Wawerskie czasówki

Moderator: Wiliam

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 21 sie 2012, 14:13

To jest zeszłoroczny:
http://www.osiedlelas.waw.pl/images/mpz ... nienia.pdf
Nowego jeszcze nie ma.
Niby są dwa zespoły w okolicach Gułowskiej i Ogrody.
Dopiero Nowo Bora - Komorowskiego by coś wniosła, ale tak długo to możemy nie pożyć ;)

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 sie 2012, 14:54

cns80 pisze:Niby są dwa zespoły w okolicach Gułowskiej i Ogrody
Mówisz o Nowozabielskiej.? Jeśli tak to dobrze mówiłem, że są przystanki. Nie zobaczę bo mi się cos długo otwiera:)
W nowszym planie jest to samo, chociaż oficjalnie go jeszcze nie ma.
A 5,5 metra czytałem chyba w opisie do projektu[ jak był przetarg].
Dobra kończmy ten OT, bo nas pogonią :D

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 sie 2012, 15:02

No tak, bo zbiorkom niech jeździ Trasą Olszynki Grochowskiej. :)

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 29 sie 2012, 10:44

A oznakowanie ronda na TL/Lucerny nadal wadliwe mimo zgłoszenia ponad tydzień temu :(

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 04 wrz 2012, 10:06

Jak kolega Paweł wspominał na innym pod forum 147 jest już niezabieralne rano od Bronowskiej, a jak jest z 213 na Lucerny też rano [ tu zwracam się do kolegi Cns80] ? Niestety w tym tygodniu nie mam podglądu na sytuacje :)
A takie Z19 jeździ z góra 5 osobami na pokładzie [ a zazwyczaj 0-2].
3 brygady jawnie się marnują w chwili gdy na sąsiedniej linii jest niewystarczająca podaż w stosunku do popytu.
119 w czasie wakacji przywoziło na tymczasową pętlę około 15-20 osób . Ciekawe jak teraz?

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 wrz 2012, 15:33

Kolejne zmiany związane z kolektorem mają nastąpic w okolicach 30 września.
Obecnie z różnym stopniem prawdopodobieństwa mogą byc trzy warianty organizacji komunikacji zbiorowej związanej z:
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska wraz zamknięciem odcinka Zwoleńska - Borków.
- zamknięciem Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Borków bez otwarcia pozostałych odcinków.
Ostatni wariant jest najmniej prawdopodobny.
Odcinek Traktu Lubelskiego Bronowska - Kadetów/ Lucerny otwarcie dopiero pod koniec roku , nie ma w tej chwili konkretnej daty.
Według takiej wstępnej analizy sytuacji według mnie mogą ale muszą byc takie zmiany.
W przypadku pierwszym 119 i 147 do Międzylesia/ WG przez Zwoleńską, Z19 papa.
Resztę bez zmian.
W przypadku drugim 119 i 147 tak jak w wariancie pierwszym + 142/702 Kadetów - Wał +Z19 ze Strzygłowskiej na Gocław. Resztę linii bz.
W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 17 wrz 2012, 12:03

Ile to jeszcze będzie trwało? Wydaje mi się, że ta budowa już dawno miała się skończyć.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 17 wrz 2012, 12:19

osa pisze:Ile to jeszcze będzie trwało? Wydaje mi się, że ta budowa już dawno miała się skończyć.
Umowa z firmą Pol Aqua jest ważna do 31 grudnia 2012 roku .
W pierwotnej wersji umowa dotyczyła tylko budowy kolektora . Poza przetargiem wybrano tą samą firmę , żeby zbudowano od razu kanały zbiorcze.
Obecnie chyba zakończyła się budowa kolektora jako takiego[ lub w ciągu kilku najbliższych dni] na ostatnim odcinku na północ od Bronowskiej , trwa teraz budowa zbiorówki.
Jedni mówią o zakończeniu prac na odcinku Bronowska - Kadetów/ Lucerny do końca listopada inni , że do końca roku.:)
Zupełnie inna firma będzie budowac kanał ściekowy od Zwoleńskiej do Borków , a docelowo , aż do ulicy Borowieckiej. W przyszłym roku inna firma zbuduje kanał od Kadetów do Klimontowskiej [ mój odcinek] pod Traktem Lubelskim.
Jeszcze co innego miał/ ma budowac ZDM [ przetarg] . Firma wyłoniona w przetargu ZDM ma/ miała przebudowac Trakt Lubelski na odcinku kolektorowym i Zwoleńską do stanu ostatecznego z kanalizacją deszczową. Cisza coś ostatnio o tym.
No i jeszcze tunel....

michael112
Posty: 2851
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 17 wrz 2012, 15:50

Krzysiek_S pisze:W przypadku pierwszym [...] Z19 papa.
A co z Borków?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 19 wrz 2012, 11:55

Jak sądzę docelowo Z zmieni się tam w 2.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 19 wrz 2012, 14:30

Colony pisze:Jak sądzę docelowo Z zmieni się tam w 2.
Ja jednak jestem teraz sceptyczny.
Kilka razy jechałem Z19 i ludzi jest garstka co wsiadają/ wysiadają na tym odcinku Borków- Juhasów. Po drugie przystanki są tymczasowe i nie ma miejsca na poszerzenie ich już nie mówiąc o zatokach. Po trzecie dzielnica przewiduje tam przywrócenie progów .
Po czwarte już na dniach będzie przetarg na budowę Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i tam bym widział komunikacje. Jak będzie tu i tu komunikacja to wzajemnie będą sobie zabierac pasażerów, efekt linie co 30/40 minut.
Więc dodatkowe ciągi komunikacje ze zbiorkomem to według mnie Przewodowa i Panny Wodnej[ Skalnicowa].
Przydałby się jeszcze jeden ciąg S- N ale infrastruktury nie ma. Jedynie Mozaikowa ale to chyba za blisko Patriotów i torów
Byłem zwolennikiem komunikacji na Borków- Juhasów ale teraz jak już napisałem jestem sceptyczny.

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 25 wrz 2012, 9:57

Krzysiek_S pisze:W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.
Niewykonalne bo 147 to zwykle takie same lub większe wozy niż 119 więc skoro 119 nie mieści się na Kadetów (prawdopodobnie przez odcinek Nowozabielska-Poprawna i skrzyżowanie z Poprawną) to 147 też tam nie pojedzie.
119 do Kombajnistów nadal uważam za debilizm, bo tam powinno być Z19 (a raczej Z47), a 119 powinno iść na TŚ-Płowiecka-TL i dalej starą trasą.
Krzysiek_S pisze: Poza przetargiem wybrano tą samą firmę , żeby zbudowano od razu kanały zbiorcze.
Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki.
Krzysiek_S pisze:Zupełnie inna firma będzie budowac kanał ściekowy od Zwoleńskiej do Borków , a docelowo , aż do ulicy Borowieckiej.
Ta firma rusza już 1-go października, bo dogadałem się z nimi na odbiór ziemi z wykopu.
Krzysiek_S pisze:Po czwarte już na dniach będzie przetarg na budowę Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i tam bym widział komunikacje. Jak będzie tu i tu komunikacja to wzajemnie będą sobie zabierac pasażerów, efekt linie co 30/40 minut.
Odcinek do pokonania pieszo między tymi ulicami jest dość znaczny więc ja bym był za pozostawieniem jakiejś linii na Borków/Juhasów.

Po budowie kolektora ja bym widział 213 jako 4 oddzielne linie co 30/40 min odpowiednio ze soba skoordynowane:
1. jak dotychczas
2.Bysławska - Patriotów - Przewodowa - Zasadowa - Panny Wodnej - TL - Kadetów - WM - TŚ - Gocław (to są małe wozy więc sobie zawrócą na skrzyżowaniu Umińskiego/BK/Jugosławiańska albo mogą robić pętlę przez BK -Fieldorfa - Umińskiego co da więcej przesiadek)
3. Aleksandrów - jak dotychczas - Przewodowa - WM - jak dotychczas Gocław
4. Bysławska - Patriotów Panny Wodnej Mrówcza -Juhasów - Borków - TL - Bronowska - WM - TŚ -Gocław
Do tego wzmocnione 147 i 119 wyprostowane przez Kadetów, a reszta po starej trasie.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 25 wrz 2012, 11:55

cns80 pisze:Niewykonalne bo 147 to zwykle takie same lub większe wozy niż 119 więc skoro 119 nie mieści się na Kadetów (prawdopodobnie przez odcinek Nowozabielska-Poprawna i skrzyżowanie z Poprawną) to 147 też tam nie pojedzie.
119 do Kombajnistów nadal uważam za debilizm, bo tam powinno być Z19 (a raczej Z47), a 119 powinno iść na TŚ-Płowiecka-TL i dalej starą trasą.
A pamiętasz propozycje z linią 115 , miały byc tam autobusy 12m. Więc nie chodzi o te skrzyżowanie, chociaż fakt problematyczne. A 119 to już mówiłem z jakiego powodu nie jest na Kadetów[ chociaż się z tym nie zgadzasz]. Chyba , że wiesz coś więcej?
cns80 pisze:Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki.
Tak chyba do 50% wartości zamówienia głównego.
cns80 pisze:Ta firma rusza już 1-go października, bo dogadałem się z nimi na odbiór ziemi z wykopu.
Czyli realizowany będzie wariant numer dwa[ chyba że będzie ruch wahadłowy].

[ Dodano: |25 Wrz 2012|, 2012 11:59 ]
cns80 pisze:Po budowie kolektora ja bym widział 213 jako 4 oddzielne linie co 30/40 min odpowiednio ze soba skoordynowane
Najpierw to trzeba przekonac dzielnice na dołożenie się do inwestycji komunikacyjnych[zbiorkomu] , bo strasznie są oni oporni. Fakt kasy mało.
Bez tego nie będzie zbiorkomu na Borków - Juhasów, Przewodowej itp.

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 25 wrz 2012, 12:58

Krzysiek_S pisze:A 119 to już mówiłem z jakiego powodu nie jest na Kadetów[ chociaż się z tym nie zgadzasz]. Chyba , że wiesz coś więcej?
Przypomnij mi, bo nie kojarzę tematu.
Krzysiek_S pisze:Tak chyba do 50% wartości zamówienia głównego.
Zgadza się :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2012, 13:16

cns80 pisze:4 oddzielne linie co 30/40 min
:chodu:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ