A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 05 maja 2025, 11:33
No bo jechanie z Dworca Zachodniego na Człuchowską przez Górczewską nie jest specjalnie sensowne.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Bardziej z okazji Marszałkowskiej.R-9 Chełmska pisze: ↑05 cze 2025, 13:15Nie wiem, czy to z okazji zamknięcia Wilanowa, choć z tekstu to nie wynika - Hoża dla 520 i 525:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/06/0 ... 520-i-525/
Nie ma terminu zakończenia, więc jakby na stałe (co w sumie nie jest złe, bo to funkcjonalne centrum miasta - podobnie jak Krucza czy Ząbkowska...)pawcio pisze: ↑05 cze 2025, 13:27Bardziej z okazji Marszałkowskiej.R-9 Chełmska pisze: ↑05 cze 2025, 13:15Nie wiem, czy to z okazji zamknięcia Wilanowa, choć z tekstu to nie wynika - Hoża dla 520 i 525:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/06/0 ... 520-i-525/
Zlecenie na Marszałkowską też zapewne nie będzie mieć daty końca, mimo że samo wyłączenie termin zakończenia założony ma. Więc tu bym jeszcze niczego nie przyjmował za pewnik. Ale nawet gdyby to była zmiana czasowa, to nie wierzę, że się nie stanie stałą.
Ale czemu w ogóle problem? To raczej sama korzyść - umożliwia w pełni "legitne" utrzymanie czerwonego numerka.michael112 pisze: ↑05 cze 2025, 14:30Naprawdę te dwa przystanki i ta dodatkowa linia stanowią aż taki problem?
Chyba faktycznie tak by można zrobić, bo linii zwykłych i tak jest sporo, więc tak czy inaczej czasem się robi kolejka do przystanku. Jak są jakieś wydarzenia na Torwarze czy Legii to wiadomo, że są tłumy, ale raczej tylko wtedy.michael112 pisze: ↑05 cze 2025, 14:30na upartego Torwar też można zrobić NŻ dla wszystkich linii i liczyć na to że jak podjeżdżają dwa autobusy to tylko jeden zostanie "zamachany".
Tak, gdybyś tam jeździł to byś wiedział czemu stanowią problem, i czemu dla linii wypchanych w szczycie po dach lepiej, żeby nie traciły na nich czasu, bo wymiana pasażerska na Torwarze jest jak na ten ciąg stosunkowo niewielka, a na Wale znikoma.michael112 pisze: ↑05 cze 2025, 14:30Zgadzam się że powinny zostać zamienione na zwykłe, przynajmniej 520. Zresztą, z Torwaru pewnie też by się znaleźli chętni na dojazd do centrum.
Naprawdę te dwa przystanki i ta dodatkowa linia stanowią aż taki problem? Zwłaszcza że Wał Miedzeszyński jest NŻ, a na upartego Torwar też można zrobić NŻ dla wszystkich linii i liczyć na to że jak podjeżdżają dwa autobusy to tylko jeden zostanie "zamachany".