Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
412 możnaby połączyć z 345 (...Łodygowa - Radzymińska...), które na północ od McDonalda nie cieszy się zbyt dużą popularnością.Matrix2441 pisze:Spójrzmy na to 412+512 z innej strony - najbardziej załadowany odcinek, czyli Młodzieńcza - metro od dawna potrzebuje zwiększenia podaży w porannym szczycie. Trasa 412 to w większości najbardziej zatłoczony odcinek Radzymińskiej, który wymaga wzmocnienia.
412 powinno się przede wszystkim połączyć z 512 w jedno normalne 1xx co 7,5/15/15. Tyle.
Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tylko byś musiał dołożyć dodatkowe autobusy, a przeciwpotok nie potrzebuje zdecydowanie wzmocnienia.Vilén pisze:412 powinno się przede wszystkim połączyć z 512 w jedno normalne 1xx co 7,5/15/15. Tyle.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlowąashir pisze:Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
Zabijcie mnie , ale korzystam z tej linii kilkadziesiat lat i nie widzialem ANI JEDNEGO pasazera, ktory by z linii Wolominskiej jechal 125 do miedzyleskich szpitali... Dlaczego nie chca sie odczepic od tego 125 i zrobic nam normalnej czestej linii lokalnej?????person pisze:ważyłem, że 125 nie dojedzie jednak do Metra Stadion Narodowy, tylko nadal ma kwitnąć obok tramwajów aż do pl. Hallera. Ciekawe po co?
Aby zapewnić dojazd z linii wołomińskiej do szpitali w Międzylesiu.
Teraz 125 na Grochowskiej powyzej wiatracznej w strone Wilenskiej to w obie strony muchowoz.
517 też pomijało i to do 2011 roku, a takie 416 stawało na żądanie na Szwedzkiej (od początku 2003 roku, bo wcześniej też tam nie stawało), niestety czasy się zmieniają i teraz modne jest dodawanie przystanków. To co dawniej omijał przyśpieszony to teraz omija ekspres.pietia pisze:Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wiedzę to może i masz naprawdę szeroką, ale z trzeźwym myśleniem już trochę słabo. Dalej uważam, że nazywanie tej linii E-3 to śmiech na sali.ashir pisze:Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.Maybach pisze:Ja za to nie rozumiem, z jakiej paki E-3 to nie 460. Nie omija żadnego przystanku, na którym zatrzymywałyby się wszystkie przyśpiechy. Śmieszne trochę nazywać taką linię "ekspresem".
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
Odkąd 460 omijało tylko Rzeszotarskiej (a w czasach świetności to chyba tylko przystanki tramwajowe), raczej nikt nie pomyślałby o tym, że to szybka linia.Maybach pisze: Wiedzę to może i masz naprawdę szeroką, ale z trzeźwym myśleniem już trochę słabo. Dalej uważam, że nazywanie tej linii E-3 to śmiech na sali.
ŁK
I na solówkach, co znakomicie o tej linii świadczyło.pietia pisze:Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlowąashir pisze:Szwedzką omija. Tylko 527 omija ten przystanek, bo jak już mówiono to taki ekspres od Młodzieńczej do metra, reszta linii przyśpieszonych już musi tam obowiązkowo stawać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Były też brygady przegubowe - ale fakt, polubiłem tę linię w dojazdach do Centrum (lata 99-2001), bo raz, że była najszybsza rano, a dwa, że na Wileńskim były często miejsca siedzące jak się szybko weszło do autobusu.
ŁK
527 jako 407 też na solówkach zaczynało.pawcio pisze:I na solówkach, co znakomicie o tej linii świadczyło.pietia pisze: Stare 460 (to z lat 1983-2003) też Szwedzką pomijało, do tego jeździło skrótem przez Handlową
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kpisz, czy o drogę pytasz? Na Białołęce Grodziskiej liczba mieszkańców wzrosła tak z 500% od uruchomienia 407...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
407 było na solówkach więc nie wiem o co ci biega.Glonojad pisze:Kpisz, czy o drogę pytasz? Na Białołęce Grodziskiej liczba mieszkańców wzrosła tak z 500% od uruchomienia 407...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Że porównywanie z 460 nie ma żadnego sensu ze względu na rozrost źródła podróży. Prościej nie umiem i nie mam zamiaru.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.