(!) Budżet miasta 2013 - komunikacja miejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 gru 2012, 19:15

Może wreszcie skończy się posyłanie tramwajów w krzaki (6-ka i 16-ka) albo dla odmiany trzech linii do pętli Żerań FSO.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 gru 2012, 19:16

Prędzej przełoży wszelkie potrzebne inwestycje tramwajowe na "po 2020". Przecież na św. Metro musi być kasa. :mur:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 gru 2012, 19:18

Witamy DŚ co 20 minut? Czy może jeszcze bardziej w cudzysłowie "co 15" (w godzinach 11-14)?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 gru 2012, 19:42

Wolfchen pisze:Prędzej przełoży wszelkie potrzebne inwestycje tramwajowe na "po 2020". Przecież na św. Metro musi być kasa. :mur:
Pani prezydent odpowiedziała dziś takim jak Ty podczas debaty budżetowej w Radzie Warszawy - cytuję fragment poświęcony wydatkom na inwestycje (w 2013 r. planowana jest kwota 3 mld 320 mln zł): ”Słyszałam komentarze w mediach, że to tylko metro. Tylko? Tylko to nikt nie potrafił przez 70 lat rozpocząć budowy II linii”.
I możemy sobie dyskutować, a każda władza zawsze będzie się wolała ogrzewać w blasku metra niż tramwajów. Po krytycznych artykułach o tym, że inne miasta otwierają nowe linie tramwajowe tylko Warszawa nie, jeden z wiceprezydentów stwierdził (nawet nie ten, o którym wszyscy myślicie, i to mnie tym bardziej martwi), że stolica ma teraz inne priorytety. A są nimi metro i kolej miejska.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 gru 2012, 19:51

fik pisze:Likwidacja nocnego metra :dance: likwidacja 521 :dance: jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
:( Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 gru 2012, 19:51

osa pisze: stolica ma teraz inne priorytety. A są nimi metro i kolej miejska
Czego przykładem jest sypiący się wspólny bilet...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 gru 2012, 19:52

reserved pisze:
fik pisze:Likwidacja nocnego metra :dance: likwidacja 521 :dance: jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
:( Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?
Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 gru 2012, 19:56

R-9 Chełmska pisze:Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...
Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy. A niektórym tutaj już się buzia uśmiecha na myśl, że wreszcie dopięli swego. Co z tego, że wbrew niektórym.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 gru 2012, 19:57

Obawiam się jednak że gówna pokroju 521 zostaną, a pocięte zostaną mocniejsze linie...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 gru 2012, 19:57

JacekM pisze:Obawiam się jednak że gówna pokroju 521 zostaną, a pocięte zostaną mocniejsze linie...
Mam nadzieję, że tak będzie. A tak o, żeby wam zrobić na złość.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 gru 2012, 20:00

reserved pisze:Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?
Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej. A potoków to ja wielkich nie widziałem w metrze w nocy 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2012, 20:01

reserved pisze:Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy.
Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 gru 2012, 20:02

Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
Autobus nocny co 5 min?
fik pisze:Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.
Ale mi się polepszy. Doświadczenia komunikacyjne nauczyły mnie, że należy walczyć tylko i wyłącznie o swoje.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 gru 2012, 20:11

Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
A na cholerę komu taka linia? Nocne metro nie przewozi dużo ludzi, a w Warszawie mamy naprawdę dobrze działającą sieć linii nocnych (czasem może jest zbyt duży tłok). Dużo bardziej wolałbym, żeby metro zaczynało kursowanie wcześniej o paręnaście minut (co też nie jest jakoś niezbędne - ale pierwszy kurs z Gdańskiego koło 5:10 to jest dość późno, porównując ze startem linii dziennych i zważając na fakt, że do tego kursu dowiezie mnie już druga 1) niż woziło powietrze pół nocy. A jeśli już kursuje, to niech się zrobi porządne dowozówki do niego, skoordynowane z odjazdami. Wtedy zacznie nim jeździć więcej ludzi (oczywiście nie bez informacji o koordynacji itd).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 13 gru 2012, 20:32

Takie 116 w sezonie w DS to i co 8 minut być powinno. A oni tu jeszcze cięcia chcą robić.

ODPOWIEDZ