Strona 11 z 19

: 26 sty 2012, 23:53
autor: KwZ
I poszerzyć ulice?

: 27 sty 2012, 0:19
autor: MichalJ
Nie. A jeśli masz na myśli jezdnie, to też nie.

: 27 sty 2012, 0:28
autor: KwZ
To jak, zsunąć jezdnie do środka?

: 27 sty 2012, 0:45
autor: geograf_OSU
Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego? Przydalby sie? Moze wlasnie zabierajac zewnetrzna czesc trawnika.

: 27 sty 2012, 3:52
autor: ZaciszaniN
Jak ja lubię czytać dyskusje tramwajowych marzycieli, bawiących się bajkopisaczy pretendujących do miana Brzechwy, debatujących o różnych wybujałych przebiegach linii i trasach, które prędko nie powstaną :razz: Przypominam, że przytaczane chyba we wszystkich wątkach tramwajowych wstępnie zamierzone trakcje tramwajowe są planowane do realizacji w ciągu najbliższych dziesięcioleci (jak dobrze pójdzie :D ), a środkowy fragment II linii metra ma być oddany do użytku w najbliższych latach 8-( Myślałem, że tego dotyczy wątek - i że z niego dowiem się realnie ciekawych propozycji po uruchomieniu II linii. Tymczasem po raz kolejny widzę spekulacyjny spam (choć w pewnym sensie merytoryczny, ale jeżdżenia palcem po mapie ten wątek - przynajmniej z nazwy - temat nie dotyczy) =;

: 27 sty 2012, 6:06
autor: Glonojad
Nie chcesz - nie czytaj, a w moderatora się nie baw.

: 27 sty 2012, 6:55
autor: ZaciszaniN
Jestem użytkownikiem na takich samym prawach, co Ty (chyba że o czymś nie wiem) i mam prawo komentować wszystkie tematy, w których mam ochotę się udzielić. Tak samo, jeśli mój wpis dotyczy (braku) porządku w danych zagadnieniach i (braku) przejrzystości, swoje niezadowolenie z powodu rozbieżności treści z tematem mogę wyrażać. Gdyby wątek nazywał się "Luźne dywagacje o przyszłości sieci linii tramwajowych w najbliższym stuleciu", zaręczam Ci, że do tego tematu bym nie zajrzał ;-)

Poza tym jest mi daleko od wyręczania moderatorów, natomiast widzę, że to Ty robisz do tego podchody. Tylko dziwię się, że odpowiedziałeś na mój post bezpośrednio - sądziłem, że jestem przez Ciebie splonkowany już dłuższy czas temu (chyba, że masz w kontrakcie zatwierdzony okres karencji :D ), ale mimo to cieszę się, że możemy czasem wymienić jednak kilka ciepłych słów :-"

: 27 sty 2012, 10:42
autor: Markosek
geograf_OSU pisze:Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego
Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?

: 27 sty 2012, 10:58
autor: Bastian
Markosek pisze:
geograf_OSU pisze:Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego
Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?
Przesada. Nie bardzo widzę, kto by to miał finansować...

: 27 sty 2012, 11:02
autor: KwZ
Markosek pisze:Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?
Raczej dla 159 oraz 127 i 504 do R Daszyńskiego. Przydałby się, tylko inwestycja pewnie miałaby kiepski zwrot z nakładów i wylądowała pod koniec kolejki.

@ZaciszaniN: dalej nie dowiedziałem się, na jakiej podstawie Bastian nie chce 25 na Zielenieckiej.

: 27 sty 2012, 11:19
autor: Bastian
KwZ pisze:nie dowiedziałem się, na jakiej podstawie Bastian nie chce 25 na Zielenieckiej.
Niczego takiego nie stwierdziłem :>

: 27 sty 2012, 11:31
autor: KwZ
Bastian pisze:
KwZ pisze:Ale 25 to zniknie?
To by mnie akurat nie zdziwiło :-k
To powiedz, czemu by cię nie zdziwiło, bo wg mnie jest potrzebne. Z potencjalnych 3 linii na Zielenieckiej zresztą najbardziej.

: 27 sty 2012, 11:38
autor: Bastian
Jest spora różnica między "chcę" a "nie zdziwiłoby mnie". O przyszłości 25 różne słuchy chodzą, szczególnie w kontekście tego, że 7 od czasu awantury na Michałowie jest nie do wyjęcia stamtąd (przynajmniej w sensie połączenia).

IMHO 22 z Żerania poleci na pewno, 25 być może - ale to tylko moje własne spekulacje. Natomiast zupełnie nie wiem, co z 4/18 - o tym połączeniu kiedyś się mówiło, że jest skazane na kasację, a tu od dawna nic o tym nie słyszałem... No ale wiesz przecież, że ZTM strategiczne decyzje podejmuje tydzień przed wprowadzeniem... :roll: Tym niemniej metro napełnić muszą :P

: 27 sty 2012, 11:44
autor: primoż
Bastian pisze:(...)No ale wiesz przecież, że ZTM strategiczne decyzje podejmuje tydzień przed wprowadzeniem... :roll: (...)
Albo jak w przypadku Tarchodworów pasazerowie wybiorom :-$

: 27 sty 2012, 12:03
autor: KwZ
Bastian pisze:Tym niemniej metro napełnić muszą :P
Niech to robią 109, 127, 504; 160, 169, 170, 212, 338, 527, 7xx, 3 i 21(?), ew. 290 (popatrz - niemało), a 25 nie ruszają :P

Możemy zastanowić się nad skrętem 4, bo wydaje mi się, że będzie trudniej bronić skrętu na Bankowym po otwarciu metra.