Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2

Moderator: Wiliam

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 27 sty 2012, 12:33

KwZ pisze:Raczej dla 159 oraz 127 i 504 do R Daszyńskiego. Przydałby się, tylko inwestycja pewnie miałaby kiepski zwrot z nakładów i wylądowała pod koniec kolejki.
Dalej gra nie warta świeczki, myślę że więcej by popsuł niż poprawił.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Łukasz
Posty: 11093
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sty 2012, 15:04

A czy jakoś zostanie rozwiązany problem przepustowości Pl.Zawiszy?
ŁK

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 lut 2012, 10:35

ZaciszaniN pisze:Jak ja lubię czytać dyskusje tramwajowych marzycieli, bawiących się bajkopisaczy pretendujących do miana Brzechwy, debatujących o różnych wybujałych przebiegach linii i trasach, które prędko nie powstaną :razz: Przypominam, że przytaczane chyba we wszystkich wątkach tramwajowych wstępnie zamierzone trakcje tramwajowe są planowane do realizacji w ciągu najbliższych dziesięcioleci (jak dobrze pójdzie :D ), a środkowy fragment II linii metra ma być oddany do użytku w najbliższych latach 8-( Myślałem, że tego dotyczy wątek - i że z niego dowiem się realnie ciekawych propozycji po uruchomieniu II linii. Tymczasem po raz kolejny widzę spekulacyjny spam (choć w pewnym sensie merytoryczny, ale jeżdżenia palcem po mapie ten wątek - przynajmniej z nazwy - temat nie dotyczy) =;
Odkopuję temat, bo opadł, a byłby ciekawy. ZaciszaniN miał tu absolutną rację - nie lepiej by było zrobić jakiś projekt z częstotliwościami, uzasadnieniami a później dopiero nad nim dyskutować, zmieniać go, tak by się do czegoś doszło? Teraz to było 12 stron gdybania i nic z tego nie ma...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2012, 10:51

To jak ma rację, to niech zrobi. Krytyk i eunuch z jednej są parafii...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 lut 2012, 10:58

Nie o to chodzi... Macie potencjał na fajne pomysły (które by mogły zostać wprowadzone) a nie korzystacie z tego, tylko gadacie o trawce na Banacha... :/
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2012, 11:07

Nie wiem jak koledzy, ale ja od pracy to mam pracę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 9:30

Prośba do moderatorów: skoro tematy tramwajowe są na czerwono, to czemu ten nie?

Znowu zastanawiam się nad 8 po otwarciu metra.

Od strony Pragi jest średnio potrzebna, ale dość polityczna relacja Grochowska - Aleje, którą w sumie może wykonywać cokolwiek - kolejno 22, 7, 25.

Od strony os. Górczewska dotychczas miała wozić Jelonki do centrum. Teraz będzie metro, a do niego 10. Pytanie, czy wytrzyma, ale jeśli utrzyma się 422 (Człuchowska, więc myślę, że niestety tak), to pewnie tak.

Wobec powyższego, 8 wydaje się zbędna. Czekam na uwagi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1723
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 16 wrz 2012, 12:30

O czym mówimy, głupiego łącznika tramwajowego na Powst. Śl. nie ma, a tu mamy się martwić losem 8 po "niewiemkiedy" przedłużonym ogryzku metra.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 12:43

Prośba do moderatorów: skoro tematy tramwajowe są na czerwono, to czemu ten nie?
Dziękuję :smile:
a/p TALENT pisze:po "niewiemkiedy" przedłużonym ogryzku metra.
Raptem 2 lata.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5116
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 16 wrz 2012, 12:56

KwZ pisze:
a/p TALENT pisze:po "niewiemkiedy" przedłużonym ogryzku metra.
Raptem 2 lata.
Mam wrażenie, że oboje o czym innym myślicie. Za może 2 lata będzie dopiero centralny odcinek, a a/p TALENT zdaje się mówi o odcinku na Bemowo.
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 13:10

Faktycznie #-o

Wątek ma w nazwie "po otwarciu centralnego ogryzka M2" i o tym chciałem dyskutować.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 wrz 2012, 13:52

Choć już po sprawie, to w tym momencie strasznie mi szkoda że nie przesunięto pętli tramwajowej przy Zielenieckiej jakoś bliżej Stadionu. Była by idealna dowozówka z Gocławka (P&R Marsa?) do drugiej linii i może nawet zwolnione jakieś sloty na Jerozolimskich pod tramwaj z Gocławia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 wrz 2012, 14:06

KwZ pisze:Od strony os. Górczewska dotychczas miała wozić Jelonki do centrum. Teraz będzie metro, a do niego 10.
Mocno bym polemizował - Centrum jest spore, jeśli koś będzie potrzebował dostać się na Aleje czy na przywkład do kolei, to mam wrażenie, że jednak dojedzie tą 10 do DWC. Moim zdaniem skreślanie ósemki ze względu na ogryzek metra jest póki co przedwczesna - co innego, jak metro dotrze np. do P.Śl. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 16 wrz 2012, 14:09

Wiliam pisze:Choć już po sprawie, to w tym momencie strasznie mi szkoda że nie przesunięto pętli tramwajowej przy Zielenieckiej jakoś bliżej Stadionu. Była by idealna dowozówka z Gocławka (P&R Marsa?) do drugiej linii i może nawet zwolnione jakieś sloty na Jerozolimskich pod tramwaj z Gocławia?
Nadkładać drogi do Stadionu? Dziękuję, wolę 9.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 14:10

Nie no, 10 do DwC niech zostanie. Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o ruch z zachodu na wschód.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ