![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Moderator: Wiliam
Poszukam w wolnej chwili, powinienem gdzieś mieć prezentację. Dwie rzeczy przychodzą na myśl od ręki ale nie mam zdjęć:Jarek pisze:Co proponujesz? Może znajdziesz jakieś fotki?inż. Glonojad pisze:Istnieją różne ciekawe rozwiązania, które można by tu zastosować.
Na jednym pasie. A obok dajesz dwa z progami dla samochodów.Tm pisze:Tylko to uniemożliwia wjazd w ogóle.
inż. Glonojad pisze:Poszukam w wolnej chwili, powinienem gdzieś mieć prezentację. Dwie rzeczy przychodzą na myśl od ręki ale nie mam zdjęć:Jarek pisze:Co proponujesz? Może znajdziesz jakieś fotki?
- (tańsza) progi zwalniające ze "śluzą" autobusową, tj, o złożonym kształcie grzbietu, złagodzonym w śladzie kół autobusowych
- (droższe) normalny próg zwalniający na skrajnych pasach, na środkowym pasie zdalnie sterowane, obniżane pachołki, których pilota miałby tylko autobus (ewentualnie - detekcja kamerą na podstawie na przykład numeru linii, z wykorzystaniem systemu stosowanego przy detekcji tablic rejestracyjnych).
Na pewno za to nie przydałyby się szykany. Mają one ten feler, że jeśli są przejezdne dla autobusów, to nie są skuteczne dla samochodów, a jeśli skutecznie wstrzymują samochody, to nie są przejezdne dla autobusów. No, chyba, że elementy szykany byłyby ruchome i chowałyby się / składały na sygnał z autobusu.
[ Dodano: Czw 21 Sie, 2008 18:53 ]Na jednym pasie. A obok dajesz dwa z progami dla samochodów.Tm pisze:Tylko to uniemożliwia wjazd w ogóle.
dokładnie. parę lat temu jak jeszcze nie było TS to na Gocławiu ruch w ogóle był lokalny.Rosa pisze:Trzeba się po prostu pogodzic z faktem że Rechniewskiego nie jest już ulicą lokalną
zbyt krótka i wąska ??? chyba nigdy nie jeździłeś samochodem. napisałem przecież że tak było kiedyś jak nie było progów. a co do Nowaka-Jeziorańskiego, w jakiej odległości są tam bloki od ulicy, i pewnie dlatego nikomu nie przeszkadza.hubik pisze:dokładnie. parę lat temu jak jeszcze nie było TS to na Gocławiu ruch w ogóle był lokalny.Rosa pisze:Trzeba się po prostu pogodzic z faktem że Rechniewskiego nie jest już ulicą lokalną
A co do Rechniewskiego to Promenada i powstające tuż obok niej nowe bloki wymuszą w końcu zdjęcie tych progów (będą korki - teraz jedyna droga do TS bez progów to Nowaka Jeziorańskiego - Fieldorfa i dalej Umińskiego lub Wałem).
Ktoś tu pisał że będą jeździć 100 km/h - bzdura - Rechniewskiego jest zbyt krótka i wąska żeby tam ktoś rajdy urządzał. Domyślam się że tym którzy narzekają (łącznie z proboszczem) chodzi bardziej o większy hałas. No cóż w końcu to miasto...
Ja też miałem ciszę i spokój dopóki nie wybudowano Nowaka-Jeziorańskiego. Ta ulica akurat jest dłuuuga i prosta - codziennie wieczorem można posłuchać koncertu ryczących ścigaczyJakoś nie widzę postulatów mieszkańców żeby budować na niej progi zwalniające a muszę szczerze przyznać że komfort zamieszkania pogorszył się dość istotnie
szeroką jezdnią bym jej raczej nie nazwał...GCW pisze:zbyt krótka i wąska ???
po czym wnioskujesz kolego ??GCW pisze:chyba nigdy nie jeździłeś samochodem
no w jakiej ?? mój jest niecałe 100 m od ulicy, zresztą to bez znaczenia 10 czy 200 metrów - hałas jest aż nadto słyszalnyGCW pisze:w jakiej odległości są tam bloki od ulicy, i pewnie dlatego nikomu nie przeszkadza
hubik pisze:szeroką jezdnią bym jej raczej nie nazwał...GCW pisze:zbyt krótka i wąska ???
po czym wnioskujesz kolego ??GCW pisze:chyba nigdy nie jeździłeś samochodem
no w jakiej ?? mój jest niecałe 100 m od ulicy, zresztą to bez znaczenia 10 czy 200 metrów - hałas jest aż nadto słyszalnyGCW pisze:w jakiej odległości są tam bloki od ulicy, i pewnie dlatego nikomu nie przeszkadza
to źle myślisz... a tego że się nie da rozwinąć prędkości 100km/h na tej ulicy nigdzie tu nie napisałemGCW pisze:po tym że uważasz że się nie da rozwinąć prędkości 100km/h na tej ulicy
ok ale czy to to samo co "nie da się na niej rozwinąc 100 km/h" ? Znaczenie tych 2 zdań nie jest identyczne.GCW pisze:a co do tej setki to napisałeś tak kolego, że jest krótka i wąska żeby urządzać rajdy
Litości! Jakie masz merotoryczne uzasadnienie dla świateł? Wywalić kilkaset tys. na budowę, utrzymywać to potem by? Samochody wyemitowały w środku osiedla więcej spalin. Chyba tylko po to. Długa kolejka przed sygnalizatorem i samochody smrodzące na potęgę. Albo długie oczekiwanie pieszych na przejście i nadal ruch jak obecnie. Zaleznie od sposobu sterowania. Taki wywołałbyś efekt.co do Rechniewskiego, to wydaje mi się że wystarczyło by postaić sygnalizację, np. na wysokości kościoła - zawsze piesi mogli by bezpiecznie przechodzić przez ulicę, poza tym zmiany świateł ograniczą w pewnym stopniu rozwijanie nadmiernych prędkości
Historyczny numer na Gocławiu, tak jak 168. Jeszcze tylko trzeba 507 podmienić z 501.5280 pisze:Coś dziś slyszałem że planowane jest Uruchomienie linii 411 Gocław - Metro Politechnika... ale co i jak nie wiem
No tak, zabrać 189 z pętli Os. Górczewska, wycofać 501 z Mokotowa i jak ludzie będą do podmiejskiego dojeżdżać żeby się do Leszna dostać czy innych BabicJarek pisze: Historyczny numer na Gocławiu, tak jak 168. Jeszcze tylko trzeba 507 podmienić z 501.
Ja tylko żartowałem spekulując, że historia gocławskiej komunikacji znowu mogłaby zatoczyć koło. Przecież po takiej zamianie (501-507) należałoby chyba skasować E2 z powodu dublowania relacji Nowe Bemowo - Stegny.TGM pisze:A tak na serio to już dawno za taką zmianą lobbowałem, zwłaszcza żeby na EP był wspólny przystanek dla obu pięćsetek jadących Sobieskiego .