Jeden dla wszystkich kierunków? Oj, chyba ze trzy lub cztery takie dworce byłyby potrzebne.solaris8315 pisze:Najlepiej gdyby w centrum udałoby się utworzyć wielki dworzec linii podmiejskich, no ale nie ma miejsca.
Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jeśli jest zapotrzebowanie, to warto napisać do przewoźników, obsługujących wymienione połączenia. Jeśli dostaną sygnał, mogą wybadać rynek i coś uruchomić, jeśli rzeczywiście byłoby zapotrzebowanie.
A na razie zostaje przesiąść się w Ząbkach do 145...
A na razie zostaje przesiąść się w Ząbkach do 145...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5355
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Może tak było najkrócej ? W sumie przez Rembertów też nie jest za wesoło jechać, przez Zielonkę i Marki to samo. Może po prostu nikt nie pomyślał o tym, bo ofertę poszerzyć i dowozić do metra zamiast pchać się do centrum Z tym, że najpierw koło dw. Gdańskiego musiałby powstać dworzec z prawdziwego zdarzenia...ina pisze:a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Wiązowna. net - forum pisze:Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu w towarzystwie radnego z Duchnowa i dwójki pracowników urzędu gminy zajmujących się komunikacją! Ta wizyta to efekt kilku miesięcznych ustaleń i negocjacji. Wstępnie została zaakceptowana lokalizacja przystanów zgodnych z wytycznymi przewoźnika. Dalszym krokiem będą ustalenia na wyższym szczeblu oraz projekty budowalane na przystanki nieistniejące oraz projekt zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej. Odbędą się rozmowy z przedstawicielami dyrekcji dróg wojewódzich a potem przetarg, wyłonienie wykonawcy i najważniejsze wykonanie pętli o określonych parametrach. Tak więc droga jeszcze daleka i być może trochę pod górkę ale nikt nie zamierza odpuszczać. Objazd trwał prawie cztery godziny ponieważ każde miejsce na ewentualny przystanek należało zmierzyć obfotografować i opisać wytyczne do projektu. Oprócz Duchnowa "komisja" odwiedziłą Kąck ("pętlę w Kącku"), Dziechciniec (mieszkańcy zgłaszają potrzebę utworzenia dwóch przystanków w stronę Glinianki), Lipowo (tu mieszkacy proszą o przystanek na wysokości ul. Wierzbowej), Rzaktę (rozważana jest możliwość przedłużenia w przyszłości kilku kursów do tej miescowości),Pęclin (dokonano pomiarów pętli za przedszkolem) oraz Radiówek (analizowano możliwość utworzenia pętli). Wizyty w tych miejscach nie oznaczają, że niebawem będzie tam kursował autobus ZTMu. Badane były wszelkie możliwe warianty, które mogą być realizowane w jakiejś tam prespektywie lat.
Zostanie sporządzona z objazdu notatka służbowa w przystępnej formie i umieszczona na www gminy.
Pozdrawiam!
Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak. I milion wariantów trasy.Colony pisze:Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie 720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
No właśnie. Tylko, że te warianty by były nieco częściej, niż te na 708 Można pokombinować tak, że część wariantów będzie jako 722, a do Zagórza-Sanatorium minibusowa 113 ze Starej MiłosnejPiotrek pisze:Choć wariantów trochę może być - vide 708
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43