R-13
DP:
5/162

1,2,4,7,10,11,13/190

 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
2,3,4,7/500

2/160

DŚ bije wszystko na głowe:
8,9,11/112


6/156

1,2/174

6/186

2,3,4/190

6/195

7/503

4/509

1,3/517


1,2,3/732

Narazie to na tyle tych dobroci

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Jaka w tym wina ZTM? To przewoźnik organizuje zmiany. Zresztą jak poustawiać je czasowo na Marki? Pewnie te 9-9,5h to akurat x,5 kółka, więc albo start pod zakładem i zmiana na drugim końcu miasta, albo wyjazd przez całe miasto i zmiana pod zakładem...Desert pisze:Bez kitu ale ZTM mógłby trochę pomyśleć nad ustawieniem tych brygad czasowo na Marki...
2/114:dzidek pisze:A jak wygląda czas pracy brygady porannej a jak wygląda brygad popołudniowej na wspomnianym 2/114 i 2/527?Walas pisze: Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
Po prostu - taki zwyczaj w ITSie, że zmiana jest w połowie przerwy - każda brygada tak ma i nie musisz się doszukiwać głębszej ideologii.Walas pisze:Niewiem jak to jest w ITSie ale np. na 2/114 kierowca ma przyjazd na Bródno-Podgrodzie 13:29 odjazd 13:50 a zmiana 13:42. Następnie 2/527 przyjazd na Arkadię o 14:22 odjazd 14:45 a zmiana 14:35. Niewiem dlaczego tak to jest zrobione. Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.