Strona 108 z 111

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 23:20
autor: michael112
No i spoko, ale nawet 4 Varsovie nie wystarczą by zakończyć problem z brakami wozów. Tam piszą o 10-12 brakujących składach. Kiedy następne?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2022, 23:25
autor: ashir
Przeczytaj dokładnie cały artykuł ze zrozumieniem. ;-)

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 30 lis 2022, 18:44
autor: Krzysztof_J
Na stacjach M1 od pewnego czasu zaczęły są umieszczane nowe, dużo większe niż dotychczas reklamy.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76178.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76242.html
I o ile dotychczasowe reklamy były jeszcze w miarę akceptowalne, o tyle te nowe to jak dla mnie zdecydowana przesada.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 30 lis 2022, 19:35
autor: Wiliam
Słabo to wygląda.
Z drugiej strony ciekawe że tyle czasu i nie odpalono reklam na M2.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 30 lis 2022, 20:19
autor: kocur
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ursynow/wa ... ew-6251243
"Jak twierdzi przedstawiciel Metra Warszawskiego, ma to na celu... "podniesienie poziomu estetycznego wystroju stacji"" #-o

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 10:14
autor: person
Ja bardziej wolę wypowiedź zacytowaną w T-P:
„Metro zapewnia, że dzięki modernizacji nośniki reklamowe zostaną dostosowane do… „najwyższych standardów europejskich i światowych”.

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76242.html

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 15:37
autor: Placuszek44
Na Politechnice w stronę Młocin w tej chwili odstęp 5:20, pociąg oczywiście niezabieralny. Dziś rano z Ursynowa też było powyżej 5 minut. Rozumiem, że brakuje pociągów, ale to, że zdarzają się takie przerwy to gruba przesada.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 16:50
autor: Autobus Czerwon
Spokojnie, będzie jeszcze gorzej. W metrze są ogromne braki kadrowe. Do końca roku, firma powinna we własnym zakresie "wyremontować" (a właściwie to wykonać przeglądy w odpowiednim zakresie) jeszcze 5 składów. Nie zostanie żaden.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 17:11
autor: kocur
Placuszek44 pisze:
01 gru 2022, 15:37
Na Politechnice w stronę Młocin w tej chwili odstęp 5:20, pociąg oczywiście niezabieralny. Dziś rano z Ursynowa też było powyżej 5 minut. Rozumiem, że brakuje pociągów, ale to, że zdarzają się takie przerwy to gruba przesada.
W tym samym czasie kierunku Kabat odstęp jest około 2 minuty, a zdarza się że nawet mniej i pociąg czeka z odjazdem na wolny tor. Na Natolinie normą jest czekanie w tunelu, bo na Kabatach pociągi nie nadążają zawracać.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 17:20
autor: ashir
Autobus Czerwon pisze:
01 gru 2022, 16:50
Spokojnie, będzie jeszcze gorzej. W metrze są ogromne braki kadrowe. Do końca roku, firma powinna we własnym zakresie "wyremontować" (a właściwie to wykonać przeglądy w odpowiednim zakresie) jeszcze 5 składów. Nie zostanie żaden.
Kadrowe czy taborowe?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 01 gru 2022, 19:40
autor: Autobus Czerwon
Braki taborowe wywołane brakami kadrowymi :P

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 02 gru 2022, 8:38
autor: BrdzJkb
Czyli rozumiem w metrze rządzi dogmat realizacji kursów według założonego rozkładu, a nie równego rozłożenia rozkładu jazdy. Kompletny absurd.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 02 gru 2022, 8:48
autor: Bastian
Bardziej bym się spodziewał wpływu nierównomiernego czasu wymiany pasażerskiej (a więc i sumarycznego czasu przejazdu) w każdym z kierunków.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 02 gru 2022, 8:52
autor: pawcio
BrdzJkb pisze:
02 gru 2022, 8:38
Czyli rozumiem w metrze rządzi dogmat realizacji kursów według założonego rozkładu, a nie równego rozłożenia rozkładu jazdy. Kompletny absurd.
Przecież to, że nikt z zewnątrz nie zna minutowego rozkładu jazdy metra, nie oznacza, że go nie ma.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 02 gru 2022, 10:42
autor: BrdzJkb
Bastian pisze:
02 gru 2022, 8:48
Bardziej bym się spodziewał wpływu nierównomiernego czasu wymiany pasażerskiej (a więc i sumarycznego czasu przejazdu) w każdym z kierunków.
Ale wtedy sytuacja występowała by zawsze, a nie w okresie kiedy są braki taborowo-kadrowe.