Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 sty 2010, 18:40

Nie wiesz? Z Marek widać lepiej!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 sty 2010, 19:45

Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska ](*,)

Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).

A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.

O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 sty 2010, 19:50

Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 sty 2010, 19:52

Wolfchen pisze:
Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.
TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 sty 2010, 20:30

Frencher pisze:A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
były raptem cztery weekendy pod rząd - robotników było więcej, ale wierz sobie w te bzdury ](*,) ](*,) ](*,)
Frencher pisze:O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
idź na forum onetu i tam się dziel swoimi bzdurami. Wiesz jak wyglądają statystyki awarii Pes względem innych wozów? Wiesz jaki jest procent wykonania planu? Jak zwykle nic nie wiesz. Proszę oszczędź nam tych bzdur i zajmi się tymi swoimi Markami.
Frencher pisze:TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
tak, tak - kolejna bzdura. Pomyślałbyś czasem. Czy w ogóle obiło Ci się o uszy to, że wyjścia ze stacji metra będą w nowym układzie do nowych przystanków, więc wcześniej potrzebna jest przebudowa?

Sorry - oszczędź nam tych farmazonów ](*,) ](*,) ](*,)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 sty 2010, 20:38

Frencher pisze:Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska ](*,)

Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).

A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.

O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
Jesteś kłamcą. Żądam od moderatora wywalenia tego bełkotu (gdyż nie jest na temat)!

Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 03 sty 2010, 20:57

Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum.
To już w dzisiejszych czasach plonk to za mało? ;)

Ale rzeczywiście, wykład Frenchera to pieprzenie jak siemasz.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 sty 2010, 21:10

JKTpl pisze:
Ale rzeczywiście, wykład Frenchera to pieprzenie jak siemasz.
A czego wymagasz od kolesia wypuszczonego z zakładu psychiatrycznego.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 sty 2010, 11:06

Dyskusja przeczytana i medale rozdane. Apeluję o spokój i podpieranie się argumentami w dyskusji z innymi, a nie wypisywanie wszystkiego co spłynie z główki na paluszki.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 04 sty 2010, 11:51

Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.
laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 sty 2010, 12:02

geograf_OSU pisze:laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.
Pisałem coś wyżej.... Następny kontynuujący ten off-top już od razu pójdzie na urlop. Do rzeczy państwo szlachta - do rzeczy....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 04 sty 2010, 16:21

Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:

Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano

Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów

](*,) ](*,) ](*,)
Obrazek

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 05 sty 2010, 23:28

florekf pisze:Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:

Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano

Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów

](*,) ](*,) ](*,)
Pojeździ do wyborów, po wyborach będzie komunikat, że "z powodu niskiej frekwencji linie zawiesza się". Zawieszenie będzie miało charakter analogiczny jak w ZTMie = kasacja i temat będzie zakończony.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 09 sty 2010, 0:45

Autobusy obsługujące nową linię kursować będą zarówno w dni powszednie jak i w soboty, niedziele oraz w święta.
Celem uruchomienia tej linii jest usprawnienie istniejącej obsługi komunikacyjnej mieszkańców Zielonki, poprzez stworzenie dodatkowego bezpośredniego połączenia z komunikacją miejską Warszawy.

Ceny biletów:
dla osób dorosłych:
- bilet normalny jednorazowy - 2,60 zł
- bilet miesięczny - 80 zł
dla dzieci, młodzieży szkolnej, studentów i emerytów bilet ulgowy:
- bilet jednorazowy - 1,30 zł
- bilet miesięczny - 40 zł

Rozkład jest tutaj :

http://www.zielonka.pl/uploads//pliki/p ... azdy_Z.pdf

Frencher miał rację, p. Syrówka będzie woził ludzi.

Linia będzie obsługiwana przez 5 autobsów.

Moim zdaniem z takim rozkładem jest szansa na frekwencję, mimo że ten jest podobny do obecnego rozkładu R. Jak będzie w rzeczywistości będzie dawał znać po uruchomieniu.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 09 sty 2010, 7:06

Zero przystanków w Markach, choć autobus jedzie Fabryczną ;)

ODPOWIEDZ