Strona 111 z 168
Koordynacje rozkładów
: 28 kwie 2016, 18:59
autor: Glonojad
drobert pisze:Ja jestem ciekawy czy kiedyż ktoś będzie mieć jaja i zrobi reformę tras i rozkładów tak by pozbyć się połowy dziadów na rzecz porządnych i częstych linii.
Nigdy, dopóki jest demokracja. Co skądinąd nie musi trwać zbyt długo.
Koordynacje rozkładów
: 28 kwie 2016, 22:52
autor: Wiliam
Nie kuś dobrozmiano.
Koordynacje rozkładów
: 29 kwie 2016, 6:12
autor: Glonojad
Czego by o dobrejzmianie nie mówić, to ona przyniosła Warszawie reformę 5/10. Platforma to potem rozbudowala (silne 1, 26 i 33)by później zaorać.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 9:39
autor: rudy
Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 9:48
autor: Łukasz
50 minut pozniej 517 musi byc skoordynowane ze 160. Co do minuty.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 9:58
autor: rudy
Ok, rozumiem. Przypuszczam jednak, że ta koordynacja ze 160 i tak będzie tylko na papierze, a nie realnie.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 15:03
autor: drobert
W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 21:08
autor: Georg
rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 21:30
autor: ashir
Georg pisze:rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
To właśnie
517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do
160.
Koordynacje rozkładów
: 05 maja 2016, 21:34
autor: Georg
ashir pisze:Georg pisze:
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
To właśnie
517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do
160.
Nie dziwię się. Przyspieszenie odstoisz. A jak złapiesz światła, potem kolejne to spóźnienie się nawarstwia przez całą trasę.
Koordynacje rozkładów
: 06 maja 2016, 7:33
autor: pawcio
Georg pisze:drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.
Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.
Koordynacje rozkładów
: 06 maja 2016, 8:33
autor: rudy
Georg pisze:rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Koordynacje rozkładów
: 06 maja 2016, 9:32
autor: Georg
rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.
Dodano po 6 minutach 35 sekundach:
pawcio pisze:Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.
Szczyty, poranki i wieczory są ustawiane co do minuty (przyjazd - odjazd). Międzyszczyt, SB i DS ma przerwę.
Koordynacje rozkładów
: 06 maja 2016, 20:57
autor: rudy
Georg pisze:rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.
Ja pisałem o koordynacji w kierunku Ochoty/Centrum. W drugą stronę nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, gdyż jest chociażby wzmocnienie w postaci 207 krążącego po Ursusie.
Koordynacje rozkładów
: 09 maja 2016, 0:21
autor: Robert 514
jak widać z ZTM się pracuje bo się ma kogoś z rodziny, żaden mądry spoza rodziny tak się do pracy nie dostanie i taka jest prawda
a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5