Zmiany obsługowe - marzec 2015

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Zmiany obsługowe - marzec 2015

Post autor: 1000 » 23 lut 2015, 17:04

Od poniedziałku 2/03 zostaną zawieszone linie E-4 i 460.
Powodem są braki taborowe, spowodowane skierowaniem dodatkowych 25 wozów do obsługi objazdów Mostu Łazienkowskiego oraz 14 wozów, które będą obsługiwać linie Z-1 i Z-2.
Artykuł

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 lut 2015, 19:56

Ale Z-1 będzie całodzienną linią. Nawet jeśli weźmiemy łączną ilość brygad z E-4 i 460 to autobusów nie starczy do obsługi obydwu zetek. Poza tym E-4 kursuje tylko rano, a po południu przekształca się w E-6.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 19:57

Po południu jest rezerwa planu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 lut 2015, 20:00

Aż taka, żeby starczyło na dwie zetki? To co ile one będą jeździć? Co 10-15 minut, czy jak? Myślałem, że Z-1 co 4/7-8/7-8, a Z-2 dodatkowo w szczycie co 5 minut.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 20:01

Gazeta pisała że obie co 6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 lut 2015, 22:08

A ile obecnie brygad obsługuje 460 i E-4? Na Zetkach potrzebne jest 14.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 22:10

Po trzy na każdej chyba.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3102
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 23 lut 2015, 22:21

Na E-4 są napewno trzy brygady.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7689
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 lut 2015, 22:56

vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Ta linia już nie wróci.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 23 lut 2015, 23:12

MisiekK pisze:
vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Ta linia już nie wróci.
Też tak uważam. Po uruchomieniu tramwaju na Tarchominie, E-4 i tak było przewidziane do kasacji. Widać, że wzmocnienie komunikacji zastępczej w innych częściach miasta była okazją (i koniecznością), aby tę linię skasować zdecydowanie wcześniej (bo jeszcze przed zapowiadanymi konsultacjami) oraz w miarę bezboleśnie...

Oficjalnie, wprowadzone zmiany mają obowiązywać do końca czerwca, czyli do rozpoczęcia wakacji. Na wakacji część linii zostanie zawieszona. Co będzie po wakacjach, zobaczymy. Wiadomo, że mostu Ł nie będzie nadal...

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 lut 2015, 23:14

Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 lut 2015, 23:18

Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lut 2015, 23:21

Georg pisze:Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?
Nigdzie. To jest kolejna jawna kpina z pasażerów. Podobnie jak duble tramwaju na Bemowe, częstotliwość 101, półpuste autobusy na objazdach Łazienkowskiego i wiele, wiele innych.
reserved pisze:Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).
Na Ochocie?

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 lut 2015, 23:36

Skrócenie 521 do Centralnego byłoby problematyczne z dwóch powodów:
- polityka - więcej zamieszania niż dobrego, zwłaszcza, że ma to częstotliwość pksową
- brak miejsca przy centralnym

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 23 lut 2015, 23:42

Z całym szacunkiem, ale po co skracać 521 do Centralnego? Trzeba do Wiatracznej. Jeśli ta linia ma częstotliwość PKS-ową, to nie jest to linia do obsługi centrum miasta. A na objeździe przez Poniatoszczaka i tak autobusy jeżdżą - delikatnie mówiąc - nierównomiernie zapełnione więc obecność pekaesowego 521 nic tu nie zmienia. Proponowałbym raczej skupić się na tramwajach, przykładowo jest dziewiątka lub 77. To jest połączenie Ochoty z Al. Jerozolimskimi i Grochowem.

Zablokowany