Dęboszczak pisze:Ja bym poszedł jeszcze dalej:
157 skrócić do relacji Ochota - Konwiktorska, podbicie do 10' w ds
W DP Konwiktorska, dojazd do niej, może zabić linię. Chyba, że dasz półgodzinne postoje na Konwiktorskiej.
Dęboszczak pisze:181 połączyć z 303, od Wrzeciona do Wilsona jak 303 co 20/20/20
Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
Dęboszczak pisze:185 puścić na trasie Pl. Wilsona - Stegny co 7,5/10/10
A między Stegnami a Ursynowem co? 185 = hospicjum i hematologia, tam jeździ sporo ludzi.
Dęboszczak pisze:187 Ursus - trasa 517 - Pl. Narutowicza 5/10/10
517 kasacja
A ja raczej bym wyrżnął 187 i zostawił podkręcone 517. I nie do Narutowicza, a do Pl. XXX. 517 jest faktycznie szybsze, jak omija np. Śmigłowca i RZS (to nie jest, kurna, węzeł, to jest parodia węzła). Bez korków nieznacznie szybsze, przy jakichkolwiek utrudnieniach znacznie szybsze.
Dęboszczak pisze:148 na Ursynów Zach, 331 jako 1xx
148 między Sobieskiego a Wiatrakiem jest zbędne? Bo tutaj nic w zamian nie proponujesz.
Dęboszczak pisze:uruchomienie linii dowozowej na trasie Pl.Wilsona - Os. Potok- Gwiaździsta -postoje tylko na Gwiaździstejco 5/7,5/7,5
I co ci to da? Odzyskasz brygady? Nie. Opóźnienia zmniejszysz? Nie, bo akurat ten odcinek opóźnień nie generuje. Uzyskasz tylko jakąś regularność na tym odcinku, co w praktyce jest nieodczuwalne, bo i tak czas oczekiwania na cokolwiek na tej trasie jest relatywnie krótki.