Strona 11 z 285

: 26 sty 2006, 13:12
autor: Kleszczu
Jarek pisze:Jaka znowu synchronizacja?! :|
Żadna :wink:

: 26 sty 2006, 13:13
autor: Szamot
KONTRPROPOZYCJA:

a) Gocław > Centrum
:arrow: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
:arrow: 117 - bez zmian
:arrow: 303 - likwidacja
:arrow: 151 - przerzedzenie częstotliwości
:arrow: 1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
:arrow: E-5 - bez zmian.
:arrow: W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.


b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.

Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.


c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów

Pzdr.

Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.

: 26 sty 2006, 13:40
autor: Dennis
Szamot pisze:b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
Proponuję 410 przez Człuchowską - czas przejazdu bardzo podobny, jeśli nie identyczny. A na Człuchowskiej linia obwodowa przez TŁ bardzo by się przydała (szczególnie w obliczu zakładanego przez nas z Jarkiem i Bastianem, wycofania stamtąd 106 - w projekcie bemowskim). Wtedy może przestałbym nawet być zwolennikiem kasacji 410 :twisted:
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Tego nie rozumiem. Po pierwsze po co, skoro obie linie jadą wspólnie zaledwie od Politechniki do Przyczółka, a na tej trasie jest czterdzieści osiem innych linii z Waryńskiego :?: Po drugie 182, musiałoby wtedy jeździć w parze ze 188, które jest, a przynajmniej priorytetowo powinno być, skoordynowane z 523, jako że trasy obu tych linii pokrywają się od Politechniki (docelowo od Pomnika Lotnika [-o< ) aż od Olszynki.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Koniecznie, szczególnie jeśliby jednak to 523 miało zostać wyprostowane [-o< :wink:
c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów
519 Huta - Powsin :-k Czemu nie, nam jest wszak do projektu bemowskiego potrzebne 515 :wink: Ale bynajmniej nie do połączenia z 507, które planujemy wyciągnąć na PTK. A właśnie do wyciągnięcia na Znaną (bo 522 leci na Człuchowską, 501 zaś na Nowe Bemowo i Olszyny, przy jednoczesnym skierowaniu 507 przez Ciołka/Ks. Janusza) :D Czy ktoś coś zrozumiał :?: :lol:
Pzdr.
I ja :P

: 26 sty 2006, 14:52
autor: Jarek
Szamot pisze: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
Zasadniczo się zgadzam, ale nie na 1xx. Pospiech ominie przynajmniej 5 przystanki, to już robi pewną różnicę.
Szamot pisze: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
A tu już w żadnym wypadku! Ciągnięcie 410 na Jelonki to, niestety, poroniony pomysł. W kierunku Jelonek koordynacja będzie fikcją, bo 408 przejechawszy przez Marsa ma bardzo dużą wariancję odjazdów. Ciąg obwodowy należałoby wzmacniać, ale inwestując w 408 i naprostowane 523 nie zaś półśrodkami w postaci kolejnej szczytówki.
Szamot pisze:Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Ja akurat niechętnie. Przystanek przy Metrze w pobliżu Nowowiejskiej jest wyśmienity, bo co chwila objeżdżają busy w kierunku TŁ i bynajmniej nie są puste. Więcej takich węzłów przesiadkowych!
Co do naprostowania 523, to, owszem, będzie trudno ale szanse są. Popierają oficjalnie Bemowo i Ochota i niedługo może dołączą inne dzielnice. Kiedy poprze ich pięć, powinno wystarczyć :wink:
Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....

507 można przedłużyć do PTK.

: 28 sty 2006, 16:24
autor: pawcio
Wiadomo, że chodziło mi o koordynację. Strasznie czepliwi jesteście.
Szamot pisze:KONTRPROPOZYCJA:

a) Gocław > Centrum
:arrow: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
:arrow: 117 - bez zmian
:arrow: 303 - likwidacja
:arrow: 151 - przerzedzenie częstotliwości
:arrow: 1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
:arrow: E-5 - bez zmian.
:arrow: W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.


b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.

Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.


c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów

Pzdr.

Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
111 nie uda Ci się przerzedzić. Przynajmniej nie tak, bardzo, jak byś chciał (20 minut w międzyszczycie i święta), gdyż jest jeszcze Muranów. A tam takie numery nie przejdą (nie tylko z powodu koordynacji z 180). A jeszcze dodatkowo chcesz 303 kasować. I to w zasadzie kończy rozważania o projekcie.
Co do 410 i 151, to mam pewne wątpliwości, czy remonty dużo przeszkadzają. 410 zabija przystanek pod Pomnikiem Jazdy Polskiej, natomiast 151 na powrotach rzeczywiście zyskało na popularności. Poza tym wszyscy pamiętają, jak było z tymi liniami przed objazdami.

: 28 sty 2006, 17:16
autor: TGM
Jarek pisze:
Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....
Dokładnie. Kiepski pomysł. Wydłużano, skracano. Teraz by miało być znów wydłużane by za chwilę ponownie skrócić (bo metro dociągną). Jeśli łączyć 519 to tak aby w tym samym korku co 501 stało, aby koordynacja się nie sypała :twisted: .

: 28 sty 2006, 17:43
autor: pawcio
Dworzec Zachodni czeka.

: 28 sty 2006, 19:03
autor: Colony
I z przyjemnością przyjmie 515.

: 28 sty 2006, 21:37
autor: Robert 514
Colony pisze:I z przyjemnością przyjmie 515.
niestety stanowisko czeka na inną linię 5xx :) a linia 515 pojedzie na Wolę

: 28 sty 2006, 22:11
autor: Colony
Na Znaną czy na Koło?

: 28 sty 2006, 22:47
autor: Jarek
Nie ma miejsca na Kole. Jeśli, to na Znaną luzując tam 522, które może polecieć na Jelonki.

: 29 sty 2006, 0:13
autor: Colony
Okej, czyli znana, a dokładnie jaką trasą, taką jak stare 522?

: 29 sty 2006, 0:45
autor: Jarek
jak obecne 522. a 522 jak obecne 501. A 501 prawie jak obecne 507. A 507 przez Koło!

: 29 sty 2006, 11:43
autor: Colony
Jak dla mnie to niezłe wzmocnienie na całym Ulrychowie.

: 29 sty 2006, 15:28
autor: MZ
pawcio pisze:Dworzec Zachodni czeka.
Colony pisze:I z przyjemnością przyjmie 515.
Robert 514 pisze:niestety stanowisko czeka na inną linię 5xx
:arrow: A na jaką, jeśli można wiedzieć?