Strona 130 z 151

: 19 lis 2007, 19:41
autor: Kleszczu
PiotrekP pisze:515 krótkie też nie było, a o 415 nie wspomnę.
Nie oznacza to, że były to linie dobre.

: 19 lis 2007, 19:48
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:
Bastian pisze:Hm. To co ty rozumiesz przez dublowanie? :>
Na pewno nie uzupełnienie
Pozwolę sobie drążyć dalej - pytałem, czym według ciebie dublowanie jest, a nie czym nie jest...

: 19 lis 2007, 19:52
autor: Kleszczu
Bastian pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Na pewno nie uzupełnienie
Pozwolę sobie drążyć dalej - pytałem, czym według ciebie dublowanie jest, a nie czym nie jest...
Dublowanie to tak jakby jechały dwie linie np. autobusowa 1xx i tramwajowa 1y bez żadnej koordynacji tą samą trasą i realizowały te same połączenia. Przykład: 144 i 21.

: 19 lis 2007, 19:54
autor: fik
R-11 Kleszczowa pisze:
PiotrekP pisze:To nie lepiej żeby 125 pojechało po trasie 105 do Nowego Bemowa? :>
Za długie by było.
A musi aż do NB? 125 na SB, 5 minut już różnicy nie zrobi, a na NB 309, 105 i tak się klei z 523.

: 19 lis 2007, 19:59
autor: Kleszczu
Hmmm - a nie potrzeba całotygodniowego połączenia Kaliskiego - w rozumieniu WAT-u z Bemowem i połączenia Grot w DS z Bemowem z przesiadką przy Forcie Blizne :?:

: 19 lis 2007, 20:04
autor: fik
R-11 Kleszczowa pisze:Hmmm - a nie potrzeba całotygodniowego połączenia Kaliskiego - w rozumieniu WAT-u z Bemowem i połączenia Grot w DS z Bemowem z przesiadką przy Forcie Blizne :?:
No bo tam jest to kretyńskie 410, przez które nie da się zrobić normalnego silnego 113 Górczewska - Groty - NB.

Nie wiem, czy nie potrzeba, być może tak. Jeżeli potrzeba, to ja bym poszedł na całość i 309 -> 109 Górczewska - SB - NB, już niekoniecznie via Groty.

: 19 lis 2007, 20:07
autor: Kleszczu
Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Hmmm - a nie potrzeba całotygodniowego połączenia Kaliskiego - w rozumieniu WAT-u z Bemowem i połączenia Grot w DS z Bemowem z przesiadką przy Forcie Blizne :?:
No bo tam jest to kretyńskie 410, przez które nie da się zrobić normalnego silnego 113 Górczewska - Groty - NB.

Nie wiem, czy nie potrzeba, być może tak. Jeżeli potrzeba, to ja bym poszedł na całość i 309 -> 109 Górczewska - SB - NB, już niekoniecznie via Groty.
Nie wieszaj psów na 410 - to linia potrzebna społecznie. Jednakże faktycznie grzebie ona szereg fajnych rozwiązań w tym rejonie miasta. Linię z Górczewskiej przez Groty na NB blokuje także 149, które sprawdza się jako łącznika Grot z Jelonkami - szczególnie, że dowozi do lokalnych centrów - szkół na Powstańców Śląskich i do Hali Wola. Twoje 109 z Górczewskiej na NB byłoby IMHO takim średnio fajnym rozwiązaniem.

: 19 lis 2007, 20:12
autor: Maciek
W związku, że buduje się mnóstwo mieszkań przy Górczewskiej i okolic trzeba będzie również przywrócić 189 na starą trasę. Koniecznie! Wycofali 189, wycofali 27 i fajnie jest. Fajniej będzie jak się ludzie zaczną sprowadzać, wtedy będzie masakra.

: 19 lis 2007, 20:29
autor: Emdegger
R-11 Kleszczowa pisze:Nie wieszaj psów na 410 - to linia potrzebna społecznie.
Tak jest. Z tego co wiem, istnienie sporej grupy pasażerów podróżujących między sądami zostało udowodnione.

: 20 lis 2007, 8:25
autor: mcdm
maciek8610 pisze:
mcdm pisze:Nawiazujac do "sporo sie buduje" ... czy nie mozna uruchomic przystanka Kazubów dla 5xx? czym rozni sie on od Konarskiego ?
Akurat jeśli chodzi o Konarskiego i Kazubów to pierwszy z wymienionych przeze mnie przystanków jest ważniejszy. Po pierwsze Konarskiego obejmuje nie tylko wschodnią część Nowy Górc, ale również akademiki. Z Kazubów korzystają tylko i wyłącznie mieszkańcy Nowych Górc zachodnich.
za chwile w zwiazku z wybudowaniem budynkow przez JWC i Shiraz w strefie Kazubow bedzie mieszkalo o kilka tysiecy ludzi wiecej

: 20 lis 2007, 17:42
autor: Maciek
mcdm pisze:
maciek8610 pisze: Akurat jeśli chodzi o Konarskiego i Kazubów to pierwszy z wymienionych przeze mnie przystanków jest ważniejszy. Po pierwsze Konarskiego obejmuje nie tylko wschodnią część Nowy Górc, ale również akademiki. Z Kazubów korzystają tylko i wyłącznie mieszkańcy Nowych Górc zachodnich.
za chwile w zwiazku z wybudowaniem budynkow przez JWC i Shiraz w strefie Kazubow bedzie mieszkalo o kilka tysiecy ludzi wiecej
I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone. Aha na granicy Woli i Bemowa (tuż przy Auchan) budowane są kolejne bloki :/

: 20 lis 2007, 18:28
autor: person
maciek8610 pisze:I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone.
Myślisz, że dodanie przystanku spowoduje, że tłum będzie mniejszy/autobusy będą mniej załadowane? :>

: 20 lis 2007, 18:29
autor: Maciek
geograf pisze:
maciek8610 pisze:I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone.
Myślisz, że dodanie przystanku spowoduje, że tłum będzie mniejszy/autobusy będą mniej załadowane? :>
Nie.

: 21 lis 2007, 1:30
autor: 105 R6
moze tak:

105-Cm.Wolski-Połczynska-Szeligowska-Lazurowa-Kaliskiego-Radiowa-Wroclawska-Pow.Śląskich-
Kochanowskiego-Rudnickiego-Powazkowska-Duchnicka-Przasnyska-Krasinksiego-
Pl.Wilsona

309 w 109

122-Spartanska-...-Mickiewicza-Potocka-Gwiazdzista

125-Miedzylesie-...-Grochowska-Waszyngtona-Most Poniatowksiego-Al.Jerozolimskie-
Emilii Plater-Swietokrzyska-...-Os.Gorczewska

lub 125 przez ostrobramska po trasie 525 a 525 Grochowska-Waszyngtona i poniatoszczakiem na centralny

: 21 lis 2007, 9:52
autor: PiotrekP
125 i/lub 525 na pewno nie przez Waszyngtona.