Strona 109 z 123

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 13:27
autor: Georg
103 zajęte. Nawet tak nie żartuj. To nie jest zmiana tylko na czas wyłączenia tramwajów do FSO?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:01
autor: rudy
Georg pisze:
27 wrz 2024, 13:27
To nie jest zmiana tylko na czas wyłączenia tramwajów do FSO?
Może tak, ale strasznie trudno likwidować przystanki, które już się dodało, nawet jeśli planowo miały być tylko na chwilę.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:07
autor: ashir
Georg pisze:
27 wrz 2024, 13:27
103 zajęte. Nawet tak nie żartuj. To nie jest zmiana tylko na czas wyłączenia tramwajów do FSO?
Nie, jest to w osobnym komunikacie.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:11
autor: Jurand
rudy pisze:
27 wrz 2024, 15:01
Georg pisze:
27 wrz 2024, 13:27
To nie jest zmiana tylko na czas wyłączenia tramwajów do FSO?
Może tak, ale strasznie trudno likwidować przystanki, które już się dodało, nawet jeśli planowo miały być tylko na chwilę.
O to to właśnie, przystanek zostanie już zapewne na stałe?
Tam 508 kiedyś przystawało w określonych godzinach i też było zamieszanie :idea:

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:23
autor: ashir
Głupotą było wyznaczanie przystanku na żądanie dla kilku kursów, gdy 508 kursowało co 3 minuty. Skąd pasażer miał wiedzieć na które machać? :roll:

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:36
autor: eloelo520
no dobra, ale z 411/502/514/520/525 niedasie tak po prostu zrobić linii zwykłych, bo przystanki Torwar i Wał Miedzeszyński są pojedyncze. Jeśli by tam miało stawać 10 linii w kolejkach do pojedynczej krawędzi to Most Łazienkowski byłby non-stop zapchany

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:43
autor: Georg
Ale tutaj akurat lepiej byłoby uporządkować. Jedna linia z tej grupy zwykła, a cała reszta przyspieszona. Jeszcze parę lat temu było 523 i 525 które od Saskiej do Pl. Na Rozdrożu nie stawało. 411 z Gocławia do Politechniki jechało Ateńską. Teraz się namnożyło numerków które stają przy każdym słupie. Wiem, że to nie jest łatwe, bo jak zauważyliście raz dodanego przystanku nie oddamy nigdy".

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:50
autor: ashir
eloelo520 pisze:
27 wrz 2024, 15:36
no dobra, ale z 411/502/514/520/525 niedasie tak po prostu zrobić linii zwykłych, bo przystanki Torwar i Wał Miedzeszyński są pojedyncze. Jeśli by tam miało stawać 10 linii w kolejkach do pojedynczej krawędzi to Most Łazienkowski byłby non-stop zapchany
Aha, ale jak jest mecz na Legii (i nie zawsze jest to weekendowy wieczór) to już problemu nie ma. Powinno się np. uzwyklić 411, 514 i 520, a przyspieszyć 502, 523 i 525.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 15:51
autor: Jurand
ashir pisze:
27 wrz 2024, 15:23
Głupotą było wyznaczanie przystanku na żądanie dla kilku kursów, gdy 508 kursowało co 3 minuty. Skąd pasażer miał wiedzieć na które machać? :roll:
Stąd właśnie wspomniałem o zamieszaniu które towarzyszyło tej kwestii

Re: A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 16:19
autor: Łukasz
ashir pisze:
eloelo520 pisze:
27 wrz 2024, 15:36
no dobra, ale z 411/502/514/520/525 niedasie tak po prostu zrobić linii zwykłych, bo przystanki Torwar i Wał Miedzeszyński są pojedyncze. Jeśli by tam miało stawać 10 linii w kolejkach do pojedynczej krawędzi to Most Łazienkowski byłby non-stop zapchany
Aha, ale jak jest mecz na Legii (i nie zawsze jest to weekendowy wieczór) to już problemu nie ma. Powinno się np. uzwyklić 411, 514 i 520, a przyspieszyć 502, 523 i 525.
Mecz Legii jest 25 razy w roku przez pół dnia

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 16:27
autor: ashir
I wszyscy żyją. Jak dla mnie wyolbrzymianie problemu. Zwłaszcza, że nie każdy autobus musi się zatrzymać na przystanku na żądanie. ;-)

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 27 wrz 2024, 18:04
autor: pawcio
ashir pisze:
27 wrz 2024, 15:50
eloelo520 pisze:
27 wrz 2024, 15:36
no dobra, ale z 411/502/514/520/525 niedasie tak po prostu zrobić linii zwykłych, bo przystanki Torwar i Wał Miedzeszyński są pojedyncze. Jeśli by tam miało stawać 10 linii w kolejkach do pojedynczej krawędzi to Most Łazienkowski byłby non-stop zapchany
Aha, ale jak jest mecz na Legii (i nie zawsze jest to weekendowy wieczór) to już problemu nie ma. Powinno się np. uzwyklić 411, 514 i 520, a przyspieszyć 502, 523 i 525.
Rzadko kiedy Legia gra w piątek o 18, żeby się to nakładało na szczyt odjazdów rozkładowych. Ale jak nie było Rozbratu w czasie budowy wiaduktów nad Agrykolą, to kolejki do przystanków przy Torwarze nie były niczym niezwykłym.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 30 wrz 2024, 9:52
autor: eloelo520
ashir pisze:
27 wrz 2024, 15:50
eloelo520 pisze:
27 wrz 2024, 15:36
no dobra, ale z 411/502/514/520/525 niedasie tak po prostu zrobić linii zwykłych, bo przystanki Torwar i Wał Miedzeszyński są pojedyncze. Jeśli by tam miało stawać 10 linii w kolejkach do pojedynczej krawędzi to Most Łazienkowski byłby non-stop zapchany
Aha, ale jak jest mecz na Legii (i nie zawsze jest to weekendowy wieczór) to już problemu nie ma. Powinno się np. uzwyklić 411, 514 i 520, a przyspieszyć 502, 523 i 525.
Jest problem, i uważam to osobiście za bezsens, bo ze stadionu do przystanków Rozbrat jest podobna odległość co na Torwar.
Generuje to tylko dodatkowe korki, a przecież linii na Torwarze wcale mało nie jest

Będziemy się mogli przekonać już w czwartek, mecz o 18:45, jak wszystki 5xx będą zdychać w korku ładując się na Torwar 03.
Miałbym to gdzieś gdyby nie nakładało się zawsze na powroty z pracy

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 30 wrz 2024, 10:00
autor: bartoni722
Przystanki na Torwarze mają sens, bo rozdzielają potoki mniej-więcej na pół między oba przystanki.

Re: A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 30 wrz 2024, 11:13
autor: Łukasz
bartoni722 pisze:Przystanki na Torwarze mają sens, bo rozdzielają potoki mniej-więcej na pół między oba przystanki.
Po meczu, bo przed meczem Torwar, zwłaszcza w kierunku Pragi, jest niepotrzebny.