A niech sobie będzie, i tak nie ma to znaczenia bo przystanki są co 400 metrów i tramwaj się nie rozpędzi.
Istotne jest, żeby Obozowa była objęta strefą 30.
Moderator: Wiliam
Dalsze uspokajanie ruchu ma głównie sens tam, gdzie nie jest on uspokojony poprzez istnienie spowalniaczy czy geometrię drogi. Na Filtrowej to by się przydał odcinkowy pomiar prędkości.rudy pisze:Nie bardzo rozumiem, dlaczego na Filtrowej na odcinku Krzyckiego-NIK miałoby być wprowadzone ograniczenie do 30 km/h, takie samo jak na mniejszych bocznych uliczkach (Zimorowicza, Kromera, Górnickiego itd.). Na tym odcinku nie ma żadnych przejść dla pieszych, parkujący przy ulicy też nie przeszkadzają. Nie widzę sensu w tym ograniczeniu.
Spokojnie na większości odcinków można jechać więcej niż 30. Tutaj nagranie (Obozowa od 11:52): https://youtu.be/Y3I68THbnkI?t=712gfedorynski pisze: ↑26 paź 2022, 8:39A niech sobie będzie, i tak nie ma to znaczenia bo przystanki są co 400 metrów i tramwaj się nie rozpędzi.
Istotne jest, żeby Obozowa była objęta strefą 30.
Dokładnie, raczej należałoby egzekwować obecnie limity prędkości (a ograniczenia wprowadzać przede wszystkim tam, gdzie jest np. bardzo duży ruch pieszych), a nie pochopnie je obniżać w prawie całym mieście.
Czy ktokolwiek o zdrowych zmysłach prowadziłby takie testy w ruchu liniowym?mb112 pisze: ↑18 sie 2023, 11:39https://zdm.waw.pl/aktualnosci/progi-si ... czynskiej/
"Testy przeprowadzone na Bielanach wraz z ZTM potwierdziły, że autobusy nie będą miały problemu z przejazdem." czyżby dlatego nie miały problemów z przejazdem, że zamontowano próg w miejscu, gdzie autobusy nie kursują ?
Są testy na żywym organizmie/na produkcji, ale są też testy zaplanowane w środowisku specjalnie w tym celu zaaranżowanym. Słyszałeś o tym drugim rodzaju testów?
ZTM prędzej czy później musiał się zgodzić na jakieś progi, bo niemal wszystkie nowoprojektowane i modernizowane ulice z komunikacją autobusową je mają - takie trapezowe również się pojawią.person pisze: ↑18 sie 2023, 12:02Śmieszne jest to robienie rewelacji z _wielkiego_testu_, podczas gdy w innych miastach (nawet w tej parszywej Łodzi) to rozwiązanie jest już baaaardzo często spotykane (nota bene specjaliści ZTMu onegdaj śmiali się z nich, że niczemu nie przeciwdziałają - czas zmienia ludzi!).