Strona 12 z 15

: 16 maja 2011, 10:34
autor: Domino2001
Bastian pisze:
Domino2001 pisze:I z Rolnej będzie rozwidlenie na al. Wilanowskiej w lewo w kierunku Puławskiej i w prawo w kierunku Wilanowa.
Nie będzie żadnego rozwidlenia, tylko skrzyżowanie z al.Wilanowską - a na wprost Nowobukowińska, wpadająca w Domaniewską.
Pisałem o stanie w momencie otwarcia wiaduktu nad PS. W rejonie P+R Wilanowska nie widziałem, żeby coś się działo.

: 16 maja 2011, 10:36
autor: Bastian
Projekt jest przygotowywany...

: 17 maja 2011, 12:59
autor: Majusi
Ciekawe, bo według mojej wiedzy na dzień dzisiejszy realizowany jest etap Wilanowska - KEN jako teowe. Bukowińskiej nie ma.

: 17 maja 2011, 13:05
autor: Bastian
Tym niemniej projekt jest przygotowywany, bo go widziałem dosłownie w tym miesiącu. Domyślam się, że w ramach kolejnego etapu.

: 17 maja 2011, 13:23
autor: Glonojad
I, co gorsza, są na to pieniądze.

: 17 maja 2011, 15:48
autor: BJ
Co jest takiego złego w tym przedłużeniu KENu?
Pytam zupełnie poważnie, bez złośliwości.
Na chłopski rozum nie wygląda to najgorzej, bo przecież ludzie z Ursynowa na Mokotów dostaną nową drogę. Bo chyba nikt nie wierzy, że dość bogate osiedla jak Kabaty, Stare Kabaty albo Zielony Ursynów przesiądą się do komunikacji.

: 17 maja 2011, 19:06
autor: Bastian
Tym bardziej drogi do Śródmieścia nie należy im ułatwiać. Będzie więcej miejsca, znajdą się nowi chętni.

PS Metro z Kabat rusza puste? :shock:

: 17 maja 2011, 23:28
autor: BJ
Aż zbyt pełne momentami...

: 17 maja 2011, 23:37
autor: Bastian
Hm. Leśne gnomy z Lasu Kabackiego?
BJ pisze:chyba nikt nie wierzy, że dość bogate osiedla jak Kabaty, Stare Kabaty albo Zielony Ursynów przesiądą się do komunikacji.

: 18 maja 2011, 7:08
autor: BJ
To są pojemne dzielnice i nie brakuje w nich pasażerów, którzy jeżdżą komunikacją - w większości młodzieży, ale też trochę tak zwanych "kołnierzyków" czy "biznesmenów".
Bo co innego przesiadka do metra, jeśli mieszkamy na Kabatach i pracujemy w centrum, co innego przesiadka do 709, jeśli mieszkamy na Jeziorkach i pracujemy - niech będzie, że nawet też w centrum.
Tak czy owak metro z Kabat puste nie odjeżdża, ale mam wrażenie, że kto się miał przesiąść, to się przesiadł.

: 18 maja 2011, 9:04
autor: drapka
Na mój chłopski rozum to nowa trasa nie tyle zwiększy globalnie liczbę pojazdów przedostających sie z Ursynowa wysokiego do centrum, co nieco zmodyfikuje strukturę zatorów. W związku z tym jak ktoś już się przekonał do metra, to teraz niekoniecznie będzie chcial wracać do samochodu tylko po to, żebo postać w korku nie paręset metrów bliżej a paręset metrów dalej. Jak ktoś się przedostaje do KEN-u z Piaseczna czy okolic, to raczej nie żeby omijać Puławską, tylko żeby skorzystać z P+R. I sądzę, że tak zostanie.

Wszystko to ceteris paribus ma się rozmieć, bo co będzie jak to się zbiegne w czasie z uruchomieniem POW, przebudową skrzyżowania PPP, dokończeniem wiaduktu w Cybernetyki, róznymi ruchami wokół połączenia z Wilanowem i rozbudową Tesco to czort jeden raczy wiedzieć.

: 18 maja 2011, 20:14
autor: primoż
drapka pisze:...skrzyżowania PPP...
Co to jest?

: 18 maja 2011, 20:49
autor: chester
Pewnie Pileckiego/ Puławska/ Poleczki. Trzeba być stąd, by szybko wyłapać ;)

: 19 maja 2011, 12:23
autor: Majusi
A ponieważ KEN na dziewń dzisiejszy skończy się na Wilanowskiej to "czarno" to widzę.
Przebicie przez Nowobukowieńska też niewiele da (przeniesie się na Domaniewską).

: 19 maja 2011, 13:30
autor: Arnise
Takie pytanie, nieco luźniej związane z tematem... 210 na KENie na odcinku DS-Wałbrzyska - będzie?