Regio pisze:Osobiście nie śmiałbym dyskutować z Kolegami na wawkom na innych wątkach bez wcześniejszej gruntownej i czasochłonnej pracy nad przyswojeniem sobie wiedzy innych Kolegów. Dlatego proszę o niewypisywanie sądów objawionych, które są wynikiem Kolegi ignorancji w obsłudze tak prostego narzędzia, jakim jest internetowa wyszukiwarka połączeń kolejowych.
Osobiście nie śmiałbym zarzucać komuś że nie potrafi czegoś skoro samemu bym tego nie umiał, z kimś kto nie umie porządnie przeczytać i zrozumieć tego co inni piszą. Pisałem wyraźnie że podaje dane ze strony DB - tam takie wyniki wyszukiwania wychodziły jakie podałem w dniu pisania postu. Miej pretensje do DB że nie wprowadziło tego waszego cud- mniód- malina rozkładu w całości.
Parę postów poniżej Zofey sprostował że TK inne wyniki podaje i przyznałem Mu rację- rozumiem że ,,kolega'' jest tak ciężko zapracowany że nie przeczytał tego.
Zresztą ,,kolega'' ma tradycyjny sposób dyskutowania kogoś kto nie umie odpowiedzieć na podstawowe pytanie - więc żeby ,,kolega'' mógł mi odpowiedzieć sensownie powtórzę -
Jak ZM wyobraża sobie obsługę 900 pociągów ( sam pisałeś że ma być ponad 900) w przyszłym rozkładzie skoro teraz na 640 brakuje taboru?
Bez sensownej odpowiedzi dalej będę twierdził że rozkład został skopany przez ZM
I prosiłbym żebyś nie mówił mi że teraz jest mniej lub więcej - akurat normy uruchomień i przybyć znam aż za dobrze
Regio pisze:zofey pisze:10:41 wyjazd z Tłuszcza
11:34 przyjazd na Wschodnią
11:48 wyjazd ze Wschodniej
12:01 przyjazd na... Gdańską
Czyżby Zielone Mazowsze odkryło że jest grupa chcąca się dostać z Wołomina na Żoliborz około 12?
Myślę, że prawda jest prostsza - jest to przepustowość linii. W drugą strone jej brak powoduje, że pociąg nie jedzie na Gdańską.
Tiaaaaaa - a świstak siedzi i zawija sreberka. Ktoś u was dał ciała i teraz głupio sie przyznać. Mała przepustowość linii po modernizacji?
Praktycznie - oprócz Gdańskiego - od Michałowa ruch pociągów prowadzony jest po obu torach. Problemy zaczynają się na Gdańskim dopiero. Nawet jakby nie mieścił się ten pociąg prosto z marszu na Gdański to jakby poczekał 5 czy 10 minut pod wjazdem byłoby szybciej niż taki obertas.
Mógłbyś coś mądrzejszego wymyślić jako tłumaczenie tego obertasa.
Regio pisze:Glonojad pisze:Po prostu oprócz długich relacji potrzebna jest czynna rezerwa na Zachodnim i Wschodnim, mogąca pojechać w zastępstwie zatrzymanego gdzieś przed granicą miasta pociągu. Owszem, to wymaga taboru i obsługi, ale umożliwi najlepsze wykorzystanie średnicy.
Tylko nie wiem, jak z przepisami kolejowymi to wygląda.
Rezerwę dają kursy szczytowe, które zjeżdżają na Zachodnią lub Grochów, a w dobie mają trasy przez 4 godziny. Zresztą obecnie, co pokazały badania (wiele pomiarów odwołanych) - w szczycie są potężne problemy z wyjazdem taboru z Grochowa, który zamiast 15 minut jedzie nawet godzinę.
Zapomniałeś ,,kolego'' tylko podać przyczyny takie stanu rzeczy- podstawowa to, że WWO nie przyjmuje w perony składów które przyjeżdżają przed czasem. Niestety wbrew opinii tzw ,,fachowców'' stacja nie jest z gumy i ma określona przepustowość. Pierwej muszą być przyjęte pociągi planowe z drogi/w drogę, potem jak jest miejsce podstawiane są te które jeszcze mają czas do odjazdu.
A część pociągów z MNG jest wyprawiana przed planem
Regio pisze: A co ma rozkład jazdy do bezdomnych, skoro organizacja obiegów w Otwocku w nocy jest taka sama jak obecnie?
Odpowiem za Fidzia - Bezdomni to SKM W-wa.
Kurde Fidzio mówiłem Ci żebyś ich tak nie nazywał bo potem są nieporozumienia?
Regio pisze: W warunkach dotyczących takich pociągów przyjęliśmy, że kursy w weekendy będą tak jak nocne autobusy w Warszawie "konwojowane" przez patrole policji lub ochrony.
Rozumiem że w ramach tego ,,przyjęcia'' podjęliście się też zapłaty za te konwojowanie przez agencje ochrony?
Pomijam drobny fakt że jak był przetarg na ochronę pociągów na linie małkińską to żadna agencja się nie zgłosiła.
Regio pisze: przewoz pisze:Liczenie - tak. Układanie rozkładu chyba jednak trzeba zostawić realistom, najlepiej z KM. Przy czym uwagi od pasażerów trzeba i tak zbierać i w miarę możliwości uwzględniać, to chyba oczywiste.
Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 12% rezerwy taboru EN57. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 5-7% rezerwy taboru EN57.
Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 11% rezerwę taboru ER75. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 0% rezerwy taboru ER75.
Co zatem jest realizmem, czy 5-7% rezerwy czy 12% rezerwy, a może realizmem jest 0% rezerwy zamiast 11%?
Tia i KM-y jak wszystko przeanalizowały postanowiły jak niżej :
Nowy rozkład Kolei Mazowieckich do przeróbki
Nowe rozkłady jazdy pociągów Kolei Mazowieckich opracowane przez Zielone Mazowsze musiały zostać poprawione przez ekspertów z TOR-u, donosi "Życie Warszawy".
Zielone Mazowsze na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego przeprowadziło badania pasażerów i przygotowało nową siatkę połączeń. Koszt tej operacji wyniósł 326 tysięcy złotych. Okazało się jednak, że nowy rozkład jazdy w ogóle się nie sprawdza.
Do poprawki
- Głosy pasażerów zostały uwzględnione, ale rozkład był oderwany od rzeczywistości. Choćby z tego powodu, że KM nie mają wystarczająco dużego taboru – twierdzi na łamach gazety specjalista z branży kolejowej.
Żeby błąd naprawić, KM zwróciły się do ekspertów z Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. – Dostaliśmy zlecenie i już je nawet wykonaliśmy, jednak nie możemy zdradzić szczegółów umowy ani tym bardziej ceny – mówi w "Życiu Warszawy" Marcin Kamola z TOR-u.
Urząd zaskoczony
Koleje Mazowieckie sprawy umowy z TOR-em nie komentuje. W Urzędzie Marszałkowskim decyzja Kolei wywołała zdziwienie. - Nic o tym zleceniu nie wiemy – komentuje dziennikarzowi "Życia" rzeczniczka urzędu, Marta Milewska.
Efekt pracy Zielonego Mazowsza i TOR-u zobaczymy dopiero 12 grudnia.
aq
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... ,4542.html
Gdyby RJ był tak dobry jak twierdzisz to nie byłoby tego.
Swoją drogą ciekawe - do wszystkich głosów krytycznych sie odniosłeś, a jakoś Ci to umknęło.
Mam brzydkie wrażenie że parę złotych z publicznych pieniędzy pójdzie w błoto.