Strona 2 z 121

: 13 gru 2012, 19:15
autor: osa
Może wreszcie skończy się posyłanie tramwajów w krzaki (6-ka i 16-ka) albo dla odmiany trzech linii do pętli Żerań FSO.

: 13 gru 2012, 19:16
autor: Wolfchen
Prędzej przełoży wszelkie potrzebne inwestycje tramwajowe na "po 2020". Przecież na św. Metro musi być kasa. :mur:

: 13 gru 2012, 19:18
autor: Dantte
Witamy DŚ co 20 minut? Czy może jeszcze bardziej w cudzysłowie "co 15" (w godzinach 11-14)?

: 13 gru 2012, 19:42
autor: osa
Wolfchen pisze:Prędzej przełoży wszelkie potrzebne inwestycje tramwajowe na "po 2020". Przecież na św. Metro musi być kasa. :mur:
Pani prezydent odpowiedziała dziś takim jak Ty podczas debaty budżetowej w Radzie Warszawy - cytuję fragment poświęcony wydatkom na inwestycje (w 2013 r. planowana jest kwota 3 mld 320 mln zł): ”Słyszałam komentarze w mediach, że to tylko metro. Tylko? Tylko to nikt nie potrafił przez 70 lat rozpocząć budowy II linii”.
I możemy sobie dyskutować, a każda władza zawsze będzie się wolała ogrzewać w blasku metra niż tramwajów. Po krytycznych artykułach o tym, że inne miasta otwierają nowe linie tramwajowe tylko Warszawa nie, jeden z wiceprezydentów stwierdził (nawet nie ten, o którym wszyscy myślicie, i to mnie tym bardziej martwi), że stolica ma teraz inne priorytety. A są nimi metro i kolej miejska.

: 13 gru 2012, 19:51
autor: reserved
fik pisze:Likwidacja nocnego metra :dance: likwidacja 521 :dance: jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
:( Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?

: 13 gru 2012, 19:51
autor: R-9 Chełmska
osa pisze: stolica ma teraz inne priorytety. A są nimi metro i kolej miejska
Czego przykładem jest sypiący się wspólny bilet...

: 13 gru 2012, 19:52
autor: R-9 Chełmska
reserved pisze:
fik pisze:Likwidacja nocnego metra :dance: likwidacja 521 :dance: jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
:( Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?
Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...

: 13 gru 2012, 19:56
autor: reserved
R-9 Chełmska pisze:Ale nocne metro z ogromnymi kosztami uruchomienia i dublujące wszystko, co się da 521, to najpiękniejsze przykłady bezsensownego topienia sporych pieniędzy. Na 517 czas przyjdzie po otwarciu M2C...
Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy. A niektórym tutaj już się buzia uśmiecha na myśl, że wreszcie dopięli swego. Co z tego, że wbrew niektórym.

: 13 gru 2012, 19:57
autor: JacekM
Obawiam się jednak że gówna pokroju 521 zostaną, a pocięte zostaną mocniejsze linie...

: 13 gru 2012, 19:57
autor: reserved
JacekM pisze:Obawiam się jednak że gówna pokroju 521 zostaną, a pocięte zostaną mocniejsze linie...
Mam nadzieję, że tak będzie. A tak o, żeby wam zrobić na złość.

: 13 gru 2012, 20:00
autor: Wolfchen
reserved pisze:Naprawdę cieszysz się z tego, że komunikacja się pogorszy?
Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej. A potoków to ja wielkich nie widziałem w metrze w nocy 8-(

: 13 gru 2012, 20:01
autor: fik
reserved pisze:Ale wychodzi na to, że skasowane zostaną duble ale niewzmocnione te mocne linie. Zatem komunikacja się pogorszy.
Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.

: 13 gru 2012, 20:02
autor: reserved
Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
Autobus nocny co 5 min?
fik pisze:Oczywiście, że się pogorszy, ale przy każdym innym rozwiązaniu pogorszy się znacznie bardziej i znacznie większej liczbie osób.
Ale mi się polepszy. Doświadczenia komunikacyjne nauczyły mnie, że należy walczyć tylko i wyłącznie o swoje.

: 13 gru 2012, 20:11
autor: Dantte
Wolfchen pisze:Koszt funkcjonowania nocnego metra pozwoliłby zapewnić na tej samej trasie nocną linię autobusowa kursującą minimum trzykrotnie częściej.
A na cholerę komu taka linia? Nocne metro nie przewozi dużo ludzi, a w Warszawie mamy naprawdę dobrze działającą sieć linii nocnych (czasem może jest zbyt duży tłok). Dużo bardziej wolałbym, żeby metro zaczynało kursowanie wcześniej o paręnaście minut (co też nie jest jakoś niezbędne - ale pierwszy kurs z Gdańskiego koło 5:10 to jest dość późno, porównując ze startem linii dziennych i zważając na fakt, że do tego kursu dowiezie mnie już druga 1) niż woziło powietrze pół nocy. A jeśli już kursuje, to niech się zrobi porządne dowozówki do niego, skoordynowane z odjazdami. Wtedy zacznie nim jeździć więcej ludzi (oczywiście nie bez informacji o koordynacji itd).

: 13 gru 2012, 20:32
autor: TGM
Takie 116 w sezonie w DS to i co 8 minut być powinno. A oni tu jeszcze cięcia chcą robić.