Strona 112 z 112

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 11 paź 2024, 15:29
autor: Nordyk110
Na moście dużo ludzi nie mieszka.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 13:48
autor: Wolfchen
Na moście nie, jednak chcąc zapewnić połączenie Wawer - Wilanów/Ursynów (czy nawet i Mokotów), wypadałoby coś całotygodniowego puścić, bo ludzie będą woleli pojechać przez TŁ/TS, bo po prostu nie będzie im się chciało codziennie w telefonie sprawdzać, gdzie jest autobus i liczyć, którędy pojechać.

Zresztą, na Siekierkowskim też na początku była masakra, 359 się zwała.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 15:06
autor: michael112
Niby tak, ale na Siekierkowskim od pierwszego dnia jeździła linia całotygodniowa, aczkolwiek nie wiem czy dwie, czy tylko jedna. Na pewno całotygodniowe było początkowo 143, które początkowo jeździło na Wilanowską, a potem na Ursynów, troszeczkę przypominając dzisiejsze 148. Potem zostało podzielone na dzisiejsze 148 i 168. Prócz tego było jeszcze 301 (wchłonięte również przez 168), no i 359 (przepoczwarzyło się w 119).

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 18:39
autor: Wolfchen
Zgadzam się, jednak Most Siekierkowski bardziej się nadawał na puszczenie tamtędy linii przejazdem, zaś 359 była OIDP zrobiona specjalnie dla Trasy Siekierkowskiej, a nie "tylko" tam przekierowana.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 18:45
autor: pawcio
143 też było de facto nowe. Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu. Wawer historycznie ma strukturę zabudowy w osiach równoległych do torów kolejowych, a 319 próbuje je przecinać w poprzek, a jeszcze powinno dostać rozdwojenia jaźni i być jednocześnie na południe, jak i na północ od S2.

Re: A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 19:11
autor: Łukasz
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 19:27
autor: adamrozbicki
Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?

Re: A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 19:35
autor: Łukasz
adamrozbicki pisze:
Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?
Z kolorem czy z ich charakterem? Bo z charakterem to spoko.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 19 paź 2024, 20:01
autor: michael112
pawcio pisze:
19 paź 2024, 18:45
Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu.
Moim zdaniem póki co wystarczające jest 319, tylko żeby jeździło cały tydzień.