Strona 12 z 27

: 01 sty 2007, 22:50
autor: R-9 Chełmska
416 :D

: 01 sty 2007, 22:55
autor: Jožin z bažin
R-9 Chełmska pisze:416 :D
Ćśś. Bo dostaniemy ostrzeżenia za nadaktywność ;)

: 01 sty 2007, 23:02
autor: Colony
Będzie spory przewrót na Bródnie. Do odstrzału z Mostu Grota pójdą pewnie E-3 i 506.

: 01 sty 2007, 23:02
autor: jacek
127 :D

: 01 sty 2007, 23:08
autor: Kleszczu
Fikander pisze:Czepiasz się :-) Coś z zachodniego Bródna ;)
602 ;-)

: 01 sty 2007, 23:08
autor: fik
Jesteście wszyscy kochani, możemy wrócić do merytoryki ;)?

: 02 sty 2007, 1:01
autor: Szamot
1, 2 :D

: 02 sty 2007, 11:19
autor: MZ
Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
:arrow: Ale przecież aby wybudować nowe wiadukty Trasy Toruńskiej, trzeba było postawić właśnie taką prowizorkę, żeby ruch mógł w ogóle się odbywać. Inaczej trzeba byłoby całkiem zamknąć trasę.

: 02 sty 2007, 11:24
autor: Kleszczu
MZ pisze:
Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
:arrow: Ale przecież aby wybudować nowe wiadukty Trasy Toruńskiej, trzeba było postawić właśnie taką prowizorkę, żeby ruch mógł w ogóle się odbywać. Inaczej trzeba byłoby całkiem zamknąć trasę.
Dlaczego :> Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.

: 02 sty 2007, 11:27
autor: MZ
R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
:arrow: Gdyby tak się dało, to pewnie by tak zrobili, żeby zaoszczędzić na budowie tymczasowej konstrukcji. Tylko nie wiadomo, czy te wiadukty wytrzymałyby do tej pory, skoro za kilka miesięcy muszą być wyłączone z eksploatacji.

: 02 sty 2007, 11:40
autor: floyd
MZ pisze: :arrow: Gdyby tak się dało, to pewnie by tak zrobili, żeby zaoszczędzić na budowie tymczasowej konstrukcji. Tylko nie wiadomo, czy te wiadukty wytrzymałyby do tej pory, skoro za kilka miesięcy muszą być wyłączone z eksploatacji.
Bez problemów dałoby się wybudować środkowe wiaduktu. Chodzi o to, że ZDM nie chce pakować pieniędzy w drogę, którą już niedługo będzie modernizować GDDiA. A że modernizacja nie zaczyna się (decyzje środowiskowe i takie tam) to trzeba było wybudować tymczasowy wiadukt. Jak zwykle niestety chodzi o kasę.

: 02 sty 2007, 19:49
autor: Paweł_K
R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
Co i tak nie zmienia faktu że trzeba by było jakoś zbudować połączenia z tymi środkowymi wiaduktami - rondo Łabiszyńska / Trasa Toruńska ma ograniczoną przepustowość i wszystkich chętnych upchnąć się nie da (bez giga-korków). Podczas spotkania urodzinowego Jarek wspominał coś o możliwości zbudowania połączenia Annopol - Trasa Toruńska (w stronę centrum). A powrót można realizować ul. Św. Hieronima, tyle że dla autobusów się nie nadaje, bo przy podstawówce jest przejście dla pieszych w postaci szerokiego i wysokiego progu. Tak czy inaczej, zapowiada się sajgon i nawet nie chcę sobie tego wyobrażać...

: 04 sty 2007, 17:22
autor: Kra
A tak na marginesie, czy wiadomo jakie będą zmiany konieczne w związku z tym faktem, czy też ZTM zaskoczony sytuacją (jak wiadomo współpraca różnych podmiotów miasta bywa trudna) na razie nie ma pomysłu co z tym fantem zrobić. Moim zdaniem może dojść do bardzo dużych zmian i to może być okazja do zrobienia czegoś na stałe. O ile wyobrażam sobie zmiany np. na 506 i E-3 (przez most Gdański) czy też 112 to już nie na 524 (też przez Gdański ?).

: 04 sty 2007, 19:50
autor: Bastian
ZTM stara się, o ile mi wiadomo, wymusić na ZDM umawiane wcześniej wjazdy na Most z Marywilskiej. Planowano tam zrobić zawrotkę tylko dla autobusów. Tymczasem nagle się okazało, że tego podłączenia być może (i całkiem prawdopodobnie) nie będzie, a wtedy pozostanie wyłącznie wjazd z Łabiszyńskiej. W każdym bądź razie ZTM jest z sytuacją na bieżąco, tylko że zmieniają się ustalenia.

: 04 sty 2007, 20:08
autor: jacek
Pytanko;
Jako codzienny użytkownik tej trasy od paru dni widuję pracę nad budową dojazdów do tymczasowej przeprawy.Dokładnie chodzi mi o wjazd od strony Bródna.
Na końcu owej przeprawy budowane jest rozwidlenie na obie estakady zarówną tą w kierunku Centrum, jak i tą wiodącą od centrum,aż boję sie zadać pytanie-czy tą jedną wąską przeprawą mają przemieszczać się pojazdy w obu kierunkach?
Z moich obserwacji wiele na to wskazuje, co wydaje mi sie absurdem, gdyż pamiętam ta przeprawe, jako most Syreny i była ona niezbyt szeroka i autobusy pokonywały ją środkiem, natomiast wozy osobowe miały do dyspozycji dwa pasy.