O nowym rozkĹadzie jazdy KM i SKM w 2011 r.
Moderator: JacekM
Wow! Z Anina w szczycie 6 pociagow na godzine, poza szczytem utrzymany ciagly takt 15 minut. Ja oczom nie wierze. Wreszcie!!!
[ Dodano: |2 Lis 2010|, 2010 11:21 ]
W niedziele 3 pociagi na godzine. Oj ja nie uwierze, az zobacze
Jedno pytanko: dlaczego w niedziele zastosowano taki dziwny takt: 3 pociagi na godzine , jeden w odstepie 30 minut , a potem dwa co 15? Nie prosciej bylo zrobic rowno co 20?
[ Dodano: |2 Lis 2010|, 2010 11:21 ]
W niedziele 3 pociagi na godzine. Oj ja nie uwierze, az zobacze
Jedno pytanko: dlaczego w niedziele zastosowano taki dziwny takt: 3 pociagi na godzine , jeden w odstepie 30 minut , a potem dwa co 15? Nie prosciej bylo zrobic rowno co 20?
Tu macie dokladne godziny odjazdow z Anina w dzien roboczy:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... e&OK#focus
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
Takt co 15 minut utrzymany az do 22!!!
A tu w Niedziele:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
[ Dodano: |2 Lis 2010|, 2010 11:42 ]
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... e&OK#focus
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
Takt co 15 minut utrzymany az do 22!!!
A tu w Niedziele:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... crollDir=1
[ Dodano: |2 Lis 2010|, 2010 11:42 ]
Tu mozesz miec racje. Dzis jak KM miala 20 minutowa awarie na PKP Miedzylesie, to byl tam horror.MichalJ pisze:Rozumiem, że przejazdu w Międzylesiu to już się nie będzie opłacało otwierać...
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
Nowości w Siedlcach: 3 nowe przyspieszone z/do Warszawy. Dwie pary na piętrusach-(jeden z Radomia), jedna para na flircie-160km/h (ale w kierunku stolicy trasowanie do bani). Diesel Czeremcha-Tłuszcz pojedzie 4 godziny później, jedno kółko KM Siedlce-Czeremcha przesunięte z wieczora na rano (dobrze, że próbują zmieniać, bo wieczorna para to muchowozy były). No i (prawdopodobnie) flirt około południa wykona kółko Warszawa-Łuków-Warszawa z podziałem i łączeniem w Siedlcach (a może te 10 minut postoju jest po to, aby przyjechać/odjechać w takcie?). Na minus IC-skrócenie d. Szczecinianina ale to było wiadomo wcześniej. Pewnie niedługo uwalą całkiem.
Dla Siedlec rozkład rzeczywiście ładny, nowe połączenia i dobry takt, ale już dla Łukowa jest gorzej. Łukowianie nie dostaną oczekiwanej Łukowianki-bis, stracą AKM (18:09 za Śródmieścia). Miało być lepiej, a dla Łukowa wyszło jak zwykle...
Obecna Łukowianka przesunięta kilka minut do tyłu, wciąz zalicza każdą wieś od Łukowa do Siedlec tracąc na tym sporo czasu. Wciąż nie ma większej ilości połączeń bezpośrednich, wszystko oparte na przesiadkach i znowu Łuków „pospaceruje” po peronach w Siedlcach. Znika AKM do Warszawy Zach. o 4:55, znika bezpośredni kibel z 9:11. Pozytywną zmianą jest wspominany już tutaj, bezpośredni pociąg (może rzeczywiście na FLIRCIE?) o 13:08. Tylko dlaczego stoi w Siedlcach ponad 10 minut?! W niedzielę brakuje flirta 160 nawet od Siedlec, o wydłużeniu do Łukowa nie wspomnę, który zawsze w Siedlcach był pełny. W Łukowie znowu wszystko właduje się w pociągi o 15:07 i 17:07. A połączeniem o 21:04 z pewnością będą podróżować tłumy… za późno...
W drugą stronę: Z Warszawy Łukowianka po staremu. Zabrany jest bezpośredni AKM o 18:09 zawsze pełny aż do Łukowa. Pociąg, który mógłby być Łukowianką-bis tylko do Siedlec, a ludzie kończący pracę o 18:00 z pewnością będą zadowoleni z ponad 20 minutowego oczekiwania w Siedlcach na przesiadkę… Powrót np. z pracy/szkoły do Łukowa zdecydowanie gorszy niż obecnie, dlatego naprawdę dziwi brak Łukowianki-bis, a w zamian uruchomienie nazwijmy to „Siedlczanki”.
Krótko mówiąc dla linii Łuków – Siedlce i dla samych Siedlec lepiej, ale dla linii Łuków – Warszawa raczej gorzej.
Obecna Łukowianka przesunięta kilka minut do tyłu, wciąz zalicza każdą wieś od Łukowa do Siedlec tracąc na tym sporo czasu. Wciąż nie ma większej ilości połączeń bezpośrednich, wszystko oparte na przesiadkach i znowu Łuków „pospaceruje” po peronach w Siedlcach. Znika AKM do Warszawy Zach. o 4:55, znika bezpośredni kibel z 9:11. Pozytywną zmianą jest wspominany już tutaj, bezpośredni pociąg (może rzeczywiście na FLIRCIE?) o 13:08. Tylko dlaczego stoi w Siedlcach ponad 10 minut?! W niedzielę brakuje flirta 160 nawet od Siedlec, o wydłużeniu do Łukowa nie wspomnę, który zawsze w Siedlcach był pełny. W Łukowie znowu wszystko właduje się w pociągi o 15:07 i 17:07. A połączeniem o 21:04 z pewnością będą podróżować tłumy… za późno...
W drugą stronę: Z Warszawy Łukowianka po staremu. Zabrany jest bezpośredni AKM o 18:09 zawsze pełny aż do Łukowa. Pociąg, który mógłby być Łukowianką-bis tylko do Siedlec, a ludzie kończący pracę o 18:00 z pewnością będą zadowoleni z ponad 20 minutowego oczekiwania w Siedlcach na przesiadkę… Powrót np. z pracy/szkoły do Łukowa zdecydowanie gorszy niż obecnie, dlatego naprawdę dziwi brak Łukowianki-bis, a w zamian uruchomienie nazwijmy to „Siedlczanki”.
Krótko mówiąc dla linii Łuków – Siedlce i dla samych Siedlec lepiej, ale dla linii Łuków – Warszawa raczej gorzej.
Pozdrawiam.