Strona 2 z 45

: 02 lis 2010, 13:45
autor: Rosa
rhemek pisze:83 pociagi dziennie w jedna strone na Otwockiej, teraz wliczajac SKm-ke do wschodniej to tylko 45. :) Niezle.
ZTM musi teraz SZYBKO myśleć o zmianach ze 213 i 147 bo przejazdów przez tory tam jak widac juz od grudnia nie będzie.

: 02 lis 2010, 13:53
autor: MichalJ
Ze 119 i 147 to nie mam pomysłu, co zrobić. Ale z 213 i 305 może by coś pokombinować, żeby po każdej stronie torów była dowozówka, która nie będzie stać na przejazdach?

: 02 lis 2010, 13:57
autor: rhemek
Rosa pisze:
rhemek pisze:83 pociagi dziennie w jedna strone na Otwockiej, teraz wliczajac SKm-ke do wschodniej to tylko 45. :) Niezle.
ZTM musi teraz SZYBKO myśleć o zmianach ze 213 i 147 bo przejazdów przez tory tam jak widac juz od grudnia nie będzie.
Zakladajac ze przejazd trzeba zamykac 2 minuty wczesniej a takt jest 8 minut w jedna strone...
To jak na Miedzylesiu nie beda skoordynowane to...
Przejazd bedzie czynny 3 minuty na 8 minut miedzy 6 a 9.
Co daje okolo 15 na godzine w szczycie
I to jak nie bedzie zadnych opoznien.
Zostal do tego jeden miesiac.

: 02 lis 2010, 14:13
autor: przewoz
Trzeba mieć nadzieję, że to nie ostateczny rozkład. Ten ogłaszany teraz często odbiegał od prawdziwego. Nie było czesto jakiś połączeń etc...

: 02 lis 2010, 14:22
autor: rhemek
przewoz pisze:Trzeba mieć nadzieję, że to nie ostateczny rozkład. Ten ogłaszany teraz często odbiegał od prawdziwego. Nie było czesto jakiś połączeń etc...
To nie jest oglaszany. To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.
Zreszta tu masz szczegowe polaczenia. Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,292,1177 ... _8_00.html

: 02 lis 2010, 14:27
autor: Wolfchen
rhemek pisze:To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.
Zanim ten rozkład handlowy wejdzie, to będzie do niego setka poprawek, jak nie więcej... Ponadto w Polsce się przyjęło, że do ostatniej chwili rozkład jest trzymany w tajemnicy. :-"
rhemek pisze:Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.
Załamałem się właśnie... A przypomnieć, jak to wyglądało w zeszłym roku? Są odpowiednie wątki, dotyczące starych rozkładów jazdy... ](*,)

: 02 lis 2010, 14:33
autor: rhemek
Ale chwilke: mowisz o linii Otwockiej? Skm-ka ma ustalony takt, wiec polowa kursow jest juz pewna. Wiekszosc kursow KM to dalekobiezne. wiec 99 % polaczen jest raczej pewne.
Na innych liniach, gdzie jezdza dodatkowo IC , PKP PR itp to co innego.
Pamietaj, ze ja pisze tylko o linii Otwockiej. Reszta mnie nie interesuje.

: 02 lis 2010, 14:53
autor: jasiu
Oznaczenie "IR" to po prostu pociąg przekraczający granicę województwa - np. do Dęblina.

: 02 lis 2010, 14:56
autor: rufio198
rhemek pisze: To jest rozklad oficjalny wpisany juz w miedzynarodowe rozklady jazdy.
Zreszta tu masz szczegowe polaczenia. Nic sie nie da tu wyciac, siatka jest dopracowana.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,292,1177 ... _8_00.html
1. Nie wiem kim jest ,,aninianin'',ale wiem że ten rozkład co dałeś do niego linka ma parę błędów. M.in numeracja pociągów jest dla mnie dziwna. Pociąg do Otwocka z nr 14231 brzmi co najmniej dziwnie.
2. Wiele można wyciąć
3. I co z tego że dopracowana? Znam rozkłady które wywracano do góry nogami na miesiąc przed wprowadzeniem w życie.
Tu wszystko można zmienić - dopóki nie wszedł w życie nowy rozkład to stosunkowo proste. I ruch międzynarodowy akurat w tym wypadku nie przeszkadza. Na całej linii do Dęblina i dalej pociągi międzynarodowe pasażerskie można policzyć na palcach jednej ręki , góra dwóch. I raczej wiele się nie zmieni w nowym rozkładzie pod tym względem.

jasiu pisze:Oznaczenie "IR" to po prostu pociąg przekraczający granicę województwa - np. do Dęblina.
04:31 R 1221 Deblin
07:01 IR 20521 Otwock

8-(

: 02 lis 2010, 15:39
autor: Wolfchen
jasiu pisze:Oznaczenie "IR" to po prostu pociąg przekraczający granicę województwa - np. do Dęblina.
Hm, nie :P Spójrz na Radom - Skarżysko :P
rhemek pisze:Ale chwilke: mowisz o linii Otwockiej? Skm-ka ma ustalony takt, wiec polowa kursow jest juz pewna. Wiekszosc kursow KM to dalekobiezne. wiec 99 % polaczen jest raczej pewne.
Nic nie jest pewne. W Polsce rozkład jest robiony do ostatniej chwili, a to niekompletna wersja z okolic września...

: 02 lis 2010, 15:48
autor: marcin89
rhemek pisze:Pamietaj, ze ja pisze tylko o linii Otwockiej. Reszta mnie nie interesuje.
Wreszcie napisałeś coś z sensem :D
Na każdej linii może się coś zmienić... Traktujmy ten rozkład jako taki zarys tego co Nas czeka za miesiąc ;)

: 02 lis 2010, 15:54
autor: fidzio
rufio198 pisze:miesiąc przed wprowadzeniem w życie.
Tu wszystko można zmienić - dopóki nie wszedł w życie nowy rozkład to stosunkowo proste. I ruch międzynarodowy akurat w tym wypadku nie przeszkadza. Na całej linii do Dęblina i dalej pociągi międzynarodowe pasażerskie można policzyć na palcach jednej ręki , góra dwóch. I raczej wiele się nie zmieni w nowym rozkładzie pod tym względem.
Dojda 4 pary pospiesznych W-Wa/Olsztyn-Krakow przez Pionki,Radom

: 02 lis 2010, 16:02
autor: rhemek
Reasumujac: takt raczej juz nie ulegnie zmianie, a to najwazniejsze.

: 02 lis 2010, 16:05
autor: rufio198
rhemek pisze:Reasumujac: takt raczej juz nie ulegnie zmianie, a to najwazniejsze.
Skąd ta pewność?

: 02 lis 2010, 16:11
autor: rhemek
rufio198 pisze:
rhemek pisze:Reasumujac: takt raczej juz nie ulegnie zmianie, a to najwazniejsze.
Skąd ta pewność?
Ja ciagle pisze o otwockiej.

Stad, ze skm-ka juz sie nie wycofa z uruchomienia S1.
A czestotliwosc KM od lat pozostaje na stalym poziomie, watpie, zeby oddali wszystkie kursy Otwockie.