Strona 121 z 285
: 06 maja 2008, 22:12
autor: pawcio
Ja dziś poobserwowałem trochę 502. I wyszło tak. Rano opóźnienia jakieś przesadnie duże nie są. Kurs na 7:15 z Gocławia na DWC przyjechał na -6, kurs o 8:45 był tamże na -12. Po południu zapełnienie na Wale Miedzeszyńskim w stronę Gocławia dobre, akurat na sztywniaki. Natomiast, jak jechałem sobie do Starej Miłosny, to połowa pasażerów zainteresowana tą dzielnicą dosiadła się na Trakcie Lubelskim.
: 07 maja 2008, 11:26
autor: pasażer
pawcio pisze:Ja dziś poobserwowałem trochę 502. I wyszło tak. Rano opóźnienia jakieś przesadnie duże nie są. Kurs na 7:15 z Gocławia na DWC przyjechał na -6, kurs o 8:45 był tamże na -12. Po południu zapełnienie na Wale Miedzeszyńskim w stronę Gocławia dobre, akurat na sztywniaki. Natomiast, jak jechałem sobie do Starej Miłosny, to połowa pasażerów zainteresowana tą dzielnicą dosiadła się na Trakcie Lubelskim.
A jakie uważasz za przesadnie duże?
: 07 maja 2008, 23:12
autor: pawcio
Powyżej 15-20 minut i/lub przekraczające czas postoju na najbliższym krańcu.
: 08 maja 2008, 8:16
autor: Petroniusz
A czy jeszcze występuje ten błąd z wyświetlaczami:
Ostatnio jechałem MANem z R-13 i trasa wyglądała tak:
... - Bora-Komorowskiego - Fieldorfa - Meissnera - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - ...
: 08 maja 2008, 21:45
autor: MZ
Linia 311 rzeczywiście ma całkiem przyzwoitą frekwencję. Jechałem z Gocławia kursem o 13:52 i po kilka osób w Solinie nawet musiało stać.
Jakimś nieporozumieniem jest natomiast czas przejazdu. Kierowca wyjechał z pętli punktualnie, dojechał do pierwszego przystanku i stał tam prawie 2 minuty, żeby nie być przed czasem. Całą "obwodnicę" Gocławia pokonał nie przekraczając 30 km/h.
: 08 maja 2008, 21:49
autor: pawcio
Tja. Czas przejazdu dla 151 i 311 na połduniowej części obwodnicy Gocławia jest mocno wyciągnięty. 7 minut (8 w szczycie porannym) w zupełności by wystarczyły.
Swoją drogą ciekawostka przyrodnicza. Czas minimalny 111 od 01.05.2008 uległ wydłużeniu. A przystanków jakby mniej.
: 09 maja 2008, 16:23
autor: ikarus
111 już od jutra bedzie jeżdzić trasą objazdową w zwiazku z zamknięciem skrzyżowania Królewskiej i Krakowskiego Przedmieścia, dodatkowe minuty sie przydadzą szczególnie w tygodniu.
: 09 maja 2008, 17:45
autor: Route66
Obrazek dosłownie sprzed chwili. Przystanek Zwycięzców - w stronę Stacji Krwiodawstwa. Podjeżdza gniotowe 111 - zapchane. Chwilę później SU18 na 1/123. Frekwencja - 9 osób.
No comments.
: 09 maja 2008, 22:09
autor: hubik
Route66 pisze:Chwilę później SU18 na 1/123
odbiegając od tematu - czy nie szkoda puszczać na 123 wozów typu SU18, skoro ta linia nadal kursuje po Chrzanowskiego, której nawierzchnia ma wątpliwej jakości nawierzchnię
: 09 maja 2008, 22:18
autor: ikarus
Stronę temu o ul.Chrzanowskiego nawierzchni pisałem, wymaga naprawy.
: 09 maja 2008, 22:46
autor: Solaris
Route66 pisze:Chwilę później SU18 na 1/123.
Widocznie akurat właściciel w/w SU18 miał tą linię, więc się temu nie dziwię.
: 14 maja 2008, 10:10
autor: Paweł C.
Od jakiegoś czasu obserwuję frekwencję 123 w weekendy w U18 nie wszystkie miejsca siedzące są zajęte a nawet i połowa na odcinku od Gocławia do Dw.Wschodniego w obu kierunkach. Wiec wniosek jest prosty puszczanie 18m wozów to marnotrawstwo Su 15 na pewno wystarczą , ale dyspozytorni widocznie jest wszystko jedno jakiego pojazdy wyruszą z zajezdni.
: 31 maja 2008, 19:25
autor: pasażer
Mam propozycję, aby 311 miało jeszcze jeden przystanek, pomiędzy torem kolarsklim a Ratuszem. Proponuję lokalizacje obok sądu ,a może pomiędzy ratuszem a sądem. Mniej chodzenia po skrzyżowaniu.
: 31 maja 2008, 21:51
autor: Bastian
Miejsce na przystanek dobre, tylko najpierw dzielnica musiałaby tam ograniczyć parkowanie.
: 11 lip 2008, 18:08
autor: Paweł C.
Genialny rozkład jazdy na 111 ostatni kurs w Soboty i święta o 22:47 na pewno mieszkańcy Saskiej Kępy się ucieszą,ciekawe na jak długo będzie ten rozkład.
Natomiast cieszy mnie obecny rozkład jazdy linii
507 po zawieszeniu E-5 w wakacje potrzebowała jak najbardziej wzmocnienia.