Nowy wzór rozkładów jazdy

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 19 lut 2010, 13:08

Bałagan z tymi nowymi rozkładami zupełnie jak w PKPie.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 19 lut 2010, 13:30

fraktal pisze:Czy w ZTMie nikt nie mógł zrobić takiej burzy mózgów, by dojść do takiego wniosku?
Sądzę, że większość pracowników ZTM dowiedziała się o zmianie z internetu
drapka pisze:zdarza. ;-)
drapka pisze:c) przydałaby się nadzieja, że "zdrowe ochrzanienie" przyniesie jakikolwiek efekt poza odpowiedzią "dziękujemy za przekazane uwagi, życzymy miłego dnia" albo "sam pan jesteś ^%&%$&%$@, do widzenia".
Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer. Szybkiego załatwiania postulatów telefonicznych mozna się nauczyć:
"Składa Pan skarge na zmianę trasy linii 520, tak. Czy ma Pan jeszcze jakieś uwagi? Dziękuje, przyjąłem. Przepraszam, czeka kolejna rozmowa. Do widzenia." O-)

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 lut 2010, 17:38

Na przyst. Dw. Zachodni->Rondo Zesłańców Syberyjskich żadna linia nie ma nowego rozkładu jazdy. Może mnie ktoś powiedzieć czemu?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lut 2010, 17:45

Najwyraźniej żadna z przebiegających tam linii nie miała zmienianego rozkładu... :roll:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

pawulon
Posty: 528
Rejestracja: 02 sty 2008, 21:26
Lokalizacja: os Zerzeń

Post autor: pawulon » 10 mar 2010, 10:37

Widzę, że na 147 w związku z zamknięciem Francuskiej pojawiły się rozkłady jazdy nowego wzoru, tylko takie pytanie: dlaczego nikt się nie pofatygował aby wpisać te brygady które obsługuje ITS jako niskopodłogowe bo w rzeczywistości to na 147 kursuje tylko jedna brygada wysokopodłogowa "3" od kilku lat przegubowa. Uważam, że byłoby to ułatwienie dla pasażerów (ludzi starszych ale i młodych matek z wózkami których jest coraz więcej na terenach Zerznia. Chyba w najbliższym czasie nie zanosi się na zabranie ITS-u z 147 :-k
the best 147!!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25422
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 mar 2010, 10:51

Dodatki nie znają dnia ani godziny. 59 zdecydowanie nikt nie ruszy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5494
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 mar 2010, 20:41

Na 157 pojawił się jednak rozkład bez ramek ze stosownym napisem, Bardzo się zdziwiłem w pierwszej chwili, sprawdzając rozkład na placu Wilsona, że nie ma ramek, zwłaszcza, że przed chwilą sprawdzałem rozkład 116 z ramkami. Dopiero po chwili się zorientowałem, że to nowy wzor rozkładu. No i oczywiście, sprawdzając godzinę odjazdu, nie patrzy się pod rozkład, bo i po co. Dopiero po chwili. Skargi nie wiadomo, czy będą, ale na pewno będzie chaos i niedoinformowanie.
Jarek pisze:Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer.
Ja nie powiedziałem, że musi być to załatwiane w niegrzeczny sposób. To nadinterpretacja moich słów. Chyba, że takie słowa jak: "chaos", "bałagan", "źle przygotowany i nieprzemyślany projekt" oraz "niekompetencja urzędników" ktoś uzna za niegrzeczne. A propos - widziałem też rozkład 218 z ramkami i byłem bardzo zdziwiony, bo godziny odjazdów były czytelne, pomimo ramek, a na forum czytałem dość alarmistyczne głosy na ten temat. Choć zaznaczę, że sam noszę okulary i wszystko raczej dobrze widzę.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 10 mar 2010, 21:07

fraktal pisze:No i oczywiście, sprawdzając godzinę odjazdu, nie patrzy się pod rozkład, bo i po co. Dopiero po chwili. Skargi nie wiadomo, czy będą, ale na pewno będzie chaos i niedoinformowanie.
Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna. ](*,)

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 10 mar 2010, 21:51

zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna
Na forum piszemy w języku polskim.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

fraktal
Posty: 5494
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 mar 2010, 21:54

zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna.
A ja w odróżnieniu od Ciebie nie muszę swoich twierdzeń opierać tylko na wierze, lecz także na wiedzy. Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości. Powinno się dążyć więc do upraszczania rozkładów jazdy, a nie wprowadzania dodatkowego chaosu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 mar 2010, 22:59

fraktal pisze:Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości.
Oznaczenia powinny być w ilu językach zatem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

fraktal
Posty: 5494
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 mar 2010, 23:05

Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 11 mar 2010, 8:14

fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.
Po wsze czasy Warszawa miała drukować godziny odjazdu w pogarszających czytelność ramkach? Ramki się skończyły, wzór jest nowy więc wypada się z całym zapoznać jeśli nie znalazło się ważnej dla siebie informacji. A jak wypada się z całym zapoznać to i dostrzeże się uwagę pod rozkładem.

Już widzę awanturę za 5 lat jak znikną ostatnie wysokie podłogi - "kto i po co wymyślił ramki do godzin???"

Paweł D.
Posty: 5324
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 mar 2010, 8:30

fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.
Jaka reforma? Układ graficzny się zmienił nieco zmienił i wielki płacz. Co jest bardziej zrozumiałe: napis, że wszystkie kursy są niskopodłogowe czy tajemnicza ramka wokół minut?

fraktal
Posty: 5494
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 mar 2010, 12:27

Dla osoby oczytanej napis pod rozkładem jest tak samo zrozumiały jak ramka, dla osoby mniej oczytanej, że tak to oględnie nazwę, bardziej zrozumiała jest ramka, jak i inne symbole graficzne.

ODPOWIEDZ