Strona 108 z 113
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 16:45
autor: ashir
Wspaniale, ale to nie można skorzystać np. z 186? Wszystkie przystanki, łącznie z Winnicą i Grzymalitów mają bezpośrednie połączenie z EC Żerań, WSZYSTKIE i to naprawdę z dobrą częstotliwością...
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 20:19
autor: mb112
Faktycznie, o ile można jeszcze zrozumieć dodawanie przystanków, gdzieś, gdzie powstały np. jakieś nowe bloki czy obiekty handlowe (chociaż w wielu przypadkach trzeba by wreszcie przestać udawać, że dana linia jest przyspieszona), to tutaj wygląda to faktycznie na czyiś indywidualny interes i liczenie na to, że nikt nie zauważy. 509 to jedna z kluczowych linii i w tym przypadku faktycznie z dokładnie każdego przystanku na wcześniejszym odcinku można bez przesiadki dojechać 211 albo 186.
Ciekawe czy ktoś wreszcie zdecyduje się zrobić kiedyś porządek z liniami 400/500, tzn. wytypować kilka, które będą mieć ograniczoną liczbę przystanków i nie będą dodawane przy każdej możliwej okazji, a resztę zmienić na zwykłe.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 20:37
autor: Georg
Czy wtedy jakiś czerwony by się ostał?
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 21:00
autor: Jurand
mb112 pisze: ↑26 wrz 2024, 20:19
Faktycznie, o ile można jeszcze zrozumieć dodawanie przystanków, gdzieś, gdzie powstały np. jakieś nowe bloki czy obiekty handlowe (chociaż w wielu przypadkach trzeba by wreszcie przestać udawać, że dana linia jest przyspieszona), to tutaj wygląda to faktycznie na czyiś indywidualny interes i liczenie na to, że nikt nie zauważy. 509 to jedna z kluczowych linii i w tym przypadku faktycznie z dokładnie każdego przystanku na wcześniejszym odcinku można bez przesiadki dojechać 211 albo 186.
Ciekawe czy ktoś wreszcie zdecyduje się zrobić kiedyś porządek z liniami 400/500, tzn. wytypować kilka, które będą mieć ograniczoną liczbę przystanków i nie będą dodawane przy każdej możliwej okazji, a resztę zmienić na zwykłe.
Dojechać do EC Żerań, owszem, ale odjechać w kierunku Pragi 211 lub 186 to już gorzej
Może tu jest pies pogrzebany
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 21:29
autor: KR88
Pamiętacie kabaret z linią 500 i ZP Namysłowska? Na przystanku info że obsługuje go linia 500, w karcie drogowej brak przystanku. Następnego dnia na odwrót.
. A jak już usunęli ten przystanek na dobre to poszła informacja żeby nie omijać przystanku
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 22:25
autor: karmat
Z przystanku EC Żerań korzystają tylko pracownicy rano i po południu. Widać komuś nie pasowało chodzenie na Żerań FSO, by się dostać po południu na Pragę. Tak to mogę rozumieć. Co do dojazdu do Auchan to najlepiej jest od strony Konwaliowej dojechać na pętlę Żerań FSO i z niej podjechać czymś przystanek pod centrum.
Edit:
Zapomniałem o 7xx na pętlę. Wobec tego nie ma żadnych logicznych przesłanek na funkcjonowanie tego przystanku dla 509.
Chyba, że ma to związek z tym?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/09/25 ... tramwajow/
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 23:13
autor: mb112
Georg pisze: ↑26 wrz 2024, 20:37
Czy wtedy jakiś czerwony by się ostał?
Tak na szybko to może 409, 414, 503, 504, 511, 517, 523, 525, ale wszystko z ograniczoną liczbą przystanków.
Z kolei 401 i 509 są moim zdaniem na tyle częste, że można by z nich wydzielić dwie linie, przyspieszoną (bardziej niż obecnie) i zwykłą.
Pozostałe to już mało co w ogóle pomijają.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 26 wrz 2024, 23:47
autor: michael112
mb112 pisze: ↑26 wrz 2024, 23:13
409, 414, 503, 504, 511, 517, 523, 525
Przy czym 504, 523 i 525 to też na ten moment zatrzymują się na większości przystanków.
Temat jest ciekawy. Tak przy okazji nasuwa mi się pytanie które zadam starszym z forumowiczów: Dlaczego na początku lat 90. zrezygnowano z linii pospiesznych na rzecz przyspieszonych właśnie? Czy tam też nie chodziło o to że status "pospieszny" się zdewaluował na skutek stopniowego dodawania przystanków?
Może czas juź na rewizję i dzisiejszego systemu? Wszak od czasu uruchomienia do likwidacji literowych pospiesznych minęło mniej więcej tyle samo czasu co od uruchomienia pierwszych linii przyspieszonych do dzisiaj.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 0:10
autor: TGM
mb112 pisze: ↑26 wrz 2024, 23:13
Georg pisze: ↑26 wrz 2024, 20:37
Czy wtedy jakiś czerwony by się ostał?
Z kolei 401 i 509 są moim zdaniem na tyle częste, że można by z nich wydzielić dwie linie, przyspieszoną (bardziej niż obecnie) i zwykłą.
Pozostałe to już mało co w ogóle pomijają.
Była już taka linia, 144.
Ale ogólnie to faktycznie jedyne linie czerwone jakie powinny zostać to takie które mają pokrycie w 100% w czarnej.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 7:45
autor: MisiekK
No to czas zrobić z niego linię zwykłą.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 9:02
autor: person
MisiekK pisze: ↑27 wrz 2024, 7:45
No to czas zrobić z niego linię zwykłą.
...i podbić w DS!!!
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 9:42
autor: Jurand
person pisze: ↑27 wrz 2024, 9:02
MisiekK pisze: ↑27 wrz 2024, 7:45
No to czas zrobić z niego linię zwykłą.
...i podbić w DS!!!
I jeszcze puścić oberkiem przez Pl.Hallera i faktycznie na 101 lub 144 można to przerobić
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 10:05
autor: person
Żadnego oberka, Jacku Marszałku!!!!11223456789
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 12:41
autor: wincenty
MisiekK pisze: ↑27 wrz 2024, 7:45
No to czas zrobić z niego linię zwykłą.
Nie, straci magię czerwonego numerka...
Przecież teraz i tak większość pięćsetek omija pojedyncze przystanki.
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 27 wrz 2024, 13:12
autor: MisiekK
person pisze: ↑27 wrz 2024, 10:05
Żadnego oberka, Jacku Marszałku!!!!11223456789
Skrócić do Wschodniego! I zmienić w 103!