Strona 11 z 16

: 05 kwie 2013, 15:42
autor: Blotny
ZTM o nowym rozkładzie:
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=941&c=100&l=1
ZTM pisze:Ze względu na kilkuminutowe przesunięcia godzin odjazdów pociągów S9, poranny pociąg S3 (po godz. 7.00) będzie odjeżdżał z Legionowa, dlatego że kilka minut przed nim będzie jechał pociąg S9 z Wieliszewa. Dzięki temu pasażerowie z Piasków jadący w kierunku Dworca Centralnego, Służewca lub lotniska, będą mogli dojechać pociągiem S9 do Legionowa gdzie przesiądą się do S3.
Czyli będą dowozić pociągiem do pociągu. Tam na pewno będzie za dużo wolnego miejsca.

: 05 kwie 2013, 23:05
autor: AAdamq
wiaterek pisze:Jako "ciekawostkę" powiem, że odkąd obowiązuje nowy rozkład jazdy, mój dojazd do pracy kibelkiem KM701 (7:30 a.m z Józefowa) na Śródmieście ani razu nie był punktualny... Jest to mocno irytujące... Niby to +5 min, + 10min, ale żeby tak codziennie ???
Nie tylko ten pociąg ma takie systematyczne opóźnienia....
1. sprawca zamieszania... TLK 10103 kursujący z... Warszawy Zachodniej do Białegostoku... opóźnienie od 10 do 20 min
2. rykoszet... KM 7759 relacji: W-wa Wileńska - Tłuszcz (opóźnienia od 3 do 15min)
3. rykoszet... KM 10731/KM 729 relacji: Góra Kalwaria - Tłuszcz (1-5) / W-wa Zachodnia - Tłuszcz(6-7) opóżnienia 5 - 20 min
Ponieważ te pociągi osobowe są skomunikowane z pociągiem Nr 70335, to bardzo rzadko zdarza się by(70335) planowo przyjechał do Ostrołęki.

Powodem opóźnień planowo jadacych pociągów osobowych jest jazda po trapezie na stacji Wołomin opóźnionego pociągu TLK 10103

: 15 kwie 2013, 8:58
autor: fik
Służewiec w kierunku miasta:

6:56 KML
7:01 KM
7:09 S2
7:13 KM
7:30 KM
7:36 S2
7:40 S3
7:57 KML
8:00 KM
8:06 S2
8:17 S3
8:31 KM

95 minut, 12 pociągów, średni czas oczekiwania 8 minut, ale miejsce na cztery ponaddziesięciominutowe (w tym dwie siedemnastominutowe) dziury udało się znaleźć. PLK maj loff.

: 15 kwie 2013, 10:01
autor: Krzysiek_S
fik pisze:średni czas oczekiwania 8 minut
A nie cztery? ;-)

: 15 kwie 2013, 10:17
autor: tomstak
Krzysiek_S pisze:
fik pisze:średni czas oczekiwania 8 minut
A nie cztery? ;-)
12*8=96 :)

: 15 kwie 2013, 10:31
autor: Krzysiek_S
No oki kursy są średnio co 8 minut , ale chodzi mi o to , że średni czas oczekiwania wychodzi 4 minuty a nie 8. Bo można czekać i minutę i 7 minut. A średnio...
Jakby fik napisał średnie odstępy kursów to 8 byłoby oki. :D

: 15 kwie 2013, 10:32
autor: Bastian
tomstak pisze:
Krzysiek_S pisze: A nie cztery? ;-)
12*8=96 :)
Czyli 4 minuty, nie 8 :]

: 15 kwie 2013, 10:33
autor: st1545
Dziś od Rembertowa ok godz. 7:20 wjechał pociąg podpisany na wyświetlaczu jako KM203 Warszawa Zach.
Klapki na peronie pokazywały 7:17 Warszawa Zachodnia przez Warszawę Wsch.
(powinno być 222 / 7:19 przez Centralną)

Pojechał oczywiście na tory dalekobieżne. Przed Antoninowem kilka minut postoju, potem jakieś strasznie zdezelowane rozjazdy - Góra Kalwaria dogoniła nas już w peronach na Wschodniej.

Po co jest ten pociąg??? Czemu służy ta dezinformacja pasażerska - utwierdza w zadowoleniu ze zmniejszenia odstępów między pociągami z Sulejówka-Miłosnej do zachodniego?

Wg mnie jest gorzej niż było przed korektą.

pozdrawiam, tomek

: 15 kwie 2013, 10:39
autor: fik
Bastian pisze:Czyli 4 minuty, nie 8
Prawda, powinien być średni odstęp międzypociągowy. Wybaczcie, poniedziałek rano...

: 15 kwie 2013, 13:40
autor: MichalJ
Średni czas oczekiwania mi wyszedł 5:46.
:)
Przypominam, że przy cyklach 5-5-5-5, 1-9-1-9, 0-10-0-10 średni czas między kursami jest za każdym razem 5 minut, ale średni czas oczekiwania odpowiednio 2:30, 4:06 i 5:00.

Co gorsza, te pociągi nie dzielą tam torów z niczym innym...

: 15 kwie 2013, 19:24
autor: laczor
AAdamq pisze: 3. rykoszet... KM 10731/KM 729 relacji: Góra Kalwaria - Tłuszcz (1-5) / W-wa Zachodnia - Tłuszcz(6-7) opóżnienia 5 - 20 min
łapie opóźnienie przeważnie na linii średnicowej. Jazda jest często od semafora do semafora i przy każdym minuta lub kilka postoju. Nie ma siły jechać wtedy planowo a wyrabiać nie ma gdzie.
AAdamq pisze:Ponieważ te pociągi osobowe są skomunikowane z pociągiem Nr 70335, to bardzo rzadko zdarza się by(70335) planowo przyjechał do Ostrołęki.
Ee. Tam się parę minut legalnie wyrabia (luźny czas).
AAdamq pisze:Powodem opóźnień planowo jadacych pociągów osobowych jest jazda po trapezie na stacji Wołomin opóźnionego pociągu TLK 10103
Czyli 20 km/h przez peron.

: 15 kwie 2013, 19:29
autor: Glonojad
A jaki jest sens, by najpierw szedł pociąg do Góry Kalwarii (jeden ezet) a potem krótsze Lotnisko? Nie lepiej, żeby Rakowiec czy inne Żwirki zdjąć z tłocznego pociągu do Radomia? Radomie też tuż przed SKM potrafią pojechać swoją drogą...

: 15 kwie 2013, 21:16
autor: KwZ
MichalJ pisze:Co gorsza, te pociągi nie dzielą tam torów z niczym innym...
Chodzi o towarowe czy zapchaną średnicę, która też w takcie nie jeździ?

: 15 kwie 2013, 21:18
autor: fik
Towarowych na Służewcu praktycznie nie ma, zwłaszcza w dzień.

: 15 kwie 2013, 23:09
autor: AAdamq
i znowu.... (-( błąd dyżurnego dysponującego w Tłuszczu

:-k przyjęcie poc. Nr KM7952 na peron 4 lub 5 blokuje planowy przyjazd poc. Nr KM10731... który oczekiwał pod semaforem wjazdowym do Tłuszcza +9min i opóźnienie odjazdu poc. Nr KM70335.
Można spokojnie przyjąć poc. Nr KM7952 na tor przy peronie 6-tym(postój 16min) o ile nie jest zastawiony pustymi składami KM (tak było dzisiaj a były luzy na szopie), mamy wtedy wolny tor przy peronie 4 lub 5 i nie ma kolizji z przesiadkami.
:glupek: Myślę, że był to jednorazowy błąd dyżurnego