Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
To cudo w barwach Kolei Mazowieckich wracało ok. 13:00 z okolic Łochowa do Warszawy. Wracałem za nim aż do samych Marek, później zgubiłem go na światłach. Poniżej 100-tki nie schodził nawet na chwilę
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 paź 2014, 20:48
- Lokalizacja: Bielany, Warszawa
Wszystkie przedstawione wozy mają niską podłogę.
Dragonix524
Umowa powinna byc jutro karnie zerwana i naliczona maksymalna kara za zerwanie z winy EEC, i nastepnie kara za kazdy zakontraktowany i niewykonany kurs do konca podpisanej umowy. Tak zeby to byla przestroga dla innych lewych firm , ktore jak widac leca sobie totalnie w kulki.
Super flota, dobrze że EEC nie wygrało i raczej już nie wygra kontraktów na kolejne 50 brygad na midiki, bo wozy to by chyba musieli ściągać z GOPu w znacznie większej ilości (bo już teraz zostały ściągnięte z GOPu), jakby znów postawili na renomowanego producenta autobusów, czyli na Autosana. MAZ, Kapeny, Procity (było przez chwilę na 742 i regularnie są na liniach lokalnych, ale to pomijam) na linii ZTM, no nieźle! To może niech ten Autosan już nie produkuje tych autobusów przecież te 3 lata tak szybko miną.
wincenty pisze:Niezły szrot. ZTM to w ogóle dopuści do ruchu?
Co wolno wojewodzie...rhemek pisze:Umowa powinna byc jutro karnie zerwana i naliczona maksymalna kara za zerwanie z winy EEC, i nastepnie kara za kazdy zakontraktowany i niewykonany kurs do konca podpisanej umowy. Tak zeby to byla przestroga dla innych lewych firm , ktore jak widac leca sobie totalnie w kulki.
A na kogo mieli postawić? Solaris się wypiął, SOR też.ashir pisze:jakby znów postawili na renomowanego producenta autobusów, czyli na Autosana.
Owszem, miały jeździć na nowych liniach na Białołęce i po Miasteczku Wilanów. Tymczasem wchodzą na miejsce brygad MZA i ajentów. Spada im plan, bo jakoś nowych linii poza 221 to od września nie widzę, zwiększenia brygad na istniejących też nie, a na nowych zetkach kursować będą wozy z wcześniejszych zetekashir pisze:Przecież od początku była mowa, że autobusy z tych kontraktów pójdą na peryferyjne linie. Bo niby, gdzie w Centrum jest takie zapotrzebowanie na midiki?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A MANy EL 283?dranonix524 pisze:Wszystkie przedstawione wozy mają niską podłogę.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Na Zetkach będzie od jutra aż 50 wozów (licząc Z-3, Z-4, Z-5, Z23 i ZS7), więc jednak znacznie więcej niż dotychczas, więc nic nikomu nie spada.wincenty pisze:Owszem, miały jeździć na nowych liniach na Białołęce i po Miasteczku Wilanów. Tymczasem wchodzą na miejsce brygad MZA i ajentów. Spada im plan, bo jakoś nowych linii poza 221 to od września nie widzę, zwiększenia brygad na istniejących też nie, a na nowych zetkach kursować będą wozy z wcześniejszych zetek
Są niskowejściowe, tył mają tylko ze schodami, a do drugich drzwi jest niska podłoga.wincenty pisze:A MANy EL 283?dranonix524 pisze:Wszystkie przedstawione wozy mają niską podłogę.
Oj tam, zawsze mogli wystawić turystyki do obsługi
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Gdyby ZTM się zgodził.Frencher pisze:Oj tam, zawsze mogli wystawić turystyki do obsługi
Bovy są całkiem w porządku, już na L-9 EEC wysyłała (planowo) takie autokary. Ale do czego to doszło, że będziemy jeździć używkami z GOPu?
Jeździłem trochę tą ich KKA i jedyne czego się trzeba naprawdę bać to eks-warszawskie Neośki. W ogóle dziwię się, że to jeszcze jeździ, skoro szorowało brzuchem na tymczasowym przejeździe w Łochowie. Tu już nie jechałem, ale akurat widziałem zajście z zewnątrz. Miny nielicznych pasażerów bezcenne.Frencher pisze:To cudo w barwach Kolei Mazowieckich wracało ok. 13:00 z okolic Łochowa do Warszawy. Wracałem za nim aż do samych Marek, później zgubiłem go na światłach. Poniżej 100-tki nie schodził nawet na chwilę
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Czy ta cała zbieranina dostanie jakieś tabrówki? Na niektórych zreszta już są, z tym, że z poprzednich zadań.
Podsumowując, EEC się nie popisało. Gdy kiedyś Connex nie wystawił wszystkich wozów, pojawiły się przynajmniej nówki dla innych miast (Legnica, Rzeszów). Już widzę tę nagonkę na ZTM w mediach od wtorku. Witek, trzym się stołka
Podsumowując, EEC się nie popisało. Gdy kiedyś Connex nie wystawił wszystkich wozów, pojawiły się przynajmniej nówki dla innych miast (Legnica, Rzeszów). Już widzę tę nagonkę na ZTM w mediach od wtorku. Witek, trzym się stołka
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To będzie ciekawy widok, jak się będzie MAZ łamał na tych kursach skróconych na 211, Neoplany na 126 też nie będą miały łatwego zadania.
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Ta, już widzę tego Neoplana jak się łamie na Polfie.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry