Strona 107 z 111

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 13:19
autor: person
Jest to tylko i wyłącznie kwestia organizacji ruchu przez MW.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 17:50
autor: Robert 514
Ja czekałem 2.35 jakiś czas temu a ostatnio coraz lepiej... doszło do 6.40

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 20:48
autor: wincenty
Robert 514 pisze:
09 lis 2022, 17:50
Ja czekałem 2.35 jakiś czas temu a ostatnio coraz lepiej... doszło do 6.40
I to jest aktualny temat w kontekście metra... Nie dyrdymały o budowie pokręconych kolejnych linii tylko zwiększenie podaży na pierwszej linii, bo od wielu lat w godzinach szczytu jest z tym dramat... Czy w ogóle technicznie, taborowo, finansowo możliwe jest zwiększenie częstotliwości kursowania M1?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 21:04
autor: ashir
Podobno M1 mogłoby kursować co 90 sekund, a test z częstotliwością 120 sekund już był. ;)

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 22:04
autor: zxcvbnm
90 sekund max, ale chyba czekają na odpowiednie rezerwy taborowe z tym

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 22:41
autor: Emyl
A to nie było tak, że 90 sekund jest osiągalne przy v=80km/h na co trzeba sporo więcej prądu?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2022, 22:45
autor: wincenty
zxcvbnm pisze:
09 lis 2022, 22:04
90 sekund max, ale chyba czekają na odpowiednie rezerwy taborowe z tym
No teraz teoretycznie takie się pojawiają wraz z dostawami Skód...

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 1:48
autor: KwZ
Emyl pisze:
09 lis 2022, 22:41
A to nie było tak, że 90 sekund jest osiągalne przy v=80km/h na co trzeba sporo więcej prądu?
Oidp mowa o teoretycznych 90 s była jeszcze przed pomysłem z podniesieniem prędkości szlakowej. Tylko że zawsze uważałem to za czas teoretyczny.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 14:02
autor: person
Chyba dziennikarze wciąż czytają Wawkom ;)

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76018.html

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 14:07
autor: fraktal
person pisze:
09 lis 2022, 9:22
fraktal pisze:
08 lis 2022, 17:58
Następstwo między pociągami 4 minuty na linii M1 o 17 w kierunku Kabat to taki nowy standard metra?
Nie.
P.S. Zawsze mogą zdarzyć się zakłócenia w ruchu.
Takie zakłócenia występują wcale nie tak rzadko. W ogóle mam wrażenie, jakby metro na M1 coraz wolniej się poruszało, przez to są opóźnienia już podczas jazdy, które przy nawrotach się jeszcze powiększają. No i mam też wrażenie, że przez kiepską sytuację taborową częściej wypadają kursy.

O właśnie - dzięki za link. Oczywiście, że czytają. ;)

Dodano:
Mam wrażenie za rzadko są te odjazdy przyspieszane z Młocin - w zeszłym tygodniu byłem na stacji Kabaty i tam te "częstotliwościowe odchyłki" są mniejsze niż na Młocinach, gdzie pociąg potrafi nie pojawić się na stacji początkowej przez 3-4 minuty w godzinach szczytu. Może odległość od STP też ma znaczenie...

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 14:10
autor: ashir
A pozostałe 3 Varsovie dlaczego nie mogą kursować z pasażerami?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 19:39
autor: Walas
ashir pisze:
10 lis 2022, 14:10
A pozostałe 3 Varsovie dlaczego nie mogą kursować z pasażerami?
Metro Warszawskie pisze:Metro Warszawskie zakończyło odbiory dwóch kolejnych pociągów Skoda Varsovia. W związku z tym już w piątek planujemy wystawić na linii M1 i M2 w sumie trzy nowe Varsovie, z czego dwie na M2 i jedną na M1.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 20:05
autor: ashir
Wiem, czytałem. ;-)

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 20:40
autor: kms
I wyjechały?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 21:23
autor: alojz
A dziś jest piątek?