Strona 11 z 19
: 26 sty 2012, 23:53
autor: KwZ
I poszerzyć ulice?
: 27 sty 2012, 0:19
autor: MichalJ
Nie. A jeśli masz na myśli jezdnie, to też nie.
: 27 sty 2012, 0:28
autor: KwZ
To jak, zsunąć jezdnie do środka?
: 27 sty 2012, 0:45
autor: geograf_OSU
Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego? Przydalby sie? Moze wlasnie zabierajac zewnetrzna czesc trawnika.
: 27 sty 2012, 6:06
autor: Glonojad
Nie chcesz - nie czytaj, a w moderatora się nie baw.
: 27 sty 2012, 6:55
autor: ZaciszaniN
Jestem użytkownikiem na takich samym prawach, co Ty (chyba że o czymś nie wiem) i mam prawo komentować wszystkie tematy, w których mam ochotę się udzielić. Tak samo, jeśli mój wpis dotyczy (braku) porządku w danych zagadnieniach i (braku) przejrzystości, swoje niezadowolenie z powodu rozbieżności treści z tematem mogę wyrażać. Gdyby wątek nazywał się "Luźne dywagacje o przyszłości sieci linii tramwajowych w najbliższym stuleciu", zaręczam Ci, że do tego tematu bym nie zajrzał
Poza tym jest mi daleko od wyręczania moderatorów, natomiast widzę, że to Ty robisz do tego podchody. Tylko dziwię się, że odpowiedziałeś na mój post bezpośrednio - sądziłem, że jestem przez Ciebie splonkowany już dłuższy czas temu (chyba, że masz w kontrakcie zatwierdzony okres karencji ), ale mimo to cieszę się, że możemy czasem wymienić jednak kilka ciepłych słów
: 27 sty 2012, 10:42
autor: Markosek
geograf_OSU pisze:Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego
Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?
: 27 sty 2012, 10:58
autor: Bastian
Markosek pisze:geograf_OSU pisze:Jesli mowa o Towarowej to mysli sie o buspasie od Zawiszy do Daszynskiego
Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?
Przesada. Nie bardzo widzę, kto by to miał finansować...
: 27 sty 2012, 11:02
autor: KwZ
Markosek pisze:Dla 159 i 422? Czy to aby nie przesada?
Raczej dla 159 oraz 127 i 504 do R Daszyńskiego. Przydałby się, tylko inwestycja pewnie miałaby kiepski zwrot z nakładów i wylądowała pod koniec kolejki.
@ZaciszaniN: dalej nie dowiedziałem się, na jakiej podstawie Bastian nie chce 25 na Zielenieckiej.
: 27 sty 2012, 11:19
autor: Bastian
KwZ pisze:nie dowiedziałem się, na jakiej podstawie Bastian nie chce 25 na Zielenieckiej.
Niczego takiego nie stwierdziłem
: 27 sty 2012, 11:31
autor: KwZ
Bastian pisze:KwZ pisze:Ale 25 to zniknie?
To by mnie akurat nie zdziwiło
To powiedz, czemu by cię nie zdziwiło, bo wg mnie jest potrzebne. Z potencjalnych 3 linii na Zielenieckiej zresztą najbardziej.
: 27 sty 2012, 11:38
autor: Bastian
Jest spora różnica między "chcę" a "nie zdziwiłoby mnie". O przyszłości 25 różne słuchy chodzą, szczególnie w kontekście tego, że 7 od czasu awantury na Michałowie jest nie do wyjęcia stamtąd (przynajmniej w sensie połączenia).
IMHO 22 z Żerania poleci na pewno, 25 być może - ale to tylko moje własne spekulacje. Natomiast zupełnie nie wiem, co z 4/18 - o tym połączeniu kiedyś się mówiło, że jest skazane na kasację, a tu od dawna nic o tym nie słyszałem... No ale wiesz przecież, że ZTM strategiczne decyzje podejmuje tydzień przed wprowadzeniem...
Tym niemniej metro napełnić muszą
: 27 sty 2012, 11:44
autor: primoż
Bastian pisze:(...)No ale wiesz przecież, że ZTM strategiczne decyzje podejmuje tydzień przed wprowadzeniem...
(...)
Albo jak w przypadku Tarchodworów
pasazerowie wybiorom
: 27 sty 2012, 12:03
autor: KwZ
Bastian pisze:Tym niemniej metro napełnić muszą
Niech to robią 109, 127, 504; 160, 169, 170, 212, 338, 527, 7xx, 3 i 21(?), ew. 290 (popatrz - niemało), a 25 nie ruszają
Możemy zastanowić się nad skrętem 4, bo wydaje mi się, że będzie trudniej bronić skrętu na Bankowym po otwarciu metra.