Strona 101 z 111

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 6:15
autor: SławekM
ashir pisze:
10 lis 2021, 6:03
Szkoda, że ZTM wyłączył z użytkowania przez pasażerów pętlę Twardowska.
Bo? Wręcz bardzo dobrze, że jest wyłącznie techniczna, motorniczowie będą mieli chwilę spokoju. Zresztą problematyczny jest łuk i usytuowanie peronu, gdzie nie widać jak ktoś wsiada.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 8:54
autor: pawcio
I jeszcze jego wysokość.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 9:17
autor: ashir
SławekM pisze:
10 lis 2021, 6:15
ashir pisze:
10 lis 2021, 6:03
Szkoda, że ZTM wyłączył z użytkowania przez pasażerów pętlę Twardowska.
Bo? Wręcz bardzo dobrze, że jest wyłącznie techniczna, motorniczowie będą mieli chwilę spokoju. Zresztą problematyczny jest łuk i usytuowanie peronu, gdzie nie widać jak ktoś wsiada.
Bo mógłby ktoś skorzystać. Przypominam też o peronie, który został zbudowany przed wjazdem na pętlę, który z tego co pamiętam już służył jako przystanek dla wysiadających.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 9:29
autor: Paweł D.
No właśnie, da się tam wysiąść? W notce prasowej mowa o kursach Twardowska-PKP Służewiec, na rozkładach o AWF. Po wpadce z kursami Z tylko do Arsenalu widać że nikt nad informacją nie panuje raczej

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 9:55
autor: ashir
Nie da rady. Pewnie ZTM wychodzi z założenia, że się nie opłaca uruchamiać przystanku.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 9:58
autor: Paweł D.
Domyślam się, w rozkładach koniec to AWF. Po cholerę pisać o Twardowskiej i łudzi wprowadzać w błąd.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 10:05
autor: ashir
Bo pewnie w zleceniu była wpisana Twardowska 71 i ktoś przepisał nazwę przystanku. :P

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 20:11
autor: SławekM
ashir pisze:
10 lis 2021, 9:17
SławekM pisze:
10 lis 2021, 6:15

Bo? Wręcz bardzo dobrze, że jest wyłącznie techniczna, motorniczowie będą mieli chwilę spokoju. Zresztą problematyczny jest łuk i usytuowanie peronu, gdzie nie widać jak ktoś wsiada.
Bo mógłby ktoś skorzystać. Przypominam też o peronie, który został zbudowany przed wjazdem na pętlę, który z tego co pamiętam już służył jako przystanek dla wysiadających.
Powiem wprost, argument z dupy. W takim razie może przywróćmy przystanek Twardowska dla 6 i 17, a nuż ktoś wsiądzie? Same przystanki autbusowe Twardowska mają znikomą frekwencję, do tego są na żądanie. Starczy.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 20:40
autor: ashir
Czym innym jest przystanek przelotowy, a czym innym przystanek krańcowy. Mam takie oczywistości tłumaczyć? Poza tym zdecyduj się czy to ma być przystanek techniczny, żeby motorniczowie mieli spokój i niebezpiecznie tam wsiadać (cud, że żyję!) czy też nikt by z tego przystanku i tak nie korzystał. Nie mówię konkretnie o jednodniowym krańcu dla kursów szczytowych na 17, tylko o podejściu systemowym. Na myśl przychodzi mi od razu Tarchomin Kościelny. Kształt pętli oczywiście zupełnie inny od Twardowskiej, ale pod względem obsługi pasażerów to bez większej straty kursy mogłyby się zaczynać/kończyć na Mehoffera. Zrobiono tam jednak przystanki dla wsiadających/wysiadających chyba na zasadzie, bo było miejsce.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 21:53
autor: Paweł D.
SławekM pisze:
10 lis 2021, 20:11
Powiem wprost, argument z dupy. W takim razie może przywróćmy przystanek Twardowska dla 6 i 17, a nuż ktoś wsiądzie?
Mamy też przystanki tylko dla wysiadających...Ale masz rację. Tylko wówczas należy zakazać używania w komunikatach nazwy Twardowska skoro nie jest dostępna (i nie musi).

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 11 lis 2021, 9:02
autor: michael112
Chyba metro dziś celowo nie jeździ dopiero od 21. Podobno zamknięto już od rana Marszałkowską i Jerozolimskie dlatego bez metra byłby komunikacyjny sajgon.
Oczywiście komunikatów ZTM nie wydał dzień wcześniej, dopiero dzisiaj pojawiło się w utrudnieniach, pomimo że Marsz chyba dwa dni temu został uznany za państwowy i tym samym legalny.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 11 lis 2021, 9:15
autor: pawcio
Decyzja o zamknięciu w nocy trasy marszu pojawiła się wczoraj po południu.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 11 lis 2021, 11:05
autor: bartoni722
I chyba nie zakładała zamknięcia zjazdu na Wisłostradę co ma miejsce od rana? Nie chodzi o legalność marszu tylko nieprzewidywalność zamknięć. Rok temu rozpisałbyś etapy legalnego przejazdu motocyklowego zakładające 116 na Szwedzkiej, 518 na Zwycięzców itd?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 11 lis 2021, 11:15
autor: pawcio
Na pewno było o zamknięciu mostu. Ale czy do Wybrzeża czy od razu do ronda to nie wiem. Jest zamknięcie do ronda, bo 111 jeździ przez Zamoyskiego.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 11 lis 2021, 12:22
autor: michael112
A co wspólnego z Marszem ma zrealizowane właśnie zamknięcie tramwajów na Puławskiej?