Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 01 lut 2006, 21:52

Krzysztof Sokołowski pisze: A na odcinku Nowo-Bora-Kadetów-wąbrzeska-Lucerny będą i tak dwie linie tylko jeszcze nie wiem do końca jakie, więc nic nie mówiłem. 8-[
A kiedy? Tak jak już kiedyś wspomniałeś, że jesienią tego roku? :-$
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 lut 2006, 21:55

Wakacje albo Wrzesień,najpóżniej Jesień,czyli gdzieś koło 1 września 2006 roku.

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 01 lut 2006, 23:56

zaciszanin pisze:Wtedy samotne na Marsa i al. Komandosów 514 musiało by raz - kursować częściej ze względu na Nowy Rembertów, dwa - przystawać na przystankach Rekrucka, Marsa-Las i na Pocisku :-k W mojej opinii jest to posunięcie mało opłacalne.
A ja mysle, ze sie gleboko mylisz. No, ale tak to jest, kiedy sie wypowiada osoba nie znajaca lokalnych uwarunkowan. Zreszta podobny projekt juz byl kiedys omawiany i zyskal dosc pozytywne recenzje.

pzdr
zadzior

[ Dodano: 2006-02-02, 00:02 ]
patryk148 pisze:raczej 183 wyciagnac do starej milosnej po trasie 137. 137 do likwidacji z wyciagnieciem 173 do dw.wschodni lubelska.
Rozumiem, ze kolega chce, aby Nowy Rembertow stracil ostatnia w miare luzna linie? Juz wystarczy zapcahne 514. A 137 i 173 niech sobie zostana bez zmian.

pzdr
zadzior

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 02 lut 2006, 0:14

tak myslisz Zadzior?? by zostawić 137/173
mnie boli jedynie to, że 137 przyjeżdza ciagle 2 minuty wczesniej niż powinno a 173 wiadomo, ciagle od 2 do 15 minut po
wskutek czego zamiast koordynacji co 15 minut w realu wychodzi tak, że jest 2-28-6-24-11-19- itd.
pozatym nie wiem czemu namiętnie na 137 Ostrobramska daje Su15 a nawet ostatnio przeguby (min. #5401) a na 173 na niskiej jest w 90% znowu gniot a także na 3 brygadzie jest drugi gniot
i okazuje sie, że suna podwoziem po asfalcie - często psuja się w trakcie pracy a 137 od Zielonej jedzie na puasto bądź 2 - 4 osoby

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 02 lut 2006, 18:26

zadzior pisze:A ja mysle, ze sie gleboko mylisz.
A propo's czego :?: :shock: Skonkretyzuj.
No, ale tak to jest, kiedy sie wypowiada osoba nie znajaca lokalnych uwarunkowan.
Z tego co się orientuję, 183 cieszy się niezłym powodzeniem, przynajmniej do al. Komandosów, dlatego zabranie jej stamtąd musiałoby się wiązać z pewną rekompensatą.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 02 lut 2006, 23:26

Zaciszanin , trasa 183 ma byc taka
WIATRACZN - Grochowska - Płowiecka - Marsa - Al. Komandosów - Grzybowa - Wspólna - ZIELONA - Wspólna - Korkowa - (Marysin) - Kościuszkowców - Kajki - Alpejska - INSTYTU KARDIOLOGII

tu nei chodzi o zmianę i trase przez Marysin tu chodzi o wydłużenie jej z Marysina

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 04 lut 2006, 12:39

Robert 514 pisze:tak myslisz Zadzior?? by zostawić 137/173
mnie boli jedynie to, że 137 przyjeżdza ciagle 2 minuty wczesniej niż powinno a 173 wiadomo, ciagle od 2 do 15 minut po
wskutek czego zamiast koordynacji co 15 minut w realu wychodzi tak, że jest 2-28-6-24-11-19- itd.
pozatym nie wiem czemu namiętnie na 137 Ostrobramska daje Su15 a nawet ostatnio przeguby (min. #5401) a na 173 na niskiej jest w 90% znowu gniot a także na 3 brygadzie jest drugi gniot
i okazuje sie, że suna podwoziem po asfalcie - często psuja się w trakcie pracy a 137 od Zielonej jedzie na puasto bądź 2 - 4 osoby
Trasy autobusów są dobre i nie trzeba ich zmieniać.
Przyczyną tego stanu rzeczy jest zaniechanie bądź odwlekanie rozbudowy pętli Stara Miłosna. Wynika z tego brak postoju 173, który jest potrzebny.
W Starej Miłośnie 3 linie dzienne tłoczą się na jednym stanowisku! Dodatkowo przedłużona zostanie zapewne w przyszłości linia 147.
Poza tym ZTM koordynuje 137 i 173, które w Wesołej trasy mają nierówne pod względem długości i oblężenia. Stąd uciążliwe problemy ze spóźnieniami 173 i wcześniejszymi przyjazdami 137.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 04 lut 2006, 14:40

Andrzej pisze:Dodatkowo przedłużona zostanie zapewne w przyszłości linia 147.
Tylko pytanie - po co przedłużać 147 do Starej Miłosnej :roll:

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 lut 2006, 16:09

Żeby połączyc CZD z Wesołą. :lol:
Albo, żeby zrobic alternatywę dla Traktu. :twisted:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lut 2006, 18:34

Robert 514 pisze:tu nei chodzi o zmianę i trase przez Marysin tu chodzi o wydłużenie jej z Marysina
Czyli tak, jak pierwotnie myślałem :roll:

Może i nie znam realiów Zielonej i Rembertowa bywając tam co kilka tygodni, ale wydaje mi się, że mało kto w drodze do Instytutu będzie chciał zwiedzać podwórka Nowego Rembertowa. O wiele szybciej jedzie się 115 relatywnie krótszą trasą - przez Okularową.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 04 lut 2006, 23:49

Jak myślicie czy wartałoby przedłużyć 119 na trasie Młynów.......Beethovena-Trasa Siekierkowska-NowoBora-Kadetów-Wąbrzeska-Lucerny tylko gdzie dalej.
Tylko na jaką pętle,jaka częstotliwość.
A może połączyć ją z 359 na owej wyżej podanej trasie do Międzylesia,przy podniesieniu częstotliwości 147.
Może wycofać 119 z Młynowa i dać coś w zamian np. proponowane 102.?
Jakie jest wasze zdanie.?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 05 lut 2006, 1:09

Moje zdanie jest takie:
Załączniki
1.jpg
2.jpg

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 05 lut 2006, 1:14

Takie coś by przeszło gdyby wzmocniono do częstotliwości ok 15-18 minut 147, a te 119 jeździło co 40 minut :-?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 05 lut 2006, 1:38

Wawerskie linie generalnie co ok. 30 minut. Rzadziej nie ma sensu, częsniej - nie ma brygad.

Tutaj istotne jest uproszczenie 147 i stworzenie połączeń Radości z Międzylesiem innymi liniami po obu stronach torów. Ponadt Zbójna Góra dostaje linie do Centrum. Międzylesie jeździć 359 nie potrzebuje (ma lepsza 525) a Zbójna Góra tym nie pogardzi.

Na zmianie 161 zyskuje kawał Wawra, bo to dojazd do Urzędu oraz 125/525.

a propos:
To projekt dennisa, nie mój, ja tylko wkleiłem.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 05 lut 2006, 1:55

Jarek pisze:Międzylesie jeździć 359 nie potrzebuje
Przecież 359 nie obsługuje tylko Międzylesia. Jest jeszcze osiedle Zerzeń i osiedle Las. A stamtąd ludzie potrzebują mieć sprawniejszy dojazd do Centrum niż kluczące po Kierbiedzia 119. Niby jest 147 + coś z ronda Waszyngtona - tylko co z tego skoro jeździ co 30 minut...

Gdyby wycofać 147 z Radości to przy obecnych 5 brygadach możnaby zwiększyć częstotliwość do 20 minut przy 9 minutowych postojach wyrównawczych na obu pętlach...

Zablokowany