Strona 11 z 12

Zmiany od MARCA 2015

: 27 mar 2015, 20:14
autor: fik
Co by nie mówić, 401 jest strasznie nieregularne - każdy kurs jest na innej trasie :/

Zmiany od MARCA 2015

: 27 mar 2015, 20:15
autor: man1956
A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?

Zmiany od MARCA 2015

: 27 mar 2015, 21:04
autor: lis93
man1956 pisze:A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?
Różnie. Mimowolnie korzystam z niego co drugi dzień, co jadę to autobus średnio zapełniony. Najsłabiej ma się ostatni kurs spod Stadionu (wg moich obserwacji).

Zmiany od MARCA 2015

: 27 mar 2015, 22:17
autor: Georg
Domas pisze:
Georg pisze:rzadkich i nieregularnych [...] 401
Wat? 8-(
Z tego co pamiętam, to 401 lubi mieć spore opóźnienia i trudno liczyć, że pojedzie wg rozkładu. Nawet jeśli w szczycie ma częstotliwość w rozkładzie 10 minut. 523 też ma 10 minut, a przed 10 minutami z Wolskiej na Bemowo odjechał najpierw dwuskład, a po minucie trójskład tej niegdyś zacnej linii.

Zmiany od MARCA 2015

: 27 mar 2015, 22:21
autor: Georg
pawcio pisze:
Georg pisze:To znaczy jedna linia na jednym ciągu z bardzo dużą częstotliwością (np. 105, 109, 131) zamiast 4 rzadkich i nieregularnych (119, 148, 168 i 401)
Zaczynasz się robić tak straszliwie dogmatyczny że zaczynasz tracić kontakt z rzeczywistością.
Nie chodzi o dogmatykę. Przecież wiem, że niektóre ciągi nie wymagają tak znacznej częstotliwości (np. linia 107). Natomiast faktem jest, że wiele linii w Warszawie spokojnie dałoby się połączyć w jedną z porządną częstotliwością przy odrobinie dobrej woli. 401 pełni inne funkcje niż pozostałe zwyklaki, ale powinna być to linia w miarę krótka. Jeśli ma na tyle dobrą częstotliwość, to warto, żeby zjawiała się o czasie. Kiedyś 401 miało być podzielone, ale na zapowiedziach się skończyło. Teraz ma taką trasę, że jak się nie jest Ashirem to strach wsiadać, bo niewiadomo dokąd dojadę (to o czym mówił fik).

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 8:31
autor: kveld
man1956 pisze:A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?
Jeździ, nawet więcej niż się spodziewałem, ale w kontekście zmian na 168 - spokojnie wystarczyłyby solówki na wszystkich brygadach, przeguby z dodatków można wziąć gdzie indziej.

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 9:00
autor: ashir
Georg pisze:Nie chodzi o dogmatykę. Przecież wiem, że niektóre ciągi nie wymagają tak znacznej częstotliwości (np. linia 107). Natomiast faktem jest, że wiele linii w Warszawie spokojnie dałoby się połączyć w jedną z porządną częstotliwością przy odrobinie dobrej woli. 401 pełni inne funkcje niż pozostałe zwyklaki, ale powinna być to linia w miarę krótka. Jeśli ma na tyle dobrą częstotliwość, to warto, żeby zjawiała się o czasie. Kiedyś 401 miało być podzielone, ale na zapowiedziach się skończyło. Teraz ma taką trasę, że jak się nie jest Ashirem to strach wsiadać, bo niewiadomo dokąd dojadę (to o czym mówił fik).
Jak się nie potrafi czytać to z pewnością można się bać wsiadać, a tak to mamy na całkiem wysokim poziomie informację pasażerską w autobusach. :) Dramat to potrafi być w tramwajach przy wyjazdach, ale to nie ten temat na takie rozmowy. :wink:

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 17:26
autor: reserved
O czym wy mówicie? Przecież 401 ma jedną trasę.

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 17:31
autor: pawcio
O wtyczkach ty słyszał, e?

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:00
autor: MichalJ
Wolałbym wyprzeć. Poza tym na odcinku, gdzie jeżdżą 119, 148, 168 i 401 wtyczek chyba nie ma.

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:01
autor: pawcio
Bywają w formie dojazdów brygad ostrobramskich. Ale to tylko kilka kursów do WKD Raków koło 14-15.

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:03
autor: ashir
pawcio pisze:Bywają w formie dojazdów brygad ostrobramskich. Ale to tylko kilka kursów do WKD Raków koło 14-15.
Jak już to 4 kursy z Płowieckiej do Ursusa-Niedźwiadka, a dawniej do Zajezdni Kleszczowa. :wink:

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:19
autor: MichalJ
Czyli z Siekierek wszystko jedzie w jedno miejsce, wtyczka czy nie wtyczka. :)

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:23
autor: ashir
Teraz już tak, więc problemu nie ma. A w drugą stronę po prostu są 4 kursy zjazdowe z Ursusa-Niedźwiadka do Płowieckiej to jak się czyta do czego się wsiada to niespodzianki żadnej nie powinno być (ewentualnie poza tym, że na Płowieckiej wysadzi ludzi dopiero po objechaniu ronda). :wink:

Zmiany od MARCA 2015

: 28 mar 2015, 19:54
autor: reserved
pawcio pisze:O wtyczkach ty słyszał, e?
I na jakiej to innej trasie niż podstawowa jeżdżą wtyczki? Ten malutki zjazd przy WKD Raków pod wiaduktem to chyba nie jest coś godnego sensacji. ;)