Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ujme to tak: Albo do Centrum są potrebne trzy sloty, i wtedy muszą być równe, albo Pralce potrzebne są 4sloty do Bitwy i wtedy może być to 1 plus 9.
Obecne rozwiązanie to jakiś nonsens.
Obecne rozwiązanie to jakiś nonsens.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W ciągu 60 dni od zakończenia konsultacji społecznych w sprawie zmian w komunikacji po otwarciu wschodniego odcinka II linii metra miał być opublikowany raport z konsultacji. Konsultacje trwały do 23 czerwca. Dzisiaj jest 23 sierpnia, 60 dni więc z pewnością minęło, rodzi się więc pytanie - gdzie jest ten raport?
Wcale mnie nie zdziwi jak go w ogóle nie będzie. A ten projekt co był na stronie, może być docelowym. W końcu metro przy dobrych wiatrach otworzą za trzy tygodnie...Crusier pisze: ↑23 sie 2019, 16:41W ciągu 60 dni od zakończenia konsultacji społecznych w sprawie zmian w komunikacji po otwarciu wschodniego odcinka II linii metra miał być opublikowany raport z konsultacji. Konsultacje trwały do 23 czerwca. Dzisiaj jest 23 sierpnia, 60 dni więc z pewnością minęło, rodzi się więc pytanie - gdzie jest ten raport?
Chodzą plotki, że do wyborów żadnych zmian nie będzie, nawet jak metro zostanie uruchomione.
Żadnych to akurat bez sensu, bo jednak ludzie jakoś by chcieli do tego metra dojechać. Natomiast jeśli by wykorzystać ten czas na kompleksowe pomiary, to miałoby to sens. Ale na to i na to łącznie na pewno nie będzie nas stać brygadowo.Flash8222 pisze:Chodzą plotki, że do wyborów żadnych zmian nie będzie, nawet jak metro zostanie uruchomione.
ŁK
Optymista! WINB jeszcze nie ma kompletu dokumentacji (wg swoich wytycznych i politycznego szukania na siłę dziury w całym), a dopiero od stwierdzenia jej kompletności leci 21 dni na wykonanie odbiorów w terenie
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Akurat nie dziwne. Teraz każda rzecz jest polityczna krajowo, nawet lokalne metro.
To, że nie będzie nas stać brygadowo, to inna sprawa. Ale potnie się więcej linii przy każdych świętach i się wyrówna.
A czy brak zmian to bez sensu? Akurat poniekąd to jest dobre. Metro wjedzie na Targówek, część ludzi przesiądzie się z 160, 162 i 517. ZTM będzie miał argument na tacy. Ludzie się przesiedli do szybkiego metra, linie opustoszały, to tniemy.
Tak, to byłby świetny argument, ale nie mamy wozów, kierowców itp., żeby zrobić jakieś dowozówki z niczego. Chyba że zrobimy 517 co 30/40, 160 co 20, a 162 co 30 z kursami od Wileńskiego co 10. I tak już zostanieSławekM pisze:
To, że nie będzie nas stać brygadowo, to inna sprawa. Ale potnie się więcej linii przy każdych świętach i się wyrówna.
A czy brak zmian to bez sensu? Akurat poniekąd to jest dobre. Metro wjedzie na Targówek, część ludzi przesiądzie się z 160, 162 i 517. ZTM będzie miał argument na tacy. Ludzie się przesiedli do szybkiego metra, linie opustoszały, to tniemy.
ŁK
No chyba, że po prostu damy spokój linii 25 i wytniemy w jej miejscu 517, natomiast 160 całkowicie się pozbędziemy, bo metrem do Świętokrzyskiej można dotrzeć dużo szybciej, niż autobusem, a na trasie W-Z są tramwaje (i w tym miejscu wyrażam szczery żal, że 26 nie jest jak dawniej linią magistralną, bo każdy jej kurs jest zapchany po brzegi). Wówczas może starczy na zostawienie 162. Oprócz tego tniemy podmiejskie do Trockiej i z tego wychodzi nie najgorsza ilość zwolnionych brygad, w dodatku przegubowych.
Oj, nie wierzysz w magię wyborów Ale jak Flash napisał, to tylko plotki. Co z tego wyjdzie, to się zobaczy...Łukasz pisze: ↑24 sie 2019, 8:00Tak, to byłby świetny argument, ale nie mamy wozów, kierowców itp., żeby zrobić jakieś dowozówki z niczego. Chyba że zrobimy 517 co 30/40, 160 co 20, a 162 co 30 z kursami od Wileńskiego co 10. I tak już zostanieSławekM pisze:
To, że nie będzie nas stać brygadowo, to inna sprawa. Ale potnie się więcej linii przy każdych świętach i się wyrówna.
A czy brak zmian to bez sensu? Akurat poniekąd to jest dobre. Metro wjedzie na Targówek, część ludzi przesiądzie się z 160, 162 i 517. ZTM będzie miał argument na tacy. Ludzie się przesiedli do szybkiego metra, linie opustoszały, to tniemy.
Ogólnie to teraz piłeczka po stronie miasta, jak szybko spełnią zachcianki urzędników wojewody odnośnie uzupełniania dokumentacji.
A 25 jest planowane do likwidacji po otwarciu tego odcinka M2? Jakieś jeszcze zmiany w tramwajach?Yelonker pisze: ↑24 sie 2019, 8:49No chyba, że po prostu damy spokój linii 25 i wytniemy w jej miejscu 517, natomiast 160 całkowicie się pozbędziemy, bo metrem do Świętokrzyskiej można dotrzeć dużo szybciej, niż autobusem, a na trasie W-Z są tramwaje (i w tym miejscu wyrażam szczery żal, że 26 nie jest jak dawniej linią magistralną, bo każdy jej kurs jest zapchany po brzegi). Wówczas może starczy na zostawienie 162. Oprócz tego tniemy podmiejskie do Trockiej i z tego wychodzi nie najgorsza ilość zwolnionych brygad, w dodatku przegubowych.
Oficjalnie nie, natomiast pomysł wywalenia tej linii pojawia się na tym forum przy każdej możliwej okazji. Poza tym mi nawet nie chodzi o dojazd na Bródno (bo jestem zwolennikiem mocnej siódemki na Czynszowej która zastąpiłaby 25 i ewentualnie 22 na Kawęczyńskiej przy pozostawieniu na Grochowskiej mocnych 3 i 26) tylko właśnie o to, by między Zawiszą a Wileńskim było zastępstwo dla 517.
M2 na Targówek tramwajów nie dotknie. 25 nie będzie żyć dłużej (a pewnie i krócej) niż uruchomienie metra pod Kondratowicza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Generalnie wszystkie te zmiany zaproponowane przez ZTM są dobre za wyjątkiem skracania 527. jestem przekonany że o ta linię toczyły się największe boje co było widać na lokalnych forach i na 99% zostanie na swojej trasie.