Strona 119 z 285

: 01 maja 2008, 20:35
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:Gdyby nie było tak, jak piszę, to na liniach 111, 127, 156, 160, 174, 191, 717 i innych nie śmigałyby solówki
To przede wszystkim gdyby MZA nie kupiło solówek zamiast przegubów. Trzeba by się czepnąć któregoś z naszych forumowych kierowców, na pewno mają wielki wpływ na to, co robi ich kierownictwo :P
ZaciszaniN pisze:UEFA wzięła pod uwagę plany inwestycji, a więc także to, że np. jest już wybudowana druga linia metra na odcinku śródmiejskim
Nie, mowa była o sytuacji bez tej linii. Bądźmy szczerzy, poprawa drożności średnicy by wystarczyła...
Bastian by nie pisał kilka postów wcześniej, że właśnie sytuacja nie pozwala na wprowadzenie kompleksowej reformy na Targówku ;-)
Pudło zupełne. Na to nie ma wpływu sytuacja taborowa, tylko niemożność sensownego dogadania się z dzielnicą.

: 01 maja 2008, 20:42
autor: Route66
Bastian, a jeszcze w kwestii 111. Powiedz proszę, czy orientujesz się - które rozwiązanie jest bardziej ekonomicznie opłacalne. Wcześniejsza sytuacja na 111 czy obecna, po jej zgnioceniu?

: 01 maja 2008, 20:45
autor: Bastian
Nie mam pojęcia. Ale weź pod uwagę nie tylko kwestię kosztów, ale i zmniejszającą się dostępność większych autobusów. Schodzą sztywniaki Veolii, a wchodzą solówki, nie wspominając już o sytuacji w MZA...

: 01 maja 2008, 20:47
autor: Route66
A nie jest to też wina wałkowanego już do znudzenia tematu - ulokowania poszczególnego typu taboru na zajezdniach? Vide NG313 na 123...
Poza tym Veolia się nie "obraziła" nagle i wiadomo było przecież kiedy schodzi... A tu nagle wielka niespodzianka... Nie mamy czym łatać dziur...

: 01 maja 2008, 20:47
autor: Bastian
Być może, ale na tym, to ja się już nie znam ;)

: 01 maja 2008, 21:00
autor: Frencher
Route66 pisze:Przykład z dzisiaj. Przystanek Zwycięzców, godzina 11. Podjeżdza redutowe gniotowe 111 w kierunku Esperanto. Pominę już fakt, że na wyświetlaczu Gocław, trasa też oczywiście nie zaprogramowana, bo i po co. Brak miejsc siedzących, tył całkiem napakowany.
Brak miejsc siedzących i kilka osób stojących jest powodem do wypuszczania większego taboru :-s To Ja proszę 718 co 3 minuty w szczycie.

: 01 maja 2008, 21:04
autor: TGM
Bastian pisze:Trasa, napełnienie, punktualność i różne inne czynniki...
Jak długa powinna być trasa? Jakie napełnienie? Jak z punktualnością? Bo jak na mój gust to trasa powinna być niezbyt długa, a i punktualność dobra aby za duże odstępy się nie robiły między wozami. I jakie to różne czynniki?

: 01 maja 2008, 21:09
autor: Route66
Frencher pisze:
Route66 pisze:Przykład z dzisiaj. Przystanek Zwycięzców, godzina 11. Podjeżdza redutowe gniotowe 111 w kierunku Esperanto. Pominę już fakt, że na wyświetlaczu Gocław, trasa też oczywiście nie zaprogramowana, bo i po co. Brak miejsc siedzących, tył całkiem napakowany.
Brak miejsc siedzących i kilka osób stojących jest powodem do wypuszczania większego taboru :-s To Ja proszę 718 co 3 minuty w szczycie.
Chciałbym zauważyć, że dziś jest dzień wolny od pracy. Teraz urchamiamy wyobraźnię i widzimy DP w szczycie. Proponuję kilka moich postów wyżej przeczytać... Dziękuję.

: 01 maja 2008, 21:15
autor: Frencher
Route66 pisze: Chciałbym zauważyć, że dziś jest dzień wolny od pracy. Teraz urchamiamy wyobraźnię i widzimy DP w szczycie. Proponuję kilka moich postów wyżej przeczytać... Dziękuję.
Jak na razie odniosłem się do Twojego opisu sytuacji w dni wolne - i wtedy (jak wynika z Twojego opisu) tabor solówkowy spokojnie wystarcza. A co będzie w DP to się zobaczy...

: 01 maja 2008, 21:20
autor: Route66
Frencher pisze:
Route66 pisze: Chciałbym zauważyć, że dziś jest dzień wolny od pracy. Teraz urchamiamy wyobraźnię i widzimy DP w szczycie. Proponuję kilka moich postów wyżej przeczytać... Dziękuję.
Jak na razie odniosłem się do Twojego opisu sytuacji w dni wolne - i wtedy (jak wynika z Twojego opisu) tabor solówkowy spokojnie wystarcza. A co będzie w DP to się zobaczy...
I to pisałem parę postów wyżej. Chciałem zestawić sytuację z absurdem panującym na 123.

: 01 maja 2008, 23:33
autor: Piobuko
Wg mnie pomysł stworzenia linii 311 jest bezsensowny (nawet mimo że jeździ pod moim domem :smile:). Objeżdża ona cały Gocław, po czym jedzie kilka przystanków na Grochowską koło urzędu dzielnicy. Kto tym będzie jeździł? Chyba tylko kilka babć do sklepu obok, sporadycznie gdzieś dalej. Ktoś wie jakie busy będą jeździły tą linią? Mam nadzieję, że jakieś stare i małe.

Druga sprawa: puszczenie 502 przez Gocław to też jakaś pomyłka - mieszkańcy Starej Miłosnej na pewno nie będą zadowoleni z dłuższego czasu przejazdu. Gocław ma już do centrum 111,117,151,507 i E-5 i jeszcze jedna linia?? Ale widać, że ZTM próbuje zrekompensować wjechanie na Gocław (czyli tę stratę czasową) zrobieniem odcinka ekspresowego bez przystanków pomiędzy Fieldorfa i Pl. na rozdrożu ( :shock: ), lecz za to utrudnione będzie nieco przesiadanie się w niektórych miejscach.

Cieszy zaś skasowanie przystanku Rondo Waszyngtona dla E-5 i skrócenie trasy. Dojazd będzie iście ekspresowy a autobusy nieco częściej :) :dance:

: 01 maja 2008, 23:43
autor: Bastian
Piobuko pisze:mieszkańcy Starej Miłosnej na pewno nie będą zadowoleni z dłuższego czasu przejazdu
Co wyście się uparli, że dłuższego?

: 02 maja 2008, 8:59
autor: Jarek
Każda zmiana może mieć swoich przeciwników. Każdy może mieć swoje zastrzeżenia. Ale mówmy o faktach! Nowa trasa 502 nie jest wolniejsza! Popatrzcie w rozkład w internecie.

Rozumiałbym jeszcze zastrzeżenia co do wyrabiania się w rozkładzie jazdy, ale podobno kierowcy nie mieli wczoraj kłopotów z wyrobieniem się w rozkładzie. Zobaczymy, jak będzie w DP.

: 02 maja 2008, 12:30
autor: Colony
To ja dodam coś z głosu podsłuchanych Miłośniaków, którzy byli zadowoleni z podniesienia częstotliwości, zresztą zapełnienie było zadziwiająco duże. Gocławiacy wiedzieli też o linii, bo korzystali z niej tłumnie. Nie dla każdego najważniejsze jest Promenada, a czas przejazdu 10 minut z Pl Na Rozdrożu na pętle na Gocławiu zamykał wielu usta. W tym samym czasie dojechaliby najwyżej do Rawaru na poprzedniej trasie.

: 02 maja 2008, 12:35
autor: SławekM
Piobuko pisze:Ktoś wie jakie busy będą jeździły tą linią?
Autosan Solina