: 25 mar 2013, 19:39
No nie do końca dawne 401, bo ze znacznie rozsądniejszą trasą na Ursynowie. Czy potrzebne Ursusowi - IMO tak.
To prawda. A co z dojazdem do metra? Pamiętaj, że 401 jedzie przez M Służew i chyba nie jest tam źle wypełnione (?). W sytuacji, gdyby to nowe coś omijało metro, mogłoby spaść zainteresowanie na Łopuszańskiej i Hynka.fik pisze:No nie do końca dawne 401, bo ze znacznie rozsądniejszą trasą na Ursynowie.
RobertP pisze: 188 do piachu a na Gocławek Wsch jakieś 141/158/182 z Witolina wyciągnąć i tam wsadzić?
Skoro odcinkowo, to myślę, że nic się nie stanie, jak utniemy ją na granicy odcinków.emyl pisze:Jak chcesz wycofać 504 ze Żwirków? Wtedy można je po prostu skasować. Na odcinku ursynowskim i służewieckim linia pracuje zaskakująco dobrze, na dodatek podobne zapełnienie jest na Żwirkach. Jest to dobry przykład linii pracującej odcinkowo
W porządku, w taki sposób rozumiem. Na początku nic nie było o zmianie krańców, dlatego zdziwił mnie ten pomysł.Vilén pisze:Skoro odcinkowo, to myślę, że nic się nie stanie, jak utniemy ją na granicy odcinków.
A po co to komu by było?Mówiłem już kiedyś takie coś: 517 od Centralnego przez Żwirki i Hynka
Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.Gdynianin pisze: Wszystko co jedzie rano po Łazienkowskiej jest pełne więc i 188 też
Ok. 7:20 jak jeździłem było zapełnione po brzegi(GUS->Banacha-Szpital)bepe pisze: Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.
Pytanie, czy nie było zapełnione dlatego, że istnieje. Gdyby 188 nie było, ci ludzie zamiast kwitnąć przy Politechnice (w większości), czy wcześniej na trasie 188, wleźliby w jakieś częste 182 czy inne 523 (częstsze niż teraz, przy wyrżnięciu 188 byłoby to konieczne) i dojechali do Raszyńskiej, gdzie by się przesiedli w częste 175 albo częste 128 (albo 504, powinno tam stawać) albo jeszcze częstszą linię, która miałaby zastąpić wspomniane. Nie ma uzasadnienia dla 188 innego, niż czyste wygodnictwo plus, ewentualnie, socjal. Jest, można, to ludzie jeżdżą. Jak nie będzie, to zaczną się przesiadać z korzyścią dla ogółu. Naprawdę lepiej stać i cholera-wie-ile czekać na 188 niż podjechać czymkolwiek, przejść przez jezdnię i podjechać innym czymkolwiek?adner pisze:Ok. 7:20 jak jeździłem było zapełnione po brzegi(GUS->Banacha-Szpital)bepe pisze: Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.
A co w zamian? Kolega Emyl ma rację że ta linia pracuje bardzo dobrze. Polecam ci jazdę około 7:00 tak jak ja jeżdżę to zmienisz zdanie bo największe zapełnienie jest do Novotelu, a na Gotarda czasem nawet ciężko się dostać. Swoją drogą to ZTM powinien skasować tą SKM-kę bo ona tylko powietrze wozi na odcinku Centralna-Lotnisko.Vilén pisze:Dlatego też IMO jedyne co powinno się zrobić, to wycofać 504 z Raszyńskiej i Żwirków
Przez kilka miesięcy się tam przesiadałem bardzo często. I żyję. Takie czasy nastały, że przejście przez trzy jezdnie to powód do prowadzenia bezpośredniej linii, która skręca, żeby nie trzeba było chodzić, chociaż taka linia nie ma praktycznie żadnego innego uzasadnienia? Tego nie uwzględniłem.Gdynianin pisze:Życzę Ci żebyś codziennie się tam przesiadał.