nadzieję, że to nie ostateczny rozkład. Ten ogłaszany teraz często odbiegał od prawdziwego. Nie było czesto jakiś połączeń etc...
Zreszta tu masz szczegowe polaczenia. Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,292,1177 ... _8_00.html
Zanim ten rozkład handlowy wejdzie, to będzie do niego setka poprawek, jak nie więcej... Ponadto w Polsce się przyjęło, że do ostatniej chwili rozkład jest trzymany w tajemnicy.rhemek pisze:To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Załamałem się właśnie... A przypomnieć, jak to wyglądało w zeszłym roku? Są odpowiednie wątki, dotyczące starych rozkładów jazdy...rhemek pisze:Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ale chwilke: mowisz o linii Otwockiej? Skm-ka ma ustalony takt, wiec polowa kursow jest juz pewna. Wiekszosc kursow KM to dalekobiezne. wiec 99 % polaczen jest raczej pewne.
Na innych liniach, gdzie jezdza dodatkowo IC , PKP PR itp to co innego.
Pamietaj, ze ja pisze tylko o linii Otwockiej. Reszta mnie nie interesuje.
Na innych liniach, gdzie jezdza dodatkowo IC , PKP PR itp to co innego.
Pamietaj, ze ja pisze tylko o linii Otwockiej. Reszta mnie nie interesuje.
1. Nie wiem kim jest ,,aninianin'',ale wiem że ten rozkład co dałeś do niego linka ma parę błędów. M.in numeracja pociągów jest dla mnie dziwna. Pociąg do Otwocka z nr 14231 brzmi co najmniej dziwnie.rhemek pisze: To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.
Zreszta tu masz szczegowe polaczenia. Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,292,1177 ... _8_00.html
2. Wiele można wyciąć
3. I co z tego że dopracowana? Znam rozkłady które wywracano do góry nogami na miesiąc przed wprowadzeniem w życie.
Tu wszystko można zmienić - dopóki nie wszedł w życie nowy rozkład to stosunkowo proste. I ruch międzynarodowy akurat w tym wypadku nie przeszkadza. Na całej linii do Dęblina i dalej pociągi międzynarodowe pasażerskie można policzyć na palcach jednej ręki , góra dwóch. I raczej wiele się nie zmieni w nowym rozkładzie pod tym względem.
04:31 R 1221 Deblinjasiu pisze:Oznaczenie "IR" to po prostu pociąg przekraczający granicę województwa - np. do Dęblina.
07:01 IR 20521 Otwock
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Hm, niejasiu pisze:Oznaczenie "IR" to po prostu pociąg przekraczający granicę województwa - np. do Dęblina.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nic nie jest pewne. W Polsce rozkład jest robiony do ostatniej chwili, a to niekompletna wersja z okolic września...rhemek pisze:Ale chwilke: mowisz o linii Otwockiej? Skm-ka ma ustalony takt, wiec polowa kursow jest juz pewna. Wiekszosc kursow KM to dalekobiezne. wiec 99 % polaczen jest raczej pewne.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dojda 4 pary pospiesznych W-Wa/Olsztyn-Krakow przez Pionki,Radomrufio198 pisze:miesiąc przed wprowadzeniem w życie.
Tu wszystko można zmienić - dopóki nie wszedł w życie nowy rozkład to stosunkowo proste. I ruch międzynarodowy akurat w tym wypadku nie przeszkadza. Na całej linii do Dęblina i dalej pociągi międzynarodowe pasażerskie można policzyć na palcach jednej ręki , góra dwóch. I raczej wiele się nie zmieni w nowym rozkładzie pod tym względem.
Skąd ta pewność?rhemek pisze:Reasumujac: takt raczej juz nie ulegnie zmianie, a to najwazniejsze.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ja ciagle pisze o otwockiej.rufio198 pisze:Skąd ta pewność?rhemek pisze:Reasumujac: takt raczej juz nie ulegnie zmianie, a to najwazniejsze.
Stad, ze skm-ka juz sie nie wycofa z uruchomienia S1.
A czestotliwosc KM od lat pozostaje na stalym poziomie, watpie, zeby oddali wszystkie kursy Otwockie.