Rozkład jazdy KM i SKM 2012/2013

Moderator: JacekM

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 05 kwie 2013, 15:42

ZTM o nowym rozkładzie:
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=941&c=100&l=1
ZTM pisze:Ze względu na kilkuminutowe przesunięcia godzin odjazdów pociągów S9, poranny pociąg S3 (po godz. 7.00) będzie odjeżdżał z Legionowa, dlatego że kilka minut przed nim będzie jechał pociąg S9 z Wieliszewa. Dzięki temu pasażerowie z Piasków jadący w kierunku Dworca Centralnego, Służewca lub lotniska, będą mogli dojechać pociągiem S9 do Legionowa gdzie przesiądą się do S3.
Czyli będą dowozić pociągiem do pociągu. Tam na pewno będzie za dużo wolnego miejsca.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 05 kwie 2013, 23:05

wiaterek pisze:Jako "ciekawostkę" powiem, że odkąd obowiązuje nowy rozkład jazdy, mój dojazd do pracy kibelkiem KM701 (7:30 a.m z Józefowa) na Śródmieście ani razu nie był punktualny... Jest to mocno irytujące... Niby to +5 min, + 10min, ale żeby tak codziennie ???
Nie tylko ten pociąg ma takie systematyczne opóźnienia....
1. sprawca zamieszania... TLK 10103 kursujący z... Warszawy Zachodniej do Białegostoku... opóźnienie od 10 do 20 min
2. rykoszet... KM 7759 relacji: W-wa Wileńska - Tłuszcz (opóźnienia od 3 do 15min)
3. rykoszet... KM 10731/KM 729 relacji: Góra Kalwaria - Tłuszcz (1-5) / W-wa Zachodnia - Tłuszcz(6-7) opóżnienia 5 - 20 min
Ponieważ te pociągi osobowe są skomunikowane z pociągiem Nr 70335, to bardzo rzadko zdarza się by(70335) planowo przyjechał do Ostrołęki.

Powodem opóźnień planowo jadacych pociągów osobowych jest jazda po trapezie na stacji Wołomin opóźnionego pociągu TLK 10103

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 kwie 2013, 8:58

Służewiec w kierunku miasta:

6:56 KML
7:01 KM
7:09 S2
7:13 KM
7:30 KM
7:36 S2
7:40 S3
7:57 KML
8:00 KM
8:06 S2
8:17 S3
8:31 KM

95 minut, 12 pociągów, średni czas oczekiwania 8 minut, ale miejsce na cztery ponaddziesięciominutowe (w tym dwie siedemnastominutowe) dziury udało się znaleźć. PLK maj loff.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 15 kwie 2013, 10:01

fik pisze:średni czas oczekiwania 8 minut
A nie cztery? ;-)

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 15 kwie 2013, 10:17

Krzysiek_S pisze:
fik pisze:średni czas oczekiwania 8 minut
A nie cztery? ;-)
12*8=96 :)

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 15 kwie 2013, 10:31

No oki kursy są średnio co 8 minut , ale chodzi mi o to , że średni czas oczekiwania wychodzi 4 minuty a nie 8. Bo można czekać i minutę i 7 minut. A średnio...
Jakby fik napisał średnie odstępy kursów to 8 byłoby oki. :D

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 kwie 2013, 10:32

tomstak pisze:
Krzysiek_S pisze: A nie cztery? ;-)
12*8=96 :)
Czyli 4 minuty, nie 8 :]
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

st1545
Posty: 155
Rejestracja: 12 lis 2006, 21:34
Lokalizacja: Wesoła 110

Post autor: st1545 » 15 kwie 2013, 10:33

Dziś od Rembertowa ok godz. 7:20 wjechał pociąg podpisany na wyświetlaczu jako KM203 Warszawa Zach.
Klapki na peronie pokazywały 7:17 Warszawa Zachodnia przez Warszawę Wsch.
(powinno być 222 / 7:19 przez Centralną)

Pojechał oczywiście na tory dalekobieżne. Przed Antoninowem kilka minut postoju, potem jakieś strasznie zdezelowane rozjazdy - Góra Kalwaria dogoniła nas już w peronach na Wschodniej.

Po co jest ten pociąg??? Czemu służy ta dezinformacja pasażerska - utwierdza w zadowoleniu ze zmniejszenia odstępów między pociągami z Sulejówka-Miłosnej do zachodniego?

Wg mnie jest gorzej niż było przed korektą.

pozdrawiam, tomek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 kwie 2013, 10:39

Bastian pisze:Czyli 4 minuty, nie 8
Prawda, powinien być średni odstęp międzypociągowy. Wybaczcie, poniedziałek rano...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 kwie 2013, 13:40

Średni czas oczekiwania mi wyszedł 5:46.
:)
Przypominam, że przy cyklach 5-5-5-5, 1-9-1-9, 0-10-0-10 średni czas między kursami jest za każdym razem 5 minut, ale średni czas oczekiwania odpowiednio 2:30, 4:06 i 5:00.

Co gorsza, te pociągi nie dzielą tam torów z niczym innym...

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 15 kwie 2013, 19:24

AAdamq pisze: 3. rykoszet... KM 10731/KM 729 relacji: Góra Kalwaria - Tłuszcz (1-5) / W-wa Zachodnia - Tłuszcz(6-7) opóżnienia 5 - 20 min
łapie opóźnienie przeważnie na linii średnicowej. Jazda jest często od semafora do semafora i przy każdym minuta lub kilka postoju. Nie ma siły jechać wtedy planowo a wyrabiać nie ma gdzie.
AAdamq pisze:Ponieważ te pociągi osobowe są skomunikowane z pociągiem Nr 70335, to bardzo rzadko zdarza się by(70335) planowo przyjechał do Ostrołęki.
Ee. Tam się parę minut legalnie wyrabia (luźny czas).
AAdamq pisze:Powodem opóźnień planowo jadacych pociągów osobowych jest jazda po trapezie na stacji Wołomin opóźnionego pociągu TLK 10103
Czyli 20 km/h przez peron.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 kwie 2013, 19:29

A jaki jest sens, by najpierw szedł pociąg do Góry Kalwarii (jeden ezet) a potem krótsze Lotnisko? Nie lepiej, żeby Rakowiec czy inne Żwirki zdjąć z tłocznego pociągu do Radomia? Radomie też tuż przed SKM potrafią pojechać swoją drogą...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 kwie 2013, 21:16

MichalJ pisze:Co gorsza, te pociągi nie dzielą tam torów z niczym innym...
Chodzi o towarowe czy zapchaną średnicę, która też w takcie nie jeździ?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 kwie 2013, 21:18

Towarowych na Służewcu praktycznie nie ma, zwłaszcza w dzień.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 15 kwie 2013, 23:09

i znowu.... (-( błąd dyżurnego dysponującego w Tłuszczu

:-k przyjęcie poc. Nr KM7952 na peron 4 lub 5 blokuje planowy przyjazd poc. Nr KM10731... który oczekiwał pod semaforem wjazdowym do Tłuszcza +9min i opóźnienie odjazdu poc. Nr KM70335.
Można spokojnie przyjąć poc. Nr KM7952 na tor przy peronie 6-tym(postój 16min) o ile nie jest zastawiony pustymi składami KM (tak było dzisiaj a były luzy na szopie), mamy wtedy wolny tor przy peronie 4 lub 5 i nie ma kolizji z przesiadkami.
:glupek: Myślę, że był to jednorazowy błąd dyżurnego

ODPOWIEDZ