Strona 14 z 27

: 14 lut 2007, 19:00
autor: person
No to paraliż będzie za 2 lata, gdy estakady zaczną się sypać.
Lepiej raz, a porządnie, a nie podtrzymywać trupa przy życiu.

: 14 lut 2007, 19:28
autor: Paweł_K
geograf pisze:No to paraliż będzie za 2 lata, gdy estakady zaczną się sypać.
Lepiej raz, a porządnie, a nie podtrzymywać trupa przy życiu.
Sęk w tym że odbudowa estakad i tak nie zaczęłaby się od razu bo trasa Toruńska przechodzi we władanie GDDKiA chyba w 2008 i dopiero wtedy rozpoczęłyby się przygotowania do inwestycji odbudowy wiaduktów...

: 14 lut 2007, 20:06
autor: Kleszczu
Paweł_K pisze:Przed chwilą w Kurierze podali, że dodatkowym wiaduktem mają poruszać się ciężarówki, natomiast dla aut osobowych utrzymany zostanie ruch wiaduktami istniejącymi. Nic nie wspomniano o autobusach :-k
Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowych :-k

: 14 lut 2007, 20:14
autor: MZ
R-11 Kleszczowa pisze:Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowych.
:arrow: O, a tego nie widziałem. W jaki sposób przebiega ten zjazd?

: 14 lut 2007, 20:15
autor: Kleszczu
MZ pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowych.
:arrow: O, a tego nie widziałem. W jaki sposób przebiega ten zjazd?
Kilka metrów za obecnym zjazdem z wiaduktu w prawo w dół jest zrobiona asfaltowa przejazdka.

: 14 lut 2007, 20:17
autor: MZ
R-11 Kleszczowa pisze:Kilka metrów za obecnym zjazdem z wiaduktu w prawo w dół jest zrobiona asfaltowa przejazdka.
:arrow: Hmmm, dopóki nie zobaczę tego na żywo, to trudno mi sobie wyobrazić to rozwiązanie ;).

: 14 lut 2007, 20:18
autor: Paweł_K
MZ pisze:W jaki sposób przebiega ten zjazd?
W zasadzie to nie zjazd (bo to sugeruje kierunek w dół) tylko asfaltowy łącznik, umożliwiający przejechanie z tymczasowego wiaduktu przez ten stary, do zjazdu prowadzącego na pętlę. Jeśli samochody puszczą tym starym, to będzie niezły mętlik przy przejeżdżaniu autobusu. Chyba że na starym postawią "ustąp pierwszeństwa"...

: 14 lut 2007, 20:20
autor: MZ
Paweł_K pisze:W zasadzie to nie zjazd, bo to sugeruje przebieg w dół, tylko asfaltowy łącznik, umożliwiający przejechanie z tymczasowego wiaduktu przez ten stary, do zjazdu na pętlę. Jeśli samochody puszczą tym starym, to będzie niezły mętlik przy przejeżdżaniu autobusu. Chyba że na starym postawią "ustąp pierwszeństwa"...
:arrow: A, teraz już mniej więcej wyobrażam sobie, jak to wygląda. Może światła zrobią? ;)

: 14 lut 2007, 20:25
autor: Paweł_K
A tak to mniej więcej wygląda. Myślę że "ustąp pierwszeństwa" spokojnie wystarczy

: 14 lut 2007, 20:27
autor: Kleszczu
Ja mówiłem o tym, co zaznaczyłem na czarno:

: 14 lut 2007, 20:27
autor: person
Może ten łącznik zrobiono gdy jeszcze w planach było zamknięcie estakad i puszczenie całego ruchu Syreną?

: 14 lut 2007, 20:29
autor: MZ
Paweł_K pisze:A tak to mniej więcej wygląda. Myślę że "ustąp pierwszeństwa" spokojnie wystarczy
:arrow: Dzięki za materiał poglądowy :).
Może "ustąp pierwszeństwa" załatwi sprawę, ale to będzie nieco ryzykowne.

: 14 lut 2007, 20:34
autor: Paweł_K
Swoją drogą, widze że googlemaps uzupełniło mapy satelitarne, bo te rejony były do niedawna dostępne w dużo mniej dokładnej wersji. Ponadto widać "bąbelki" dachu złotych tarasów, aczkolwiek autobusy przy Chełmskiej jeszcze stoją.
A co do ustąp pierwszeństwa - to czy dla 104, 126, 134 i 145 będzie się opłacało światła montować ?

: 15 lut 2007, 0:24
autor: MZ
Paweł_K pisze:A co do ustąp pierwszeństwa - to czy dla 104, 126, 134 i 145 będzie się opłacało światła montować?
:arrow: Dla bezpieczeństwa nie zaszkodziłoby. Jakoś nie wierzę w rozsądek niektórych kierowców, którzy pędząc przez wiadukt, będą nagle musieli zatrzymywać się przed przecinającym ich trasę autobusem. Zawsze to może być sygnalizacja wzbudzana przez autobusy poprzez najazd na pętlę indukcyjną.

: 16 lut 2007, 11:41
autor: MisiekK
MZ pisze::arrow: Dla bezpieczeństwa nie zaszkodziłoby. Jakoś nie wierzę w rozsądek niektórych kierowców, którzy pędząc przez wiadukt, będą nagle musieli zatrzymywać się przed przecinającym ich trasę autobusem. Zawsze to może być sygnalizacja wzbudzana przez autobusy poprzez najazd na pętlę indukcyjną.
Na 'Syrenke' pojda jedynie ciezarowki. Autobusy zostaja na polnocnej estakadzie.