A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 paź 2024, 15:29

Na moście dużo ludzi nie mieszka.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14820
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 paź 2024, 13:48

Na moście nie, jednak chcąc zapewnić połączenie Wawer - Wilanów/Ursynów (czy nawet i Mokotów), wypadałoby coś całotygodniowego puścić, bo ludzie będą woleli pojechać przez TŁ/TS, bo po prostu nie będzie im się chciało codziennie w telefonie sprawdzać, gdzie jest autobus i liczyć, którędy pojechać.

Zresztą, na Siekierkowskim też na początku była masakra, 359 się zwała.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

michael112
Posty: 2972
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2024, 15:06

Niby tak, ale na Siekierkowskim od pierwszego dnia jeździła linia całotygodniowa, aczkolwiek nie wiem czy dwie, czy tylko jedna. Na pewno całotygodniowe było początkowo 143, które początkowo jeździło na Wilanowską, a potem na Ursynów, troszeczkę przypominając dzisiejsze 148. Potem zostało podzielone na dzisiejsze 148 i 168. Prócz tego było jeszcze 301 (wchłonięte również przez 168), no i 359 (przepoczwarzyło się w 119).

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14820
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 paź 2024, 18:39

Zgadzam się, jednak Most Siekierkowski bardziej się nadawał na puszczenie tamtędy linii przejazdem, zaś 359 była OIDP zrobiona specjalnie dla Trasy Siekierkowskiej, a nie "tylko" tam przekierowana.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25693
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2024, 18:45

143 też było de facto nowe. Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu. Wawer historycznie ma strukturę zabudowy w osiach równoległych do torów kolejowych, a 319 próbuje je przecinać w poprzek, a jeszcze powinno dostać rozdwojenia jaźni i być jednocześnie na południe, jak i na północ od S2.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10966
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2024, 19:11

319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
ŁK

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 19 paź 2024, 19:27

Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?

Łukasz
Posty: 10966
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2024, 19:35

adamrozbicki pisze:
Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?
Z kolorem czy z ich charakterem? Bo z charakterem to spoko.
ŁK

michael112
Posty: 2972
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2024, 20:01

pawcio pisze:
19 paź 2024, 18:45
Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu.
Moim zdaniem póki co wystarczające jest 319, tylko żeby jeździło cały tydzień.

ODPOWIEDZ