: 14 lut 2007, 19:00
No to paraliż będzie za 2 lata, gdy estakady zaczną się sypać.
Lepiej raz, a porządnie, a nie podtrzymywać trupa przy życiu.
Lepiej raz, a porządnie, a nie podtrzymywać trupa przy życiu.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Sęk w tym że odbudowa estakad i tak nie zaczęłaby się od razu bo trasa Toruńska przechodzi we władanie GDDKiA chyba w 2008 i dopiero wtedy rozpoczęłyby się przygotowania do inwestycji odbudowy wiaduktów...geograf pisze:No to paraliż będzie za 2 lata, gdy estakady zaczną się sypać.
Lepiej raz, a porządnie, a nie podtrzymywać trupa przy życiu.
Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowychPaweł_K pisze:Przed chwilą w Kurierze podali, że dodatkowym wiaduktem mają poruszać się ciężarówki, natomiast dla aut osobowych utrzymany zostanie ruch wiaduktami istniejącymi. Nic nie wspomniano o autobusach
R-11 Kleszczowa pisze:Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowych.
Kilka metrów za obecnym zjazdem z wiaduktu w prawo w dół jest zrobiona asfaltowa przejazdka.MZ pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Wydaje mi się, że autobusy mogą wylądować na zastępczych wiaduktach gdyż został wybudowany specjalny zjazd w kierunku pętli z jezdni środkowych.O, a tego nie widziałem. W jaki sposób przebiega ten zjazd?
R-11 Kleszczowa pisze:Kilka metrów za obecnym zjazdem z wiaduktu w prawo w dół jest zrobiona asfaltowa przejazdka.
W zasadzie to nie zjazd (bo to sugeruje kierunek w dół) tylko asfaltowy łącznik, umożliwiający przejechanie z tymczasowego wiaduktu przez ten stary, do zjazdu prowadzącego na pętlę. Jeśli samochody puszczą tym starym, to będzie niezły mętlik przy przejeżdżaniu autobusu. Chyba że na starym postawią "ustąp pierwszeństwa"...MZ pisze:W jaki sposób przebiega ten zjazd?
Paweł_K pisze:W zasadzie to nie zjazd, bo to sugeruje przebieg w dół, tylko asfaltowy łącznik, umożliwiający przejechanie z tymczasowego wiaduktu przez ten stary, do zjazdu na pętlę. Jeśli samochody puszczą tym starym, to będzie niezły mętlik przy przejeżdżaniu autobusu. Chyba że na starym postawią "ustąp pierwszeństwa"...
Paweł_K pisze:A tak to mniej więcej wygląda. Myślę że "ustąp pierwszeństwa" spokojnie wystarczy
Paweł_K pisze:A co do ustąp pierwszeństwa - to czy dla 104, 126, 134 i 145 będzie się opłacało światła montować?
Na 'Syrenke' pojda jedynie ciezarowki. Autobusy zostaja na polnocnej estakadzie.MZ pisze:Dla bezpieczeństwa nie zaszkodziłoby. Jakoś nie wierzę w rozsądek niektórych kierowców, którzy pędząc przez wiadukt, będą nagle musieli zatrzymywać się przed przecinającym ich trasę autobusem. Zawsze to może być sygnalizacja wzbudzana przez autobusy poprzez najazd na pętlę indukcyjną.