Dalej gra nie warta świeczki, myślę że więcej by popsuł niż poprawił.KwZ pisze:Raczej dla 159 oraz 127 i 504 do R Daszyńskiego. Przydałby się, tylko inwestycja pewnie miałaby kiepski zwrot z nakładów i wylądowała pod koniec kolejki.
Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Odkopuję temat, bo opadł, a byłby ciekawy. ZaciszaniN miał tu absolutną rację - nie lepiej by było zrobić jakiś projekt z częstotliwościami, uzasadnieniami a później dopiero nad nim dyskutować, zmieniać go, tak by się do czegoś doszło? Teraz to było 12 stron gdybania i nic z tego nie ma...ZaciszaniN pisze:Jak ja lubię czytać dyskusje tramwajowych marzycieli, bawiących się bajkopisaczy pretendujących do miana Brzechwy, debatujących o różnych wybujałych przebiegach linii i trasach, które prędko nie powstaną Przypominam, że przytaczane chyba we wszystkich wątkach tramwajowych wstępnie zamierzone trakcje tramwajowe są planowane do realizacji w ciągu najbliższych dziesięcioleci (jak dobrze pójdzie ), a środkowy fragment II linii metra ma być oddany do użytku w najbliższych latach Myślałem, że tego dotyczy wątek - i że z niego dowiem się realnie ciekawych propozycji po uruchomieniu II linii. Tymczasem po raz kolejny widzę spekulacyjny spam (choć w pewnym sensie merytoryczny, ale jeżdżenia palcem po mapie ten wątek - przynajmniej z nazwy - temat nie dotyczy)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jak ma rację, to niech zrobi. Krytyk i eunuch z jednej są parafii...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem jak koledzy, ale ja od pracy to mam pracę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Prośba do moderatorów: skoro tematy tramwajowe są na czerwono, to czemu ten nie?
Znowu zastanawiam się nad 8 po otwarciu metra.
Od strony Pragi jest średnio potrzebna, ale dość polityczna relacja Grochowska - Aleje, którą w sumie może wykonywać cokolwiek - kolejno 22, 7, 25.
Od strony os. Górczewska dotychczas miała wozić Jelonki do centrum. Teraz będzie metro, a do niego 10. Pytanie, czy wytrzyma, ale jeśli utrzyma się 422 (Człuchowska, więc myślę, że niestety tak), to pewnie tak.
Wobec powyższego, 8 wydaje się zbędna. Czekam na uwagi.
Znowu zastanawiam się nad 8 po otwarciu metra.
Od strony Pragi jest średnio potrzebna, ale dość polityczna relacja Grochowska - Aleje, którą w sumie może wykonywać cokolwiek - kolejno 22, 7, 25.
Od strony os. Górczewska dotychczas miała wozić Jelonki do centrum. Teraz będzie metro, a do niego 10. Pytanie, czy wytrzyma, ale jeśli utrzyma się 422 (Człuchowska, więc myślę, że niestety tak), to pewnie tak.
Wobec powyższego, 8 wydaje się zbędna. Czekam na uwagi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- a/p TALENT
- Posty: 1723
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Mocno bym polemizował - Centrum jest spore, jeśli koś będzie potrzebował dostać się na Aleje czy na przywkład do kolei, to mam wrażenie, że jednak dojedzie tą 10 do DWC. Moim zdaniem skreślanie ósemki ze względu na ogryzek metra jest póki co przedwczesna - co innego, jak metro dotrze np. do P.Śl.KwZ pisze:Od strony os. Górczewska dotychczas miała wozić Jelonki do centrum. Teraz będzie metro, a do niego 10.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nadkładać drogi do Stadionu? Dziękuję, wolę 9.Wiliam pisze:Choć już po sprawie, to w tym momencie strasznie mi szkoda że nie przesunięto pętli tramwajowej przy Zielenieckiej jakoś bliżej Stadionu. Była by idealna dowozówka z Gocławka (P&R Marsa?) do drugiej linii i może nawet zwolnione jakieś sloty na Jerozolimskich pod tramwaj z Gocławia?
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13