Strona 14 z 14

Absurdalne miejsca zmian

: 07 gru 2023, 14:20
autor: TranslatorPS
Niektórzy się ze mną mogą nie zgodzić, ale na logikę gdyby miał wychodzić nierówny podział czasu pracy, to w moim odczuciu zawsze powinno się dłuższą robić zmianę popołudniową niż poranną – niech kierowca zerwany w środku nocy kończy szybciej niż ten, który zaczyna w środku dnia. W świetle tej tezy 120.3 to przegięcie absolutne.

Absurdalne miejsca zmian

: 07 gru 2023, 18:04
autor: KR88
Tak, i wg karty drogowej 10 minut na dojazd z bramy na przystanek, zaliczając po drodze chyba 7? sygnalizatorów.

Absurdalne miejsca zmian

: 07 gru 2023, 19:48
autor: mb112
ZielonyJamnik pisze:
07 gru 2023, 12:29
Tak przepraszam, skrót myślowy. Chodzi o 187.
@mb112 po prostu ci tylko tłumaczę, że akurat na tych konkretnych brygadach gdzie były przypisane deskorolki po południu były dwa koła
OK, dzięki, tak myślałem, że albo chodzi o ex-SU15, albo ex-tam gdzie potrzebne były analogowe deski :)
TranslatorPS pisze:
07 gru 2023, 14:20
Niektórzy się ze mną mogą nie zgodzić, ale na logikę gdyby miał wychodzić nierówny podział czasu pracy, to w moim odczuciu zawsze powinno się dłuższą robić zmianę popołudniową niż poranną – niech kierowca zerwany w środku nocy kończy szybciej niż ten, który zaczyna w środku dnia. W świetle tej tezy 120.3 to przegięcie absolutne.
To już kwestia indywidualna, ja np. lepiej funkcjonuję po południu, ale wiele osób woli pracować rano. Faktycznie często są dysproporcje między zmianą A i B, ale w sumie też w ogóle długości zmian na poszczególnych brygadach zawsze przecież będą się różnić.