Strona 117 z 123

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 maja 2025, 11:33
autor: Bastian
No bo jechanie z Dworca Zachodniego na Człuchowską przez Górczewską nie jest specjalnie sensowne.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 maja 2025, 11:45
autor: Georg
Bastian pisze:
05 maja 2025, 11:33
No bo jechanie z Dworca Zachodniego na Człuchowską przez Górczewską nie jest specjalnie sensowne.
Miałem na myśli w ogóle końcówkę kawałka na Górczewskiej.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 maja 2025, 12:00
autor: fik
Bastian pisze:
05 maja 2025, 11:33
No bo jechanie z Dworca Zachodniego na Człuchowską przez Górczewską nie jest specjalnie sensowne.
Sensowniejsze niż obecna sytuacja, gdy najszybciej (rozkładowo) w tej relacji jedzie się przez Wałowicką.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 13:15
autor: R-9 Chełmska
Nie wiem, czy to z okazji zamknięcia Wilanowa, choć z tekstu to nie wynika - Hoża dla 520 i 525:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/06/0 ... 520-i-525/

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 13:27
autor: pawcio
R-9 Chełmska pisze:
05 cze 2025, 13:15
Nie wiem, czy to z okazji zamknięcia Wilanowa, choć z tekstu to nie wynika - Hoża dla 520 i 525:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/06/0 ... 520-i-525/
Bardziej z okazji Marszałkowskiej.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 13:36
autor: person
pawcio pisze:
05 cze 2025, 13:27
R-9 Chełmska pisze:
05 cze 2025, 13:15
Nie wiem, czy to z okazji zamknięcia Wilanowa, choć z tekstu to nie wynika - Hoża dla 520 i 525:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/06/0 ... 520-i-525/
Bardziej z okazji Marszałkowskiej.
Nie ma terminu zakończenia, więc jakby na stałe (co w sumie nie jest złe, bo to funkcjonalne centrum miasta - podobnie jak Krucza czy Ząbkowska...)

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 13:38
autor: michael112
To powinno zostać zrobione od razu jak wycofano stamtąd 131. Mam nadzieję że to na stałe.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 14:01
autor: pawcio
person pisze:
05 cze 2025, 13:36
pawcio pisze:
05 cze 2025, 13:27

Bardziej z okazji Marszałkowskiej.
Nie ma terminu zakończenia, więc jakby na stałe (co w sumie nie jest złe, bo to funkcjonalne centrum miasta - podobnie jak Krucza czy Ząbkowska...)
Zlecenie na Marszałkowską też zapewne nie będzie mieć daty końca, mimo że samo wyłączenie termin zakończenia założony ma. Więc tu bym jeszcze niczego nie przyjmował za pewnik. Ale nawet gdyby to była zmiana czasowa, to nie wierzę, że się nie stanie stałą.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 14:15
autor: mb112
No czyli 520 będzie pomijać całe 2 przystanki i to pewnie tylko dlatego, że jest tam mało miejsca, a 525 niewiele więcej. Naprawdę jest sens udawać, że to są linie przyspieszone ?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 14:30
autor: michael112
Zgadzam się że powinny zostać zamienione na zwykłe, przynajmniej 520. Zresztą, z Torwaru pewnie też by się znaleźli chętni na dojazd do centrum.
Naprawdę te dwa przystanki i ta dodatkowa linia stanowią aż taki problem? Zwłaszcza że Wał Miedzeszyński jest NŻ, a na upartego Torwar też można zrobić NŻ dla wszystkich linii i liczyć na to że jak podjeżdżają dwa autobusy to tylko jeden zostanie "zamachany".

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 14:46
autor: Bastian
michael112 pisze:
05 cze 2025, 14:30
Naprawdę te dwa przystanki i ta dodatkowa linia stanowią aż taki problem?
Ale czemu w ogóle problem? To raczej sama korzyść - umożliwia w pełni "legitne" utrzymanie czerwonego numerka.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 16:07
autor: ashir
Jaka jest korzyść w fałszywym utrzymaniu czerwonego numerka?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 16:13
autor: mb112
michael112 pisze:
05 cze 2025, 14:30
na upartego Torwar też można zrobić NŻ dla wszystkich linii i liczyć na to że jak podjeżdżają dwa autobusy to tylko jeden zostanie "zamachany".
Chyba faktycznie tak by można zrobić, bo linii zwykłych i tak jest sporo, więc tak czy inaczej czasem się robi kolejka do przystanku. Jak są jakieś wydarzenia na Torwarze czy Legii to wiadomo, że są tłumy, ale raczej tylko wtedy.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 16:16
autor: michael112
ashir pisze:
05 cze 2025, 16:07
Jaka jest korzyść w fałszywym utrzymaniu czerwonego numerka?
Ja jej również nie widzę.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 05 cze 2025, 16:18
autor: eloelo520
michael112 pisze:
05 cze 2025, 14:30
Zgadzam się że powinny zostać zamienione na zwykłe, przynajmniej 520. Zresztą, z Torwaru pewnie też by się znaleźli chętni na dojazd do centrum.
Naprawdę te dwa przystanki i ta dodatkowa linia stanowią aż taki problem? Zwłaszcza że Wał Miedzeszyński jest NŻ, a na upartego Torwar też można zrobić NŻ dla wszystkich linii i liczyć na to że jak podjeżdżają dwa autobusy to tylko jeden zostanie "zamachany".
Tak, gdybyś tam jeździł to byś wiedział czemu stanowią problem, i czemu dla linii wypchanych w szczycie po dach lepiej, żeby nie traciły na nich czasu, bo wymiana pasażerska na Torwarze jest jak na ten ciąg stosunkowo niewielka, a na Wale znikoma.
I nadal masz minimum pięć linii na każdy przystanek do których możesz "przeskoczyć" na Saskiej/Rozbrat.

Z Torwaru masz zresztą 131 i 171 do Centrum.