Strona 2 z 32

: 14 mar 2012, 19:27
autor: KwZ
pawcio pisze:Tramwaje będą rzeźbione inaczej, bo nie ma nadwyżek taborowych na linię zastępczą. Wszystko, co się rusza, kursuje już na normalnych liniach.
Mówiłem: 75 M Marymont - pl. Narutowicza, zawiesić 14. Podaż na Filtrowej będzie utrzymana, najwyżej okaże się, że 15 skręcająca z Grójeckiej będzie niezabieralna. Cóż, trzeba będzie poagitować wśród studentów, żeby jeździli pustą 75.

: 14 mar 2012, 19:29
autor: pawcio
Na moje oko, dużo za mało. Podwojenie częstotliwości by się przydało.

: 14 mar 2012, 19:32
autor: marko80
Może to zbyt odwazne co napiszę ale zawiesilbym nastepujace linie tramwajowe: 6,14 i 16. Spróbować z tego cos skleić, jak nie wystarczy do delikatnie podciąc jeszcze 9 i 23 lub 26 opcjonalnie. Zastrzegam, że to tylko moje zdanie.

: 14 mar 2012, 19:33
autor: KwZ
Plus oczywiście przełożenie 15 na M Marymont.

Oczywiście, że to mało. Ale zawsze problem masz 2,5 tys. miejsc/h mniejszy. A z tramwajów więcej chyba nie wyciśniesz.

Mam też pomysł ze wzmocnieniem 4 w zamian za zawieszenie 18, ale to wymaga już dużej gimnastyki i nie wiem, czy się opłaca.

: 14 mar 2012, 19:35
autor: marko80
15 nie przekładalbym na marymont a puscil silne 75 z metra marymont w zamian za zawieszone 6. Chyba, ze zamiana linii krancami tzn. 15 ma marymont a 75 na marymont - potok.

: 14 mar 2012, 19:36
autor: KwZ
9 na Ochocie w szczycie pracuje na granicy zabieralności. O pozostałych dwóch liniach się nie wypowiadam, ale są na W-Z...

[ Dodano: |14 Mar 2012|, 2012 19:39 ]
Marko, chyba nie rozumiesz: wszystko co się rusza na 75 ORAZ 15 na M Marymont - bez zastępstwa na Potoku(!) - a i tak zapewniamy jeszcze może nawet 10x za małą podaż.

: 14 mar 2012, 19:42
autor: marko80
KwZ pisze:9 na Ochocie w szczycie pracuje na granicy zabieralności. O pozostałych dwóch liniach się nie wypowiadam, ale są na W-Z...

[ Dodano: |14 Mar 2012|, 2012 19:39 ]
Marko, chyba nie rozumiesz: wszystko co się rusza na 75 ORAZ 15 na M Marymont - bez zastępstwa na Potoku(!) - a i tak zapewniamy jeszcze może nawet 10x za małą podaż.
Jeżeli metro będzie ze strony północnej dojeżdżać do ratusza nawet co 7 minut, to moim zdaniem nie będzie aż tak źle, żeby zabierac 15 z Potoku.

: 14 mar 2012, 19:53
autor: pawcio
marko80 pisze:15 nie przekładalbym na marymont a puscil silne 75 z metra marymont w zamian za zawieszone 6.
Solówkami chcesz tą zetkę zasilać?

: 14 mar 2012, 19:56
autor: KwZ
Pytanie: ile osób na południe od Ratusza jedzie w szczycie? Przypuszczam, że ponad 20 tys./h. Metro kursujące co 7 zamiast 3 min przejmie 3/7 tego potoku, czyli ok. 7 tys. Pozostałe 13 tys. musiałaby komunikacja zastępcza.

Tymczasem proponowane przeze mnie 15+75 na Marymoncie, czyli tram co 5 min, zapewnia ok. 2,5 tys. miejsc/h. No dobra, to nie jest 10x (tak by było bez metra), tylko 5 razy za mało.

[ Dodano: |14 Mar 2012|, 2012 19:56 ]
pawcio pisze:Solówkami chcesz tą zetkę zasilać?
A spiąć się nie da :>

: 14 mar 2012, 19:57
autor: pawcio
Na południe od Ratusza metro nic nie przejmie, bo go nie będzie. Musisz przejąć w okolicach Żoliborza lub Gdańskiego 4/7 potoku plus całość na Bankowym.

: 14 mar 2012, 20:05
autor: KwZ
A to metro jednym torem będzie tylko do Ratusza, a nie Świętokrzyska? Ten tor miał być czynny...

: 14 mar 2012, 20:10
autor: marko80
pawcio pisze:Na południe od Ratusza metro nic nie przejmie, bo go nie będzie. Musisz przejąć w okolicach Żoliborza lub Gdańskiego 4/7 potoku plus całość na Bankowym.
A może poczekajmy na oficjalny komunikat, że już na 100 % nie będzie wahadła pomiędzy Ratuszem a Centrum, bo jeszcze nie wiadomo.

: 14 mar 2012, 20:37
autor: Blotny
To może znaleźć kilka EN57 i puścić je z Legionowa na Wschodnią, zwiększając dojazd Białołęce do jej stacji (np. co drugie 508). Ludzie dotychczas jadący na Gdański przesiądą się w cokolwiek na Wschodnim i dojadą do działającego Centrum. W ten sposób odpadłoby dużo narodu, dla którego zbyt dużych rewolucji nie trzeba by było tworzyć.

: 14 mar 2012, 20:51
autor: KwZ
Myślę, że mieszanie do tego kolei to nawet niezły pomysł, tylko obawiam się, że uzgodnienia trzeba by robić rok na przód.

: 14 mar 2012, 21:51
autor: Blotny
Jakby nie było, powinny być jakieś wolne miejsca, które miały posłużyć dla linii lotniskowych. A uruchomienie tych zapowiadają jak tylko stacja przy Lotnisku będzie gotowa.