Absurdalne miejsca zmian
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Niektórzy się ze mną mogą nie zgodzić, ale na logikę gdyby miał wychodzić nierówny podział czasu pracy, to w moim odczuciu zawsze powinno się dłuższą robić zmianę popołudniową niż poranną – niech kierowca zerwany w środku nocy kończy szybciej niż ten, który zaczyna w środku dnia. W świetle tej tezy 120.3 to przegięcie absolutne.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tak, i wg karty drogowej 10 minut na dojazd z bramy na przystanek, zaliczając po drodze chyba 7? sygnalizatorów.
OK, dzięki, tak myślałem, że albo chodzi o ex-SU15, albo ex-tam gdzie potrzebne były analogowe deskiZielonyJamnik pisze: ↑07 gru 2023, 12:29Tak przepraszam, skrót myślowy. Chodzi o 187.
@mb112 po prostu ci tylko tłumaczę, że akurat na tych konkretnych brygadach gdzie były przypisane deskorolki po południu były dwa koła

To już kwestia indywidualna, ja np. lepiej funkcjonuję po południu, ale wiele osób woli pracować rano. Faktycznie często są dysproporcje między zmianą A i B, ale w sumie też w ogóle długości zmian na poszczególnych brygadach zawsze przecież będą się różnić.TranslatorPS pisze: ↑07 gru 2023, 14:20Niektórzy się ze mną mogą nie zgodzić, ale na logikę gdyby miał wychodzić nierówny podział czasu pracy, to w moim odczuciu zawsze powinno się dłuższą robić zmianę popołudniową niż poranną – niech kierowca zerwany w środku nocy kończy szybciej niż ten, który zaczyna w środku dnia. W świetle tej tezy 120.3 to przegięcie absolutne.