
R7 DP
10/136 Młynów
3/141 Os.Ostrobramska
1/189 Os.Górczewska
11/189 Os.Górczewska
DS
7/116 Chomiczówka
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
5/174 Pl.Hallera
5/186 Tarchomin
8/186 Tarchomin
2/189 Os.Górczewska
6/189 Os.Górczewska
7/189 Os.Górczewska
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A kto pisze,że tak nie jest ?!pawcio pisze:Zwłaszcza, że jest to wewnętrzna sprawa przewoźnika.
W DP są dwie na 519 i w DS jedna na 130(reszta WILANóW 01)BJ.2052 pisze:Zmiany na 130 w Powsinie też do wygodnych nie należą, a chyba jeszcze takie są
Nie w 100%. Jak ZTM daje rozkład z czasem pracy brygady np. 19,75 lub coś koło tego, to z jednej strony trudno jest to podzielić na 3, z drugiej - podział na 2 wymusza bezsensowne miejsce zmiany.pawcio pisze:Zwłaszcza, że jest to wewnętrzna sprawa przewoźnika.
Ty się przyzwyczaiłeś, bo Mobilis ma zmiany w każdym możliwym miejscu miastaFlash8222 pisze:Nie widzę w tym nic dziwnego i absurdalnego. Czasami tak musi być i już, trzeba się z tym pogodzić i żyć, a nie żalić się na forum... Zazwyczaj nawet jak zmiana jest na bardzo oddalonym krańcu to kierowcy i tak zmieniają się na trasie, więc nie wiem po co wasze te żale...
19.75 już by musiało być na trzy zmiany, bo jeszcze dochodzi 35 minut na OC. Maksymalny czas pracy brygady dwuzmianowej do 19:25 czyli 19,42. Z drugiej strony nikt nie zabrania podzielić takiej brygady na trzy zmiany, by wychodziły one pod zakładem.Adam G. pisze:Nie w 100%. Jak ZTM daje rozkład z czasem pracy brygady np. 19,75 lub coś koło tego, to z jednej strony trudno jest to podzielić na 3, z drugiej - podział na 2 wymusza bezsensowne miejsce zmiany.