Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 mar 2015, 21:45

I jazdę aleją spacerową wykorzystywaną przez skejtów i rodziców z wózkami?

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 02 mar 2015, 22:39

Matrix2441 pisze:Spójrzmy na to 412+512 z innej strony - najbardziej załadowany odcinek, czyli Młodzieńcza - metro od dawna potrzebuje zwiększenia podaży w porannym szczycie. Trasa 412 to w większości najbardziej zatłoczony odcinek Radzymińskiej, który wymaga wzmocnienia.
412 możnaby połączyć z 345 (...Łodygowa - Radzymińska...), które na północ od McDonalda nie cieszy się zbyt dużą popularnością.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 02 mar 2015, 23:03

412 powinno się przede wszystkim połączyć z 512 w jedno normalne 1xx co 7,5/15/15. Tyle.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 mar 2015, 9:10

Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać. :wink:
Vilén pisze:412 powinno się przede wszystkim połączyć z 512 w jedno normalne 1xx co 7,5/15/15. Tyle.
Tylko byś musiał dołożyć dodatkowe autobusy, a przeciwpotok nie potrzebuje zdecydowanie wzmocnienia. :wink:

pietia
Posty: 827
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 03 mar 2015, 9:42

ashir pisze:
Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.
Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 03 mar 2015, 9:52

person pisze:ważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
Zabijcie mnie , ale korzystam z tej linii kilkadziesiat lat i nie widzialem ANI JEDNEGO pasazera, ktory by z linii Wolominskiej jechal 125 do miedzyleskich szpitali... Dlaczego nie chca sie odczepic od tego 125 i zrobic nam normalnej czestej linii lokalnej?????
Teraz 125 na Grochowskiej powyzej wiatracznej w strone Wilenskiej to w obie strony muchowoz.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 mar 2015, 10:03

pietia pisze:Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową
517 też pomijało i to do 2011 roku, a takie 416 stawało na żądanie na Szwedzkiej (od początku 2003 roku, bo wcześniej też tam nie stawało), niestety czasy się zmieniają i teraz modne jest dodawanie przystanków. To co dawniej omijał przyśpieszony to teraz omija ekspres. :wink:

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 03 mar 2015, 12:00

ashir pisze:
Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać. :wink:
Wiedzę to może i masz naprawdę szeroką, ale z trzeźwym myśleniem już trochę słabo. Dalej uważam, że nazywanie tej linii E-3 to śmiech na sali.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 mar 2015, 12:44

Maybach pisze: Wiedzę to może i masz naprawdę szeroką, ale z trzeźwym myśleniem już trochę słabo. Dalej uważam, że nazywanie tej linii E-3 to śmiech na sali.
Odkąd 460 omijało tylko Rzeszotarskiej (a w czasach świetności to chyba tylko przystanki tramwajowe), raczej nikt nie pomyślałby o tym, że to szybka linia.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 mar 2015, 12:57

pietia pisze:
ashir pisze:Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.
Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową
I na solówkach, co znakomicie o tej linii świadczyło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 mar 2015, 14:57

Były też brygady przegubowe - ale fakt, polubiłem tę linię w dojazdach do Centrum (lata 99-2001), bo raz, że była najszybsza rano, a dwa, że na Wileńskim były często miejsca siedzące jak się szybko weszło do autobusu.
ŁK

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 03 mar 2015, 21:03

pawcio pisze:
pietia pisze: Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową
I na solówkach, co znakomicie o tej linii świadczyło.
527 jako 407 też na solówkach zaczynało.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 mar 2015, 21:26

Kpisz, czy o drogę pytasz? Na Białołęce Grodziskiej liczba mieszkańców wzrosła tak z 500% od uruchomienia 407...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 03 mar 2015, 21:50

Glonojad pisze:Kpisz, czy o drogę pytasz? Na Białołęce Grodziskiej liczba mieszkańców wzrosła tak z 500% od uruchomienia 407...
407 było na solówkach więc nie wiem o co ci biega.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 mar 2015, 21:54

Że porównywanie z 460 nie ma żadnego sensu ze względu na rozrost źródła podróży. Prościej nie umiem i nie mam zamiaru.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ