Moderator: Wiliam
-
hubik
- Posty: 197
- Rejestracja: 24 lut 2008, 14:47
- Lokalizacja: Warszawa - Gocław
-
Kontakt:
Post
autor: hubik » 22 sie 2008, 1:01
Jarek pisze:Jakie masz merotoryczne uzasadnienie dla świateł?
mowa była o ew. zwiększeniu bezpieczeństwa na tej ulicy po zdjęciu progów zwalniających... Obawiał się o to kolega GCW.
osobiście uważam że na Rechniewskiego jest ona niepotrzebna (tak jak te nieszczęsne progi blokujące puszczenie tamtędy 311)
"I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak
Świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem"
Kazik - Cztery pokoje
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 22 sie 2008, 1:04
hubik pisze:mowa była o ew. zwiększeniu bezpieczeństwa na tej ulicy po zdjęciu progów zwalniających. zręsztą pomysł ze światłami to czysta teoria, też uważam że na Rechniewskiego jest ona niepotrzebna (tak jak te nieszczęsne progi)
Światła nie są uniwersalnym rozwiązaniem. Nie zdławią ruchu, chyba, że na siłę będzie się skracać sygnałzielony. Wtedy jednak wzrośnie hałas i zanieczyszczenie.
Moim zdaniem popełniono błędy przy projektowaniu układu drogowego w tym rejonie. Teraz nie bardzo wiadomo, jak z tej sytuacji wybrnąć. Tranzytu na Rechniewskiego nie powinno być w ogóle. Zwłaszcza po poszerzeniu Bora. No ale na Bora dowalono nowe światła, do tego kiepska przepustowość lewoskretu z Fieldorfa. Aż się prosi ominąć skrótem.
-
TGM
- Posty: 5307
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 22 sie 2008, 1:10
Jarek pisze:TGM pisze:A tak na serio to już dawno za taką zmianą lobbowałem, zwłaszcza żeby na EP był wspólny przystanek dla obu pięćsetek jadących Sobieskiego .
Ja tylko żartowałem spekulując, że historia gocławskiej komunikacji znowu mogłaby zatoczyć koło. Przecież po takiej zamianie (501-507) należałoby chyba skasować E2 z powodu dublowania relacji Nowe Bemowo - Stegny.
Z 90% podróżni do centrum, z 9% na Wolę, z 1% ze Stegien na Bemowo. Litości! To równie dobrze już zaraz E-2 likwidujemy z powodu obwodu 189
.
A wspólny przystanek przy DC na pewno jest bardzo ważny.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
Rosa
- Posty: 4598
- Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
- Lokalizacja: os Wilga
Post
autor: Rosa » 22 sie 2008, 1:38
Na Rechniewskiego nie będzie można pędzić, nawet jeśli nie będzie progów, chociażby z powodu równorzędnego skrzyżowania Rechniewskiego/Mikołajczyka nie rozumiem więc czemu GCW takie katastroficzne wizje nad nami roztacza
.
Zgadzam się z Jarkiem że to przebudowa Bora mocno popsula komunikację w tym rejonie (także pieszą). Nie opłaca się teraz z TS jechac prosto bo po pierwsze trafiamy na światła na Bora a potem brak zielonej strzałki (stałej) przy skrzyżowaniu z Fieldorfa. Skutek jest taki że jakieś 70-80% samochodów skręca w Umińskiego i potem połowa jedzie do Fieldorfa (zielona strzałka po staremu) a połowa skręca w Rechniewskiego i jedzie albo na osiedle albo do Promenady.
Częsciowo do tych problemów dokłada się również brak połączenia Ostrobramskiej z TS.
-
hubik
- Posty: 197
- Rejestracja: 24 lut 2008, 14:47
- Lokalizacja: Warszawa - Gocław
-
Kontakt:
Post
autor: hubik » 22 sie 2008, 2:09
Rosa pisze:Częsciowo do tych problemów dokłada się również brak połączenia Ostrobramskiej z TS.
no chyba że w końcu powstanie Trasa Olszynki Grochowskiej, chociaż problemu to do końca nie rozwiąże...
Co do Rechniiewskiego to w związku z rozbudową osiedla wokół Promenady, ruch lokalny znacznie tam wzrosnie a co za tym idzie także na tej ulicy
Wystarczy spojrzeć na tą wizualizację:
http://www.siskom.info/art/080221_Dz_2_z.jpg
Za wklejanie megaobrazków będę gryzł
f.
"I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak
Świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem"
Kazik - Cztery pokoje
-
TGM
- Posty: 5307
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 22 sie 2008, 12:14
5280 pisze:Coś dziś slyszałem że planowane jest Uruchomienie linii 411
Gocław - Metro Politechnika... ale co i jak nie wiem
To kiedy jest planowane uruchomienie tego 411? I co wtedy z 502? Jak powrót na TŁ to tym bardziej snesowne by było coś przerzucić na Trakt.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
GCW
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 lip 2007, 11:49
Post
autor: GCW » 22 sie 2008, 16:30
Na Rechniewskiego nie będzie można pędzić, nawet jeśli nie będzie progów, chociażby z powodu równorzędnego skrzyżowania Rechniewskiego/Mikołajczyka nie rozumiem więc czemu GCW takie katastroficzne wizje nad nami roztacza
.
żadne wizje katastroficzne, ale po puszczeniu tam jakiejś linii skrzyżowanie równorzędne nie ma racji bytu a nawet jeśli by zostało to nie wiem czy wiesz ale statystycznie 3 na 10 samochodów respektuje takową tam organizację.
gieoceławu
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 23 sie 2008, 10:26
Wczoraj jechałem 148 od przystanku Zamieniecka do Gocławia ok. godz. 19:00. Zatrzymaliśmy się na wszystkich światach po drodze, na lewoskręcie w Bora straciliśmy 3 cykle. Nic dziwnego, że ludzie uciekają na lokalne uliczki, skoro podstawową trasą nie da sie normalnie przejechać.
W konsekwencji na Umińskiego dostawi się pewnie światła przy szkole i przy Rechniewskiego... Bo wzrósł ruch i tak by wychodziło z kryterium punktowego w Instrukcji. A lepiej najpierw tak zaprogramować światła, by zachęcały do jazdy tranzytem ulicami najbardziej do tego przystosowanymi. Po co było poszerzenie Bora w takim razie?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 23 sie 2008, 11:03
Nawiązując do artykułu: projekt planu miejcowego węzła Marsa - Płowiecka przewiduje pętlę tramwajową w poziomie -1 i autobusową na parterze budynku zlokalizowanego w samym zachodnim "serku" węzła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
195
- Posty: 517
- Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47
Post
autor: 195 » 23 sie 2008, 22:19
TGM pisze:To kiedy jest planowane uruchomienie tego 411? I co wtedy z 502?
jeśli powstanie (choć nie wiem czy to prawda i nie wiem na co Gocławowi tyle linii skoro ma 502,507 i E-5) to zapewne będzie koordynacja rozkładów obu linii. ( i jak już to wolę 402 niż 411)
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 23 sie 2008, 22:32
195 pisze:będzie koordynacja rozkładów obu linii.
Będzie E5-507 po południu. Powinno pomóc.
195 pisze: i jak już to wolę 402
Nie, 402 to na Olszynkę pojedzie, jeśli już.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 23 sie 2008, 22:35
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 23 sie 2008, 22:37
Pewne numery są bardzo związane z niektórymi rejonami. I powinno się to uszanować, w miarę możliwości. Mnie bardzo cieszy, że na Gocław wróciło 168. I na Mokotów.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 23 sie 2008, 22:38
Jarek pisze:Pewne numery są bardzo związane z niektórymi rejonami.
To prawda - w końcu gdy 402 powstało na Grochowie było jedną z pierwszych (o ile nie pierwszą) linią tego rodzaju w Warszawie.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
195
- Posty: 517
- Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47
Post
autor: 195 » 23 sie 2008, 22:43
Jarek pisze:Nie, 402 to na Olszynkę pojedzie, jeśli już.
czyli mam rozumieć że ta linia w niedalekiej przyszłości miałaby powstać?
a jakby tak nie 411 a 407
407/507 taka rodzinka na Gocławiu?