(!) Budżet miasta 2013 - komunikacja miejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Pani prezydent odpowiedziała dziś takim jak Ty podczas debaty budżetowej w Radzie Warszawy - cytuję fragment poświęcony wydatkom na inwestycje (w 2013 r. planowana jest kwota 3 mld 320 mln zł): ”Słyszałam komentarze w mediach, że to tylko metro. Tylko? Tylko to nikt nie potrafił przez 70 lat rozpocząć budowy II linii”.Wolfchen pisze:Prędzej przełoży wszelkie potrzebne inwestycje tramwajowe na "po 2020". Przecież na św. Metro musi być kasa.
I możemy sobie dyskutować, a każda władza zawsze będzie się wolała ogrzewać w blasku metra niż tramwajów. Po krytycznych artykułach o tym, że inne miasta otwierają nowe linie tramwajowe tylko Warszawa nie, jeden z wiceprezydentów stwierdził (nawet nie ten, o którym wszyscy myślicie, i to mnie tym bardziej martwi), że stolica ma teraz inne priorytety. A są nimi metro i kolej miejska.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...reserved pisze:Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?fik pisze:Likwidacja nocnego metra likwidacja 521 jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy. A niektórym tutaj już się buzia uśmiecha na myśl, że wreszcie dopięli swego. Co z tego, że wbrew niektórym.R-9 Chełmska pisze:Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...
Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej. A potoków to ja wielkich nie widziałem w metrze w nocyreserved pisze:Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.reserved pisze:Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Autobus nocny co 5 min?Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
Ale mi się polepszy. Doświadczenia komunikacyjne nauczyły mnie, że należy walczyć tylko i wyłącznie o swoje.fik pisze:Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.
A na cholerę komu taka linia? Nocne metro nie przewozi dużo ludzi, a w Warszawie mamy naprawdę dobrze działającą sieć linii nocnych (czasem może jest zbyt duży tłok). Dużo bardziej wolałbym, żeby metro zaczynało kursowanie wcześniej o paręnaście minut (co też nie jest jakoś niezbędne - ale pierwszy kurs z Gdańskiego koło 5:10 to jest dość późno, porównując ze startem linii dziennych i zważając na fakt, że do tego kursu dowiezie mnie już druga 1) niż woziło powietrze pół nocy. A jeśli już kursuje, to niech się zrobi porządne dowozówki do niego, skoordynowane z odjazdami. Wtedy zacznie nim jeździć więcej ludzi (oczywiście nie bez informacji o koordynacji itd).Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17