![:D](./images/smilies/mg.gif)
Rozdysponowanie taboru
Taaa. A hiciorem jest wyjazd serii 82 i 84 z Ostrobramskiej. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Gdzie?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Gdzieś. Nie wiem gdzie. Co mnie to? ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ktoś tu coś ściemnia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A to nie jest przypadkiem tak (o ile to nie żart), że seria 82 i 84 wróci sobie do producenta, aby ten ją odsprzedał?
O ile dobrze pamiętam, serię 82 i 84 kupiono za nieco wyższą stawkę, bo obejmowała ona obowiązek odkupu tych autobusów przez Solarisa po zakończeniu eksploatacji w Warszawie. To chyba dlatego autobusy te serwisowane były przez firmę wskazaną przez Solarisa a nie przez MZA. Mylę się?
Zgadza się, te wozy zakupiono za jakieś koszmarne pieniądze, płacąc za ich pełne serwisowanie. Przewidziany był też ich odkup przez producenta, po 8 latach zdaje się. Jednak MZA odstąpiły w pewnym momencie od umowy, także mają one obecnie taki sam status jak pozostałe wozy we flocie miejskiego przewoźnika.Jalerb pisze: ↑10 paź 2017, 22:47A to nie jest przypadkiem tak (o ile to nie żart), że seria 82 i 84 wróci sobie do producenta, aby ten ją odsprzedał?
O ile dobrze pamiętam, serię 82 i 84 kupiono za nieco wyższą stawkę, bo obejmowała ona obowiązek odkupu tych autobusów przez Solarisa po zakończeniu eksploatacji w Warszawie. To chyba dlatego autobusy te serwisowane były przez firmę wskazaną przez Solarisa a nie przez MZA. Mylę się?
BTW, Kraków kasuje już U18 z tego samego jak 82xx i 84xx rocznika (2005 r.).
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Bo Kraków teraz ma ciśnienie, żeby mieć jak najwięcej elektryków.wincenty pisze: ↑11 paź 2017, 9:33Zgadza się, te wozy zakupiono za jakieś koszmarne pieniądze, płacąc za ich pełne serwisowanie. Przewidziany był też ich odkup przez producenta, po 8 latach zdaje się. Jednak MZA odstąpiły w pewnym momencie od umowy, także mają one obecnie taki sam status jak pozostałe wozy we flocie miejskiego przewoźnika.Jalerb pisze: ↑10 paź 2017, 22:47
A to nie jest przypadkiem tak (o ile to nie żart), że seria 82 i 84 wróci sobie do producenta, aby ten ją odsprzedał?
O ile dobrze pamiętam, serię 82 i 84 kupiono za nieco wyższą stawkę, bo obejmowała ona obowiązek odkupu tych autobusów przez Solarisa po zakończeniu eksploatacji w Warszawie. To chyba dlatego autobusy te serwisowane były przez firmę wskazaną przez Solarisa a nie przez MZA. Mylę się?
BTW, Kraków kasuje już U18 z tego samego jak 82xx i 84xx rocznika (2005 r.).
Akurat w przypadku przegubów nowe są głównie diesle - 77 SU18 IV w tym i 38 w przyszłym roku, a z elektryków tylko 3 SU18 IVE.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
14.10 z R-1 na R-2 idą 1103
1107
A z R-2 na R-4 1045
1049
21.10 z R-1 na R-2 idą 1108
1112
A z R-2 na R-4 1040
1044
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
A z R-2 na R-4 1045
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
21.10 z R-1 na R-2 idą 1108
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
A z R-2 na R-4 1040
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Myślę że z Midi Manami pożegnamy z początkiem listopada, po akcji cmentarnej, gdzie trzeba wyciągnąć wszystkie ręce (czytaj wozy) na pokład...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Po co R1 oddaje na R2 solarisy U12, mogli by oddać wszystkie deskorolki (12 sztuk) Jak przyjadą Mercedesy i tak będzie ich kasacja na R2.