Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 14 lis 2010, 0:20

Jak nie było na Saskiej nocnego to teraz są trzy, za to Francuska została bez niczego. Może N02 powinien tamtędy pojechać, skoro nowa trasa N22 i N72 tak dobrze się sprawdza?

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 lis 2010, 12:22

Adam G. pisze:Ogólnie, przydałoby się rozdzielić rozkłady DP i DS na wszystkich nocnych ;)
Ty to poważnie piszesz? A po co rozdzielać rozkłady, skoro częstotliwość i czas przejazdu jest w zasadzie taki sam? No chyba że chcesz zwiększyć częstotliwość w weekendy do 20 minut (na pewno by nie zaszkodziło).

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 lis 2010, 12:37

bepe pisze:A po co rozdzielać rozkłady, skoro częstotliwość i czas przejazdu jest w zasadzie taki sam?
Pewnie po to, żeby N83 nie przyjeżdżało cały tydzień na Lotników w kier. Piaseczna na 0, -1, a w weekend nagle na -8 albo -12 :)

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 lis 2010, 12:43

Rzeczywiście to jest pewien problem - w weekend jest większe zapełnienie. Ale z drugiej strony jechałem niedawno N37 w nocy z czwartku na piątek w okolicach godziny 3 - neogniot przy Rivierze był prawie niezabieralny (ale za to jaki wesoły :D) i na Ursynowie był wyraźnie opóźniony.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 lis 2010, 12:47

bepe pisze:Rzeczywiście to jest pewien problem - w weekend jest większe zapełnienie. Ale z drugiej strony jechałem niedawno N37 w nocy z czwartku na piątek w okolicach godziny 3 - neogniot przy Rivierze był prawie niezabieralny (ale za to jaki wesoły :D) i na Ursynowie był wyraźnie opóźniony.
Po pierwsze, to aby nie był długi weekend?
Po drugie, linie ursynowskie już od dawna mają to do siebie, że w weekendy do ~2:30 wożą raczej powietrze, by zapełnić się porządnie w późniejszych godzinach :)
noidea

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 lis 2010, 12:51

Adam G. pisze:
Po pierwsze, to aby nie był długi weekend?
A skąd. Coś koło połowy października.
Adam G. pisze:Po drugie, linie ursynowskie już od dawna mają to do siebie, że w weekendy do ~2:30 wożą raczej powietrze
Nie powiedziałbym. W stronę Ursynowa może rzeczywiście pierwsze dwa kursy frekwencją nie grzeszą, ale później jest całkiem sporo ludzi. W przeciwnym kierunku nigdy nie jechałem ;-)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 lis 2010, 14:57

bepe pisze:Rzeczywiście to jest pewien problem - w weekend jest większe zapełnienie. Ale z drugiej strony jechałem niedawno N37 w nocy z czwartku na piątek w okolicach godziny 3 - neogniot przy Rivierze był prawie niezabieralny (ale za to jaki wesoły :D) i na Ursynowie był wyraźnie opóźniony.
Uzupełnieniem weekendowego nocnego metra powinna być w pozostałe noce linia autobusowa po trasie metra.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 lis 2010, 17:00

Z metrem powinno się zrobić porządek w postaci uruchomienia go nie od 5 do 0.30 w tygodniu i od 5 do 3 w weekend, jeno przez cały tydzień od 4 do 1.
I zlikwidować nocne metro. W zamian uruchomić autobus nocny po trasie metra co 0.5h w tygodniu i co 15min. w weekend. Chociaż nie wiem, czy w weekend nawet częściej by się nie przydało...

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 14 lis 2010, 17:56

bepe pisze:I druga sprawa - podobno autobusy wczoraj i dziś jeżdżą według rozkładu świątecznego. Ale N44 w nocy z wczoraj na dziś jeździł według rozkładu dnia roboczego... W ogóle po co N44 ma oddzielny rozkład na weekend, skoro nie ma obecnie objazdów KP?
Przepraszam ja na brygadzie 112 jeździłem w/g rozkładu świątecznego (ale kolega na br. 111 dwa pierwsze kursy zrobił po powszedniemu) , a dokładeniej weekendowego. Skontaktowałem się z Centralą Ruchu i upewniłem się czy rozkład weekendowy to to samo co świąteczny? Po odtrzymaniu odpowiedzi że tak z pod zajezdni tramwajowej odjeżdzałem na 25 lub 55 a nie 33 lub 03 po pełnej godzinie. Jako ciekawostkę dodam że karty drogowe z piątku na sobotę i z niedzieli na poniedziałek też mają wydrukowane błędne godziny odjazdu z pod zajezdni na Żoliborzu. W piątek karty są drukowane przed północą i jako piątkowe są drukowane na dzień powszedni , a powinny już na świąteczny. W niedzielę jest odwrotnie. System wie że przed północą , jest jeszcze dzień świąteczny , a karta powinna być wydrukowana z rozkładem dnia powszedniego. Podobno problem jest nie rozwiązywalny , jak by komputer się sam programował , a nie człowiek go programował.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 lis 2010, 17:59

Ja jechałem z Młocin 0.36, a nie 0.28. W internecie także wyświetlało 0.36 (zarówno w komputerze, jak i w rozkładzie na komórkę).

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 14 lis 2010, 18:02

bepe pisze:Ja jechałem z Młocin 0.36, a nie 0.28. W internecie także wyświetlało 0.36 (zarówno w komputerze, jak i w rozkładzie na komórkę).
To akurat nie jechałeś ze mną. :placze:

[ Dodano: |14 Lis 2010|, 2010 18:09 ]
bepe pisze:
Adam G. pisze:Po drugie, linie ursynowskie już od dawna mają to do siebie, że w weekendy do ~2:30 wożą raczej powietrze
Nie powiedziałbym. W stronę Ursynowa może rzeczywiście pierwsze dwa kursy frekwencją nie grzeszą, ale później jest całkiem sporo ludzi. W przeciwnym kierunku nigdy nie jechałem ;-)
Ta sama sytuacja jest z linią N44. Od kursu 2:45 z Centralnego , jest ciężko drzwi zamknąć , a wcześniejszymi kursami wozi się powietrze. Jedynie w kierunku Centralnego wóz się zapełnia , ale dopiero na Krakowskim Przedmieściu. Po Bielanach i Żoliborzu jedzie 10 góra 15 osób.

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 14 lis 2010, 19:29

Lipa pisze:Jak nie było na Saskiej nocnego to teraz są trzy, za to Francuska została bez niczego. Może N02 powinien tamtędy pojechać, skoro nowa trasa N22 i N72 tak dobrze się sprawdza?
E tam. Wszystkie się teraz sprawdzają i niech zostanie tak jest. Francuska jest deptakiem ze zbyt małą zabudową aby tam dopieszczać jakąś linią co 30 min. Teraz jest okej. I kolejna sprawa - do Francuskiej jednak z Ronda W jest dojść stosunkowo szybko.
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 lis 2010, 23:31

bepe pisze:Nie powiedziałbym. W stronę Ursynowa może rzeczywiście pierwsze dwa kursy frekwencją nie grzeszą, ale później jest całkiem sporo ludzi. W przeciwnym kierunku nigdy nie jechałem ;-)
Pierwsze dwa kursy nie tyle "nie grzeszą frekwencją", co zwyczajnie nie wiozą prawie nikogo. Następne do 2:45 wyludniają się jeszcze na Puławskiej i na Ursynów wjeżdżają z niewielkimi ilościami ludzi. Jak słusznie zauważył Sadek, dokładnie to samo dzieje się z N44.
noidea

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 14 lis 2010, 23:56

Adam G. pisze:
bepe pisze:Nie powiedziałbym. W stronę Ursynowa może rzeczywiście pierwsze dwa kursy frekwencją nie grzeszą, ale później jest całkiem sporo ludzi. W przeciwnym kierunku nigdy nie jechałem ;-)
Pierwsze dwa kursy nie tyle "nie grzeszą frekwencją", co zwyczajnie nie wiozą prawie nikogo.
Ależ pierwsze kursy zabierają pasażerów z późno przybywających pociągów. Ilekroć jechałem, pustki nie było.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 lis 2010, 17:52

BJ pisze:Z metrem powinno się zrobić porządek w postaci uruchomienia go nie od 5 do 0.30 w tygodniu i od 5 do 3 w weekend, jeno przez cały tydzień od 4 do 1.
I zlikwidować nocne metro. W zamian uruchomić autobus nocny po trasie metra co 0.5h w tygodniu i co 15min. w weekend. Chociaż nie wiem, czy w weekend nawet częściej by się nie przydało...
raczej nie przejdzie z uwagi na zbyt krótką przerwę nocną (i tak przecież wcześniejsze wydłużenie kursowania, przed nocnym metrem, odbyło się kosztem późniejszego startu).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ