Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 wrz 2007, 19:41

solaris8315 pisze:Najlepiej gdyby w centrum udałoby się utworzyć wielki dworzec linii podmiejskich, no ale nie ma miejsca.
:arrow: Jeden dla wszystkich kierunków? Oj, chyba ze trzy lub cztery takie dworce byłyby potrzebne.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 wrz 2007, 11:53

Gazeta Wyborcza, środa 12 sierpnia 2007
Załączniki
prywaciarze.2.JPG

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 12 wrz 2007, 14:53

Skądinąd całkiem słuszny wylew pomyj na politykę miasta. :-k
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 15 wrz 2007, 23:21

Skoro już o liniach prywatnych mowa... Gdzie można znaleźć rozkłady linii jadących do Legionowa? Bo ja znalazłem w sieci tylko Transluda, ale on mnie nie urządza akurat... Ewentualnie jeśli nie ma w sieci, a ktoś ma spisane, to potrzebuję późnowieczornych odjazdów z Centrum na jutro (niedziela)

ina
Posty: 1
Rejestracja: 19 wrz 2007, 12:37

Post autor: ina » 19 wrz 2007, 12:50

a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę :-k
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu. ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 wrz 2007, 12:57

Jeśli jest zapotrzebowanie, to warto napisać do przewoźników, obsługujących wymienione połączenia. Jeśli dostaną sygnał, mogą wybadać rynek i coś uruchomić, jeśli rzeczywiście byłoby zapotrzebowanie.

A na razie zostaje przesiąść się w Ząbkach do 145...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5355
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 19 wrz 2007, 13:01

ina pisze:a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę :-k
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu. ](*,)
Może tak było najkrócej ? W sumie przez Rembertów też nie jest za wesoło jechać, przez Zielonkę i Marki to samo. Może po prostu nikt nie pomyślał o tym, bo ofertę poszerzyć i dowozić do metra zamiast pchać się do centrum :-k Z tym, że najpierw koło dw. Gdańskiego musiałby powstać dworzec z prawdziwego zdarzenia...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 04 paź 2007, 10:37

Wiązowna. net - forum pisze:Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu w towarzystwie radnego z Duchnowa i dwójki pracowników urzędu gminy zajmujących się komunikacją! Ta wizyta to efekt kilku miesięcznych ustaleń i negocjacji. Wstępnie została zaakceptowana lokalizacja przystanów zgodnych z wytycznymi przewoźnika. Dalszym krokiem będą ustalenia na wyższym szczeblu oraz projekty budowalane na przystanki nieistniejące oraz projekt zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej. Odbędą się rozmowy z przedstawicielami dyrekcji dróg wojewódzich a potem przetarg, wyłonienie wykonawcy i najważniejsze wykonanie pętli o określonych parametrach. Tak więc droga jeszcze daleka i być może trochę pod górkę ale nikt nie zamierza odpuszczać. Objazd trwał prawie cztery godziny ponieważ każde miejsce na ewentualny przystanek należało zmierzyć obfotografować i opisać wytyczne do projektu. Oprócz Duchnowa "komisja" odwiedziłą Kąck ("pętlę w Kącku"), Dziechciniec (mieszkańcy zgłaszają potrzebę utworzenia dwóch przystanków w stronę Glinianki), Lipowo (tu mieszkacy proszą o przystanek na wysokości ul. Wierzbowej), Rzaktę (rozważana jest możliwość przedłużenia w przyszłości kilku kursów do tej miescowości),Pęclin (dokonano pomiarów pętli za przedszkolem) oraz Radiówek (analizowano możliwość utworzenia pętli). Wizyty w tych miejscach nie oznaczają, że niebawem będzie tam kursował autobus ZTMu. Badane były wszelkie możliwe warianty, które mogą być realizowane w jakiejś tam prespektywie lat.
Zostanie sporządzona z objazdu notatka służbowa w przystępnej formie i umieszczona na www gminy.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 paź 2007, 19:22

Wiązowna chce się jak widać związać mocno z Wawą. Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie 720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora. :D
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 paź 2007, 19:26

Colony pisze:stworzyłoby niezłego potwora. :D
Raczej kilka potworków ;) (jeśli mowa o wszystkich liniach) To byłyby trasy!
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:29

Colony pisze:Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie 720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora.
Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak. I milion wariantów trasy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 paź 2007, 19:31

Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak.
Nie sądzę. Choć wariantów trochę może być - vide 708 ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:34

Piotrek pisze:Choć wariantów trochę może być - vide 708
No właśnie. Tylko, że te warianty by były nieco częściej, niż te na 708 ;) Można pokombinować tak, że część wariantów będzie jako 722, a do Zagórza-Sanatorium minibusowa 113 ze Starej Miłosnej :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 paź 2007, 19:54

Do Pęclina może jeździc jakoweś 820 skoro chodzi o dowóz do szkół, ale może stanie na 740 i niech żyją rodziny linii. O-)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:57

Mam nadzieję, że jednak będą się trzymali kolejnych numerów, bo już teraz są dziury w numeracji... 8-[
To by było ciekawe: 802 - linia podmiejska, okresowa, kursuje tylko w dni nauki szkolnej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ