: 19 lis 2007, 19:41
Nie oznacza to, że były to linie dobre.PiotrekP pisze:515 krótkie też nie było, a o 415 nie wspomnę.
Nie oznacza to, że były to linie dobre.PiotrekP pisze:515 krótkie też nie było, a o 415 nie wspomnę.
Pozwolę sobie drążyć dalej - pytałem, czym według ciebie dublowanie jest, a nie czym nie jest...R-11 Kleszczowa pisze:Na pewno nie uzupełnienieBastian pisze:Hm. To co ty rozumiesz przez dublowanie?
Dublowanie to tak jakby jechały dwie linie np. autobusowa 1xx i tramwajowa 1y bez żadnej koordynacji tą samą trasą i realizowały te same połączenia. Przykład: 144 i 21.Bastian pisze:Pozwolę sobie drążyć dalej - pytałem, czym według ciebie dublowanie jest, a nie czym nie jest...R-11 Kleszczowa pisze: Na pewno nie uzupełnienie
A musi aż do NB? 125 na SB, 5 minut już różnicy nie zrobi, a na NB 309, 105 i tak się klei z 523.R-11 Kleszczowa pisze:Za długie by było.PiotrekP pisze:To nie lepiej żeby 125 pojechało po trasie 105 do Nowego Bemowa?
No bo tam jest to kretyńskie 410, przez które nie da się zrobić normalnego silnego 113 Górczewska - Groty - NB.R-11 Kleszczowa pisze:Hmmm - a nie potrzeba całotygodniowego połączenia Kaliskiego - w rozumieniu WAT-u z Bemowem i połączenia Grot w DS z Bemowem z przesiadką przy Forcie Blizne
Nie wieszaj psów na 410 - to linia potrzebna społecznie. Jednakże faktycznie grzebie ona szereg fajnych rozwiązań w tym rejonie miasta. Linię z Górczewskiej przez Groty na NB blokuje także 149, które sprawdza się jako łącznika Grot z Jelonkami - szczególnie, że dowozi do lokalnych centrów - szkół na Powstańców Śląskich i do Hali Wola. Twoje 109 z Górczewskiej na NB byłoby IMHO takim średnio fajnym rozwiązaniem.Fikander pisze:No bo tam jest to kretyńskie 410, przez które nie da się zrobić normalnego silnego 113 Górczewska - Groty - NB.R-11 Kleszczowa pisze:Hmmm - a nie potrzeba całotygodniowego połączenia Kaliskiego - w rozumieniu WAT-u z Bemowem i połączenia Grot w DS z Bemowem z przesiadką przy Forcie Blizne
Nie wiem, czy nie potrzeba, być może tak. Jeżeli potrzeba, to ja bym poszedł na całość i 309109 Górczewska - SB - NB, już niekoniecznie via Groty.
Tak jest. Z tego co wiem, istnienie sporej grupy pasażerów podróżujących między sądami zostało udowodnione.R-11 Kleszczowa pisze:Nie wieszaj psów na 410 - to linia potrzebna społecznie.
za chwile w zwiazku z wybudowaniem budynkow przez JWC i Shiraz w strefie Kazubow bedzie mieszkalo o kilka tysiecy ludzi wiecejmaciek8610 pisze:Akurat jeśli chodzi o Konarskiego i Kazubów to pierwszy z wymienionych przeze mnie przystanków jest ważniejszy. Po pierwsze Konarskiego obejmuje nie tylko wschodnią część Nowy Górc, ale również akademiki. Z Kazubów korzystają tylko i wyłącznie mieszkańcy Nowych Górc zachodnich.mcdm pisze:Nawiazujac do "sporo sie buduje" ... czy nie mozna uruchomic przystanka Kazubów dla 5xx? czym rozni sie on od Konarskiego ?
I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone. Aha na granicy Woli i Bemowa (tuż przy Auchan) budowane są kolejne blokimcdm pisze:za chwile w zwiazku z wybudowaniem budynkow przez JWC i Shiraz w strefie Kazubow bedzie mieszkalo o kilka tysiecy ludzi wiecejmaciek8610 pisze: Akurat jeśli chodzi o Konarskiego i Kazubów to pierwszy z wymienionych przeze mnie przystanków jest ważniejszy. Po pierwsze Konarskiego obejmuje nie tylko wschodnią część Nowy Górc, ale również akademiki. Z Kazubów korzystają tylko i wyłącznie mieszkańcy Nowych Górc zachodnich.
Myślisz, że dodanie przystanku spowoduje, że tłum będzie mniejszy/autobusy będą mniej załadowane?maciek8610 pisze:I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone.
Nie.geograf pisze:Myślisz, że dodanie przystanku spowoduje, że tłum będzie mniejszy/autobusy będą mniej załadowane?maciek8610 pisze:I ten tłum zwali się pod Bemowo-Ratusz. Przejeżdżające tam linie będą maksymalne obciążone.