Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Flash8222
- Posty: 7612
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 15 paź 2007, 21:56
kozioł pisze:Właśnie, zaniedbane solarki mobilisu są głośnie(duże obroty silnika), a firma nie chce naprawiać. Z czasem zmądrzeją (oby)
Ale z Ciebie fachowiec od siedmiu boleści... Wytłumacz mi jak można zaniedbać autobus który ma ledwie miesiąc...
-
kozioł
Post
autor: kozioł » 15 paź 2007, 23:09
kierowcami kamerzysto.... Ciągłe stłuczki robią swoje. No i większość busów ma znacznie więcej niż miesiąc...
Ps:Może faktycznie Solaris nawalił , ale podobnie było z SU18 z pierwszej serii. A teraz jest już normalnie
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 26 paź 2007, 19:00
Flash8222 pisze:Wytłumacz mi jak można zaniedbać autobus który ma ledwie miesiąc...
Kurczę, mija już drugi miesiąc, a niestety nic z tymi silnikami nie zostało poprawione. W A133 dzisiaj myślałem, że głowa mi siądzie (jeszcze dodatkowo cała tablica z koralami wprawiała się w rezonans). Ech...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Flash8222
- Posty: 7612
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 26 paź 2007, 19:06
Piotrek pisze:Kurczę, mija już drugi miesiąc, a niestety nic z tymi silnikami nie zostało poprawione. W A133 dzisiaj myślałem, że głowa mi siądzie (jeszcze dodatkowo cała tablica z koralami wprawiała się w rezonans). Ech...
Obroty miały być podkręcone by wozy nie wpadały w wibracje, ale jak widać nie zrobiono tego...
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 26 paź 2007, 19:08
Flash8222 pisze:ale jak widać nie zrobiono tego...
No niestety. A myślę, że nie jest to skomplikowane. I wcale ten rezonans nie jest typowy tylko dla wyższych numerków, bo w którymś z A10x też nieźle rezonuje.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 26 paź 2007, 20:36
Piotrek pisze:Flash8222 pisze:ale jak widać nie zrobiono tego...
No niestety. A myślę, że nie jest to skomplikowane.
Ale powoduje mniejsze oszczędności. Może o to chodzi...
-
kozioł
Post
autor: kozioł » 26 paź 2007, 20:45
A109(chyba o nim pisałem)- nie dziwne, że zderzak mu odpadł- pewnie od tych wibracji
-
Flash8222
- Posty: 7612
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 26 paź 2007, 20:46
kozioł pisze:A109(chyba o nim pisałem)- nie dziwne, że zderzak mu odpadł- pewnie od tych wibracji
ROTFL
Kolejny mądry, nominowany na text roku...
Komentarz moderatora: Jeszcze jedna taka uwaga wobec któregoś z użytkowników na podforum "Tabor..." i wyślę Cię w kosmos na 2 tygodnie.
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 12 lis 2007, 18:45
Jak działają drzwi w Solarisach U12 z Mobilisu? Dziś pan na 122 miał ciekawą metodę stosowania ciepłego guzika - akurat przed przystankami na żądanie. Naciskał przycisk załączający ciepły guzik podczas jazdy. Co by się stało gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi / stop? Kierowcy zapaliłaby się kontrolka o potrzebie zatrzymania pojazdu czy drzwi otworzyłyby się i załączyłby się hamulec?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
bruno
- Posty: 351
- Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: bruno » 12 lis 2007, 18:54
Jeżeli autobus, po załączeniu CG podczas jazdy, nadal jechał, to myślę, że gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi, to nic by sie nie stało, oprócz tego że w kabinie byłby sygnał, że ktoś chce wysiąść na przystanku NŻ. I tak sygnał ten uruchamia się zawsze, na wett jak bus stoi, a CG jest załączony. Zresztą jak chcesz otworzyć drzwi na pulpicie kierowcy, to nic sie nie stanie póki wóz się nie zatrzyma
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 12 lis 2007, 18:56
bruno pisze:Zresztą jak chcesz otworzyć drzwi na pulpicie kierowcy, to nic sie nie stanie póki wóz się nie zatrzyma
A jak zdjęta blokada?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14787
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 12 lis 2007, 18:59
JacekM pisze:Co by się stało gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi / stop? Kierowcy zapaliłaby się kontrolka o potrzebie zatrzymania pojazdu czy drzwi otworzyłyby się i załączyłby się hamulec?
Drzwi by się nie otworzyły. No, chyba, że jechałby poniżej 5 km/h, to wtedy "P" i otwieranie drzwi.
Piotrek pisze:A jak zdjęta blokada?
W tym zakresie blokada nie działa.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 13 lis 2007, 0:12
W SU III generacji, w przeciwieństwie do starszych, można załączać CG, naciskać przyciski otwierania drzwi czy nawet zaciągać hamulec przystankowy - wszystko zadziała dopiero po zatrzymaniu i nie spowoduje załączenia hamulca w trakcie jazdy.
noidea
-
SP45-166
- Zbanowany
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
- Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!
Post
autor: SP45-166 » 13 lis 2007, 8:57
Do czasu. W neoplanie też CG nawet załączony miał działać dopiero przy zatrzymanym pojeździe. A zadziałał jakiś czas temu przy 80 km/h zaciągając przy okazji przystankowy. Dobrze że ludzi za dużo na wozie nie było
Pogrążacie się coraz bardziej!
-
ITS A 218
- Posty: 3163
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 14 lis 2007, 21:12
Jeśli chodzi o załączanie CG to chyba w SU15 też można podczas jazdy i zadziała dopiero po zatrzymaniu. Pewny nie jestem ale widziałem jak niektórzy kiermani załączają go przed zatrzymaniem.