Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR

Moderator: JacekM

mb112
Posty: 1162
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 02 mar 2017, 19:13

Nie, inaczej, mi chodziło o to że w punkcie b) gdybym miał WKM na 1+2 strefę. Jak tylko na 2 to wiadomo, że prościej już kupić na całą trasę.
Mnie i tak dotyczy wariant a), co do b) to tak z ciekawości, bo dość niekonsekwentne to jest moim zdaniem.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 mar 2017, 19:30

No nie, jak masz bilet na obie strefy, to jest ważny do Niedźwiadka. Dokupienie biletu na 2. strefę nie może skracać zasięgu biletu na 1. strefę.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 mar 2017, 11:32

O, z okazji remontu na Kole wszystkie bilety ZTM są ważne w pociągach Wschodnia-Zachodnia.

Nie można tego raz na dobre załatwić rozszerzeniem 'wspólnego biletu' na wszystkie rodzaje biletów w odpowiednich strefach i już?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 mar 2017, 15:15

I wreszcie mogę jeździć S3/S9 na bilecie pracownika kolei... :term:

A 414 się wreszcie zatrzyma na PKP Toruńska. Same dobre wiadomości.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 mar 2017, 18:36

Początek uwalania 414? :/

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 08 mar 2017, 19:07

Dlaczego miałoby to uwalić tą linię?

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 mar 2017, 19:22

Bo to jedna z nielicznych linii w mieście, którą jeszcze można gdzieś szybko dojechać, bo ma mało przystanków i porusza się ekspresową trasą. A z PKP Toruńska to korzystają takie tłumy, że ho ho... zwłaszcza w stronę Żerania.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 08 mar 2017, 19:36

Przystanek ma być "na żądanie". Także nie rozumiem w czym masz problem

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 mar 2017, 19:45

Z tym, że i tak zawsze jakiś pojedynczy rodzynek machnie, by podjechać sobie przystanek. Więc dla mnie to bez różnicy. Nawet jak autobus nie stanie, będzie musiał jechać wolno, żeby kierowca patrzył czy ktoś macha na przystanku.

Wiem, co mówię. Naprawdę to jest jedna z nielicznych linii, które rzeczywiście potrafią szybko przejechać przez miasto. I dzięki m.in. właśnie małej liczbie przystanków. No ale od ZP Szczęśliwicka zaczęło się powolne uwalanie linii. Niedługo się zrobi z tego 3xx. :/

Edit:
Ech, już nic nie mówię. Martwi mnie kierunek, w jakim zmierza ta komunikacja. Coraz gorzej.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 mar 2017, 20:42

Masz wielki problem, bo przejazd jakąś linią będzie dłuższy o 30 sekund?

ashir
Posty: 28030
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 mar 2017, 20:45

Autobus Czerwon pisze:Masz wielki problem, bo przejazd jakąś linią będzie dłuższy o 30 sekund?
Tak sobie tłumacz. ;)

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 mar 2017, 21:00

Te 30 sekund to może być potem dodatkowe stanie na światłach, a to już wyjdzie 2 min. Poza tym nie jestem na tyle naiwny, żeby sądzić, że to tylko pojedyncza akcja. To już drugi przystanek dodawany na tej linii i pewnie nie ostatni. Szczęśliwicka też niby tylko na żądanie, a w praktyce nawet o 5:00 rano staje. A kolejny raz powtarzam - to jedna z niewielu naprawdę szybkich linii w mieście. Dlatego boli mnie, że zaczyna być uwalana przez przystanki, które mają znikomą frekwencję.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 mar 2017, 22:52

I PKP Koło jeszcze...

No to pozamiatane.

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 mar 2017, 23:09

Znasz w ogóle genezę dodania tych przystanków? Jak często korzystasz z PKP Koło, że twierdzisz że ma znikomą frekwencję? Ile razy jechałeś KMką/SKMką z Koła w stronę Legionowa w szczycie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 mar 2017, 23:38

Akurat teraz, to za bardzo nigdzie się stamtąd nie dojedzie - remont obwodowej będzie, przez co najmniej rok zero pociągów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ