Solarisy, rocznik 07 - technika i eksploatacja

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Flash8222
Posty: 7612
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 paź 2007, 21:56

kozioł pisze:Właśnie, zaniedbane solarki mobilisu są głośnie(duże obroty silnika), a firma nie chce naprawiać. Z czasem zmądrzeją (oby)
Ale z Ciebie fachowiec od siedmiu boleści... Wytłumacz mi jak można zaniedbać autobus który ma ledwie miesiąc...

kozioł

Post autor: kozioł » 15 paź 2007, 23:09

kierowcami kamerzysto.... Ciągłe stłuczki robią swoje. No i większość busów ma znacznie więcej niż miesiąc...
Ps:Może faktycznie Solaris nawalił , ale podobnie było z SU18 z pierwszej serii. A teraz jest już normalnie

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 26 paź 2007, 19:00

Flash8222 pisze:Wytłumacz mi jak można zaniedbać autobus który ma ledwie miesiąc...
Kurczę, mija już drugi miesiąc, a niestety nic z tymi silnikami nie zostało poprawione. W A133 dzisiaj myślałem, że głowa mi siądzie (jeszcze dodatkowo cała tablica z koralami wprawiała się w rezonans). Ech... :/
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Flash8222
Posty: 7612
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 paź 2007, 19:06

Piotrek pisze:Kurczę, mija już drugi miesiąc, a niestety nic z tymi silnikami nie zostało poprawione. W A133 dzisiaj myślałem, że głowa mi siądzie (jeszcze dodatkowo cała tablica z koralami wprawiała się w rezonans). Ech... :/
Obroty miały być podkręcone by wozy nie wpadały w wibracje, ale jak widać nie zrobiono tego...

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 26 paź 2007, 19:08

Flash8222 pisze:ale jak widać nie zrobiono tego...
No niestety. A myślę, że nie jest to skomplikowane. I wcale ten rezonans nie jest typowy tylko dla wyższych numerków, bo w którymś z A10x też nieźle rezonuje.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 26 paź 2007, 20:36

Piotrek pisze:
Flash8222 pisze:ale jak widać nie zrobiono tego...
No niestety. A myślę, że nie jest to skomplikowane.
Ale powoduje mniejsze oszczędności. Może o to chodzi... :D

kozioł

Post autor: kozioł » 26 paź 2007, 20:45

A109(chyba o nim pisałem)- nie dziwne, że zderzak mu odpadł- pewnie od tych wibracji :neutral:

Flash8222
Posty: 7612
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 paź 2007, 20:46

kozioł pisze:A109(chyba o nim pisałem)- nie dziwne, że zderzak mu odpadł- pewnie od tych wibracji :neutral:
ROTFL :grin: Kolejny mądry, nominowany na text roku...

Komentarz moderatora: Jeszcze jedna taka uwaga wobec któregoś z użytkowników na podforum "Tabor..." i wyślę Cię w kosmos na 2 tygodnie.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 12 lis 2007, 18:45

Jak działają drzwi w Solarisach U12 z Mobilisu? Dziś pan na 122 miał ciekawą metodę stosowania ciepłego guzika - akurat przed przystankami na żądanie. Naciskał przycisk załączający ciepły guzik podczas jazdy. Co by się stało gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi / stop? Kierowcy zapaliłaby się kontrolka o potrzebie zatrzymania pojazdu czy drzwi otworzyłyby się i załączyłby się hamulec?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

bruno
Posty: 351
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bruno » 12 lis 2007, 18:54

Jeżeli autobus, po załączeniu CG podczas jazdy, nadal jechał, to myślę, że gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi, to nic by sie nie stało, oprócz tego że w kabinie byłby sygnał, że ktoś chce wysiąść na przystanku NŻ. I tak sygnał ten uruchamia się zawsze, na wett jak bus stoi, a CG jest załączony. Zresztą jak chcesz otworzyć drzwi na pulpicie kierowcy, to nic sie nie stanie póki wóz się nie zatrzyma ;-)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 lis 2007, 18:56

bruno pisze:Zresztą jak chcesz otworzyć drzwi na pulpicie kierowcy, to nic sie nie stanie póki wóz się nie zatrzyma ;-)
A jak zdjęta blokada?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 lis 2007, 18:59

JacekM pisze:Co by się stało gdyby ktoś nacisnął przycisk drzwi / stop? Kierowcy zapaliłaby się kontrolka o potrzebie zatrzymania pojazdu czy drzwi otworzyłyby się i załączyłby się hamulec?
Drzwi by się nie otworzyły. No, chyba, że jechałby poniżej 5 km/h, to wtedy "P" i otwieranie drzwi.
Piotrek pisze:A jak zdjęta blokada?
W tym zakresie blokada nie działa.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 13 lis 2007, 0:12

W SU III generacji, w przeciwieństwie do starszych, można załączać CG, naciskać przyciski otwierania drzwi czy nawet zaciągać hamulec przystankowy - wszystko zadziała dopiero po zatrzymaniu i nie spowoduje załączenia hamulca w trakcie jazdy.
noidea

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 13 lis 2007, 8:57

Do czasu. W neoplanie też CG nawet załączony miał działać dopiero przy zatrzymanym pojeździe. A zadziałał jakiś czas temu przy 80 km/h zaciągając przy okazji przystankowy. Dobrze że ludzi za dużo na wozie nie było
Pogrążacie się coraz bardziej!

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 14 lis 2007, 21:12

Jeśli chodzi o załączanie CG to chyba w SU15 też można podczas jazdy i zadziała dopiero po zatrzymaniu. Pewny nie jestem ale widziałem jak niektórzy kiermani załączają go przed zatrzymaniem.

ODPOWIEDZ